abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96195708
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Bel hem op! Wie weet denkt hij er ook wel hetzelfde over.

Ware liefde wat ik je brom *;
Troll :')
pi_96196072
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:21 schreef VanHelsing het volgende:

[..]

Troll :')
Zij of ik? :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 2 mei 2011 @ 01:55:47 #278
320153 Avise
Regrettes
pi_96234611
Ik kan niet slapen, ik denk nog steeds aan hem. Ik vind hem nu al sinds december leuk en ik ken hem niet eens. Liefde op het eerste gezicht was het voor mij. Hoe ik hier overheen kom weet ik niet. Ik heb afleiding gezocht wanneer dat kon. Het hielp voor even maar nam dan weer aan. Ik heb me lam gezopen maar moest toen janken :') omdat het mn gevoel versterkte.
pi_96236950
Er al over nagedacht dat als je hem niet eens zo goed kent, je het ook gewoon kunt zien als een obsessie en het dan ook heel erg tegen kan vallen wanneer je hem echt leert kennen?

Soms dénk je dat iemand je prins is, maar is ie uiteindelijk het tegenovergestelde. Als je dit jezelf duidelijk maakt, laat je het veel makkelijker los wanneer je dit ook echt inziet.
  maandag 2 mei 2011 @ 09:12:20 #280
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_96237850
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:11 schreef LuckyRose het volgende:
Er al over nagedacht dat als je hem niet eens zo goed kent, je het ook gewoon kunt zien als een obsessie en het dan ook heel erg tegen kan vallen wanneer je hem echt leert kennen?

Soms dénk je dat iemand je prins is, maar is ie uiteindelijk het tegenovergestelde. Als je dit jezelf duidelijk maakt, laat je het veel makkelijker los wanneer je dit ook echt inziet.
Zulk soort romantisering kan ook snel gebeuren via 'dates' of chat via het internet. Daarom persoonlijke communicatie, direct en eerlijk, weet je gelijk wat je eraan hebt :Y
  maandag 2 mei 2011 @ 23:59:59 #281
320153 Avise
Regrettes
pi_96278978
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:11 schreef LuckyRose het volgende:

Ik heb 't echt geprobeerd maar ik blijf erbij dat ik 'm perfect vind.. en dat gaat niet werken zo ;(
pi_96279685
Hoe kan je iemand perfect vinden als je hem zo slecht kent, tering
pi_96513997
Ik heb ook ooit gehad dat ik een jongen die ik totaal niet kende helemaal geweldig vond. Totdat ik erachter kwam dat het eigenlijk een best foute jongen was, ondanks dat hij er helemaal niet zo uitzag.
Een halfjaar later zag ik hem staan in een winkel bij mij in de buurt en ik zag dat hij de hele tijd naar mij keek. Niet veel later bleek hij mij te hebben opgezocht via social media om zo in contact te komen. Maarja toen was het al te laat, en misschien maar goed ook :P

oftewel: probeer je niet te laten leiden door je naïviteit, en zoek al helemaal geen contact over het internet want dat gaat praktisch altijd fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')