quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef mytec het volgende: of je stuurt terug huh ik wou wat met je gaan drinken stuur je vage engelse teksten terug?
Dat is een hele normale vraag hoor!quote:
Sluit me hierbij aan; je zit teveel op jezelf na te denken over wat te doen en wat alles kan betekenen. Communiceer gewoon en kom erachter.quote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef xericax het volgende:
[..]
doen!
Of hij is stiekem gay... Kan ook nog
Hoe bedoel je precies? Moet ik hem iets gaan vragen oid?quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan; je zit teveel op jezelf na te denken over wat te doen en wat alles kan betekenen. Communiceer gewoon en kom erachter.
Zie de post van mytec iets naar boven.quote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef Avise het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Moet ik hem iets gaan vragen oid?
Ik zeg: hij's homofiel.quote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Avise het volgende:
''Hhm thanks, sometimes its hard to stay postive, but im trying. dont worry i'll be fine it just takes time. Bye :3''
Niet eens op ingegaan. Friendzoned
Ik vind dit topic wel leuk, erg levendigquote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef Avise het volgende:
[..]
Maar zie jij er nog kansen in dan? Ik bedoel ik zie het niet gebeuren dat ik morgen een smsje krijg 'Hee, ja is goed' ofzo. It sucks hard. En voor bovenstaande reacties, nee ik ben geen 14 ik ben 18 en ja ik weet dat ik misschien over kom als een verliefd tienermeisje maar iedereen reageert er anders op.
Dit.quote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Altijd van die stakkertjes die in het Engels gaan sms'en maar geen Engels beheersen omdat ze op het vmbo zitten.
Nee? Maar hij ging totaal niet in op mijn vraag, als ik iemand niet zou willen en niet wil kwetsen zou ik 't ook negeren, maar jij ziet dat anders?quote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Ik vind dit topic wel leuk, erg levendigMaar to the point: vond het nou niet bepaald een "oh mijn god, ik wil je niet"-sms'je
wel erg apart..
probeer eens wat directer to be sure?
Geen idee, misschien beseft hij niet dat je het serieus bedoelt? Of weet ik het, kan nog wel iets verzinnen iig.. Ik denk zelf liever nooit teveel na, al die "signalen" geven me hoofdpijn.quote:Op zondag 17 april 2011 23:34 schreef Avise het volgende:
[..]
Nee? Maar hij ging totaal niet in op mijn vraag, als ik iemand niet zou willen en niet wil kwetsen zou ik 't ook negeren, maar jij ziet dat anders?
Maar hoe moet ik dat nu nog doen, ik bedoel, zonder wanhopig over te komenquote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Geen idee, misschien beseft hij niet dat je het serieus bedoelt? Of weet ik het, kan nog wel iets verzinnen iig.. Ik denk zelf liever nooit teveel na, al die "signalen" geven me hoofdpijn.Als je echt zeker wilt zijn, moet je gewoon meer op je doel af gaan
Hoe kan je nu nog interesse in hem hebben na zo'n dom SMSje van hem. Dikke afknapper.quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Avise het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat nu nog doen, ik bedoel, zonder wanhopig over te komen
Even laten rusten, later voorstellen een keer af te spreken; jezelf niet zo druk maken over hoe je over komtquote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Avise het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat nu nog doen, ik bedoel, zonder wanhopig over te komen
Ik begin het wel te begrijpen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Avise het volgende:
Maar echt niemand heeft interesse in 'm, geen IDEE waarom.
Ja datquote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef Avise het volgende:
Nou goed, dus even laten rusten...?
I can do that.
Over een paar dagen weer 'iets' proberen dan maar.
Thanks voor al jullie reacties btwEcht lief.
Laten rusten? Ik zou hem gewoon vergeten met zn Engelse loser reactiesquote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef Avise het volgende:
Nou goed, dus even laten rusten...?
I can do that.
Over een paar dagen weer 'iets' proberen dan maar.
Thanks voor al jullie reacties btwEcht lief.
Gamma, dat zeg ik!quote:Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef Avise het volgende:
Jullie vinden het nu allemaal een dikke loser he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |