Misschien ligt ie wel te slapen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Avise het volgende:
What should I do, hij reageert totaal niet, al een halfuur niet. ben ik paranoia? Ik ga zo afsluiten maar wat zal ik 'm nog sturen of perhaps smsen?
Ik zou afsluiten met de mededeling dat je hem nog iets wilde vragen maar dat je dat morgen dan wel doet. Gewoon op een luchtige manier gedag zeggen en welterusten wensen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Avise het volgende:
What should I do, hij reageert totaal niet, al een halfuur niet. ben ik paranoia? Ik ga zo afsluiten maar wat zal ik 'm nog sturen of perhaps smsen?
Ja, en nu maar duimen!!quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Avise het volgende:
Te laatHe's gone. nu is alleen smsen een optie. Even iets van, ''Hee slaap lekker nog, kon ik niet sturen want je was weg. Het komt wel goed, en ik vind het echt kut voor je. Ik wil best eens langskomen als je dat leuk lijkt. Kijk maar
''
Is dat een beetje iets?
Ik zou het nu doen, omdat het nu nog relevant is (hij heeft het immers net gezegd?) Morgen is dat 'ik kan wel langskomen' wat minder van toepassing.quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Avise het volgende:
Geen zin meer in dat MSN. ik sms 't wel. Maar dan moet ik wel ff weten of ik dat zo, of morgen doe. kan zelf niet goed inschatten wat handig is.
Oke ik doe 'tquote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Ik zou het nu doen, omdat het nu nog relevant is (hij heeft het immers net gezegd?) Morgen is dat 'ik kan wel langskomen' wat minder van toepassing.
Troll of Stalkerquote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef Avise het volgende:
Send.
En nu nagelbijten en zenuwachtig elke 5 sec op je telefoon kijken o.o
bbbbbbbbbwmwmwmwmbnnfdes
Wat denk je van mijn hart... een thriller dit!quote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef Avise het volgende:
Hij heeft gereageerd. Nu durf ik niet te openenMijn hart klopt in mn keel
Ik dan, godverdomme wat spannend!quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat denk je van mijn hart... een thriller dit!
Ahhh dat is wel leuk die spanningquote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef Avise het volgende:
Hij heeft gereageerd. Nu durf ik niet te openenMijn hart klopt in mn keel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |