Trollquote:Op zondag 1 mei 2011 01:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bel hem op! Wie weet denkt hij er ook wel hetzelfde over.
Ware liefde wat ik je brom
Zij of ik?quote:
Zulk soort romantisering kan ook snel gebeuren via 'dates' of chat via het internet. Daarom persoonlijke communicatie, direct en eerlijk, weet je gelijk wat je eraan hebtquote:Op maandag 2 mei 2011 08:11 schreef LuckyRose het volgende:
Er al over nagedacht dat als je hem niet eens zo goed kent, je het ook gewoon kunt zien als een obsessie en het dan ook heel erg tegen kan vallen wanneer je hem echt leert kennen?
Soms dénk je dat iemand je prins is, maar is ie uiteindelijk het tegenovergestelde. Als je dit jezelf duidelijk maakt, laat je het veel makkelijker los wanneer je dit ook echt inziet.
Ik heb 't echt geprobeerd maar ik blijf erbij dat ik 'm perfect vind.. en dat gaat niet werken zoquote:Op maandag 2 mei 2011 08:11 schreef LuckyRose het volgende:
Er al over nagedacht dat als je hem niet eens zo goed kent, je het ook gewoon kunt zien als een obsessie en het dan ook heel erg tegen kan vallen wanneer je hem echt leert kennen?
Soms dénk je dat iemand je prins is, maar is ie uiteindelijk het tegenovergestelde. Als je dit jezelf duidelijk maakt, laat je het veel makkelijker los wanneer je dit ook echt inziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |