Een vrouw in de friendzone? Nah.quote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Avise het volgende:
ik ben bang dat ik in de friendzone kom aangezien hij vaak zn problemen bij me verteld (Ik vraag wel eens hoe het nou gaat)
Je herkent een koelkast nog niet als je ertegenaan loopt he?quote:Hij verteld nu dat niemand bij hem langs wil komen omdat hij in een dorp ver weg woont en dat niemand 20 km wil rijden voor hem en dat zn ouders vaak weg zijn etc. Vind ik heel zielig en zou met liefde langskomen maar ik durf het niet want straks zegt hij nee omdat ie me niet leuk vind...
Jahaaaaaaaaquote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Avise het volgende:
Dus jullie denken dat ik, diegene die hem 1 keer heeft gezien in RL. moet vragen of ik langs kan komen een keer. ofzo?
Wel wat spannends dragen, en je haar doen. En dan een uitgebreid verslag van het seksueel contact.quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Avise het volgende:
Dus jullie denken dat ik, diegene die hem 1 keer heeft gezien in RL. moet vragen of ik langs kan komen een keer. ofzo?
Precies; of je spreekt ergens anders af om iets leuks te gaan doen samen. Als je hem leuk vind is er niets mis mee om de eerste stap te nemen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Avise het volgende:
Nou kijk, als die jongen aangeeft dat er niemand langs wil komen terwijl zn ouders weg zijn en hij dat dus kennelijk jammer vindt, is jouw eerste reactie: 'aaaaaaah.... Ik kan wel een keertje langskomen haha knipoogje tongetje'quote:Op zondag 17 april 2011 21:57 schreef Avise het volgende:
Je moet niet zoveel nadenken en gewoon gezellig chatten. Er komt echt wel heel binnenkort weer een inkoppertje van zijn kant. Zo zijn mannen nou eenmaal.quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Avise het volgende:
Hij reageert niet meer, heeft ie wel vaker is heel irritant. Ik trek me dat echt aan ofzo van hij negeert me ofzo.![]()
Maar als hij reageert dan iets van ''Echt klote dat je je zo voelt, en daarna van, Ik wil wel 20km voor je fietsen?' ofzo? Andere zinnen?
Dat lijkt me gelijk iets te wanhopig. Alhoewel dat voor jongens niet zo erg is lijkt me.quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Avise het volgende:
Hij reageert niet meer, heeft ie wel vaker is heel irritant. Ik trek me dat echt aan ofzo van hij negeert me ofzo.![]()
Maar als hij reageert dan iets van ''Echt klote dat je je zo voelt, en daarna van, Ik wil wel 20km voor je fietsen?' ofzo? Andere zinnen?
Oke, I gonna give it a try then. Moet ie wel reagerenquote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat lijkt me gelijk iets te wanhopig. Alhoewel dat voor jongens niet zo erg is lijkt me.
Doe het maar iets veiliger, zo van "ik wil best eens langskomen.''
Begin er nou niet overquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Gravedigger het volgende:
Ben je nou de liefde van je leven uit Amsterdam al vergeten?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Gravedigger het volgende:
Ben je nou al de liefde van je leven uit Amsterdam al vergeten?
Gewoon bellen, dan neemt hij wel op, kan je het gelijk vragen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Avise het volgende:
[..]
Begin er nou niet over![]()
Nee maar als ie niet meer reageert, een subtiel ''doei'' met iets erbij ofzo? gewoon vragen en dan weggaan met een vraag ofzo? en dan afwachten? Ik wil niet steeds vragen ''Ben je er nog'' da's zo stalkerig
Moet zeggen dat bellen terwijl je nog een 'gesprek' hebt wellicht een beetje apart over kan komen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Gewoon bellen, dan neemt hij wel op, kan je het gelijk vragen.
Dit ging over een "zij" hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Gewoon bellen, dan neemt hij wel op, kan je het gelijk vragen.
Hij is druk bezig met het pimpen van zijn andere meisjesquote:Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Avise het volgende:
[..]
Begin er nou niet over![]()
Nee maar als ie niet meer reageert, een subtiel ''doei'' met iets erbij ofzo? gewoon vragen en dan weggaan met een vraag ofzo? en dan afwachten? Ik wil niet steeds vragen ''Ben je er nog'' da's zo stalkerig
Misschien ligt ie wel te slapen?quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Avise het volgende:
What should I do, hij reageert totaal niet, al een halfuur niet. ben ik paranoia? Ik ga zo afsluiten maar wat zal ik 'm nog sturen of perhaps smsen?
Ik zou afsluiten met de mededeling dat je hem nog iets wilde vragen maar dat je dat morgen dan wel doet. Gewoon op een luchtige manier gedag zeggen en welterusten wensen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Avise het volgende:
What should I do, hij reageert totaal niet, al een halfuur niet. ben ik paranoia? Ik ga zo afsluiten maar wat zal ik 'm nog sturen of perhaps smsen?
Ja, en nu maar duimen!!quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Avise het volgende:
Te laatHe's gone. nu is alleen smsen een optie. Even iets van, ''Hee slaap lekker nog, kon ik niet sturen want je was weg. Het komt wel goed, en ik vind het echt kut voor je. Ik wil best eens langskomen als je dat leuk lijkt. Kijk maar
''
Is dat een beetje iets?
Ik zou het nu doen, omdat het nu nog relevant is (hij heeft het immers net gezegd?) Morgen is dat 'ik kan wel langskomen' wat minder van toepassing.quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Avise het volgende:
Geen zin meer in dat MSN. ik sms 't wel. Maar dan moet ik wel ff weten of ik dat zo, of morgen doe. kan zelf niet goed inschatten wat handig is.
Oke ik doe 'tquote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Ik zou het nu doen, omdat het nu nog relevant is (hij heeft het immers net gezegd?) Morgen is dat 'ik kan wel langskomen' wat minder van toepassing.
Troll of Stalkerquote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef Avise het volgende:
Send.
En nu nagelbijten en zenuwachtig elke 5 sec op je telefoon kijken o.o
bbbbbbbbbwmwmwmwmbnnfdes
Wat denk je van mijn hart... een thriller dit!quote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef Avise het volgende:
Hij heeft gereageerd. Nu durf ik niet te openenMijn hart klopt in mn keel
Ik dan, godverdomme wat spannend!quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat denk je van mijn hart... een thriller dit!
Ahhh dat is wel leuk die spanningquote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef Avise het volgende:
Hij heeft gereageerd. Nu durf ik niet te openenMijn hart klopt in mn keel
Denk positief... misschien kwam ze voor het eerst spontaan klaar bij het lezen van een sms... dat is ook een "wtf-moment" in mijn ogen....quote:
Waarom moeten mensen altijd in het Engels typen terwijl ze geen Engels kunnen. Echt zwakzinnig.quote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
''Hhm thanks, sometimes its hard to stay postive, but im trying. dont worry i'll be fine it just takes time. Bye :3''
Niet eens op ingegaan. Friendzoned
Kan iemand de mesjes doorgeven?quote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
''Hhm thanks, sometimes its hard to stay postive, but im trying. dont worry i'll be fine it just takes time. Bye :3''
Zoek een andere Mocro/Afrikaan zou ik zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
Speltip #4 - praat enkel Engels als je het ook kan.quote:
Heet ie Guido?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
Omdat je niets te verliezen hebt, zou je kunnen vragen waarom hij niet ingaat op je verzoek. Erger kan het niet worden, toch? En hoe oud ben je nu eigenlijk? Ik gok 14.quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef Avise het volgende:
Helaas zijn er geen dingen te bedenken als, ''hij speelt hard-to-get'' of ''hij las het niet, of hij snapte het niet etc etc''
't is gewoon klaar, of niet?
Weer eens mislukt dit alles.
Je heb hem toch wel sex aangeboden he?quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef Avise het volgende:
Helaas zijn er geen dingen te bedenken als, ''hij speelt hard-to-get'' of ''hij las het niet, of hij snapte het niet etc etc''
Het is gevaarlijk om jezelf dingen aan te praten als "weer eens mislukt dit alles"; omdat iemand anders reageert op een sms dan dat jij in je hoofd hebt gefantaseerd. Doe jezelf een plezier en til hier niet te zwaar aan.quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef Avise het volgende:
Maar zie jij er nog kansen in dan? Ik bedoel ik zie het niet gebeuren dat ik morgen een smsje krijg 'Hee, ja is goed' ofzo. It sucks hard. En voor bovenstaande reacties, nee ik ben geen 14 ik ben 18 en ja ik weet dat ik misschien over kom als een verliefd tienermeisje maar iedereen reageert er anders op.quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is gevaarlijk om jezelf dingen aan te praten als "weer eens mislukt dit alles"; omdat iemand anders reageert op een sms dan dat jij in je hoofd hebt gefantaseerd. Doe jezelf een plezier en til hier niet te zwaar aan.
Dit dus, nergens waar JIJ je zorgen om hoeft te maken..quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef n0ir het volgende:
Haha die gast komt echt over als een zielepiet zonder ruggegraat!
Zit je op de VMBO soms?quote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Avise het volgende:
[..]
Maar zie jij er nog kansen in dan? Ik bedoel ik zie het niet gebeuren dat ik morgen een smsje krijg 'Hee, ja is goed' ofzo. It sucks hard. En voor bovenstaande reacties, nee ik ben geen 14 ik ben 18 en ja ik weet dat ik misschien over kom als een verliefd tienermeisje maar iedereen reageert er anders op.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef mytec het volgende: of je stuurt terug huh ik wou wat met je gaan drinken stuur je vage engelse teksten terug?
Dat is een hele normale vraag hoor!quote:
Sluit me hierbij aan; je zit teveel op jezelf na te denken over wat te doen en wat alles kan betekenen. Communiceer gewoon en kom erachter.quote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef xericax het volgende:
[..]
doen!
Of hij is stiekem gay... Kan ook nog
Hoe bedoel je precies? Moet ik hem iets gaan vragen oid?quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan; je zit teveel op jezelf na te denken over wat te doen en wat alles kan betekenen. Communiceer gewoon en kom erachter.
Zie de post van mytec iets naar boven.quote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef Avise het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Moet ik hem iets gaan vragen oid?
Ik zeg: hij's homofiel.quote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
Ik vind dit topic wel leuk, erg levendigquote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Avise het volgende:
[..]
Maar zie jij er nog kansen in dan? Ik bedoel ik zie het niet gebeuren dat ik morgen een smsje krijg 'Hee, ja is goed' ofzo. It sucks hard. En voor bovenstaande reacties, nee ik ben geen 14 ik ben 18 en ja ik weet dat ik misschien over kom als een verliefd tienermeisje maar iedereen reageert er anders op.
Dit.quote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Altijd van die stakkertjes die in het Engels gaan sms'en maar geen Engels beheersen omdat ze op het vmbo zitten.
Nee? Maar hij ging totaal niet in op mijn vraag, als ik iemand niet zou willen en niet wil kwetsen zou ik 't ook negeren, maar jij ziet dat anders?quote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Ik vind dit topic wel leuk, erg levendigMaar to the point: vond het nou niet bepaald een "oh mijn god, ik wil je niet"-sms'je
wel erg apart..
probeer eens wat directer to be sure?
Geen idee, misschien beseft hij niet dat je het serieus bedoelt? Of weet ik het, kan nog wel iets verzinnen iig.. Ik denk zelf liever nooit teveel na, al die "signalen" geven me hoofdpijn.quote:Op zondag 17 april 2011 23:34 schreef Avise het volgende:
[..]
Nee? Maar hij ging totaal niet in op mijn vraag, als ik iemand niet zou willen en niet wil kwetsen zou ik 't ook negeren, maar jij ziet dat anders?
Maar hoe moet ik dat nu nog doen, ik bedoel, zonder wanhopig over te komenquote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Geen idee, misschien beseft hij niet dat je het serieus bedoelt? Of weet ik het, kan nog wel iets verzinnen iig.. Ik denk zelf liever nooit teveel na, al die "signalen" geven me hoofdpijn.Als je echt zeker wilt zijn, moet je gewoon meer op je doel af gaan
Hoe kan je nu nog interesse in hem hebben na zo'n dom SMSje van hem. Dikke afknapper.quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Avise het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat nu nog doen, ik bedoel, zonder wanhopig over te komen
Even laten rusten, later voorstellen een keer af te spreken; jezelf niet zo druk maken over hoe je over komtquote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Avise het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat nu nog doen, ik bedoel, zonder wanhopig over te komen
Ik begin het wel te begrijpen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Avise het volgende:
Maar echt niemand heeft interesse in 'm, geen IDEE waarom.
Ja datquote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef Avise het volgende:
Nou goed, dus even laten rusten...?
I can do that.
Over een paar dagen weer 'iets' proberen dan maar.
Thanks voor al jullie reacties btwEcht lief.
Laten rusten? Ik zou hem gewoon vergeten met zn Engelse loser reactiesquote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef Avise het volgende:
Nou goed, dus even laten rusten...?
I can do that.
Over een paar dagen weer 'iets' proberen dan maar.
Thanks voor al jullie reacties btwEcht lief.
Gamma, dat zeg ik!quote:Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef Avise het volgende:
Jullie vinden het nu allemaal een dikke loser he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |