Vertel eens wat meer over jezelf TS, zou je jezelf bestempelen als knap en sociaal, of meer een middelmatig uitziende einzelganger?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef Avise het volgende:
Ik weet niet maar heb ook steeds de gedachte dat ie te goed voor mij is, aangezien hij echt heel knap is enzo. En ook dat niet anthousiast enzo geven me steeds meer het gevoel dat het niks word terwijl ik 'm wel echt heel leuk vind...
Omdat ie knap isquote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef Avise het volgende:
Ik weet niet maar heb ook steeds de gedachte dat ie te goed voor mij is, aangezien hij echt heel knap is enzo. En ook dat niet anthousiast enzo geven me steeds meer het gevoel dat het niks word terwijl ik 'm wel echt heel leuk vind...
Enige verstandige post tot nu toequote:Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef Avise het volgende:
Ik denk dat ik 't hierbij laat.
I give up
Ik denk dat ik na het lezen van dit topic nooit meer iemand SMSquote:Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef Avise het volgende:
Ik denk dat ik 't hierbij laat.
I give up
Jou keuze danquote:Op donderdag 21 april 2011 00:59 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na het lezen van dit topic nooit meer iemand SMSIk denk al niet na bij wat ik SMS, moet je voorstellen dat het hiertoe zou leiden.. omg..
Maar TS, wat voor soort meisje ben jequote:
Tja uhh, een rustig iemand, creatief enzo. hou veel van muziek en concerten en dat soort dingen.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maar TS, wat voor soort meisje ben jeDan kunnen we, ik sowieso, ons een beter beeld vormen van waar het fout gaat.
En qua uiterlijk dan? Verzorgd en goed gekleed en een beetje er leuk uitziend? Als dat niet het geval is, doet ie daarom waarschijnlijk moeilijk, omdat hij zich dan niet aangetrokken voelt, en als dat wel het geval is voelt ie zich gewoon te goed voor je(ik zeg niet dat dat terecht is, absoluut niet, maar zo interpreteer ik het).quote:Op donderdag 21 april 2011 01:04 schreef Avise het volgende:
[..]
Tja uhh, een rustig iemand, creatief enzo. hou veel van muziek en concerten en dat soort dingen.
Verzorgd en goed gekleed is ook een vaag begrip. Als je met dikke plamuur komt, ben je verzorgd, maar ook als je in Elvenjurk komt, met Back Metal paint ben je verzorgd...quote:Op donderdag 21 april 2011 01:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En qua uiterlijk dan? Verzorgd en goed gekleed en een beetje er leuk uitziend? Als dat niet het geval is, doet ie daarom waarschijnlijk moeilijk, omdat hij zich dan niet aangetrokken voelt, en als dat wel het geval is voelt ie zich gewoon te goed voor je(ik zeg niet dat dat terecht is, absoluut niet, maar zo interpreteer ik het).
Of hij is zoals eerder gezegd, homo.
Dat was mijn idee al wel een beetje.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Negeren die gastTotdat die boy zelf weer over je aanbod begint.
I agreequote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef Supersoep het volgende:
Maak hem jaloers door een relatie aan te gaan met een ander. Zorg dat je vriendje dan geruchten verspreidt dat je hem blowjobs onder z'n bureau geeft terwijl hij aan het gamen is.
Wedden dat hij dan wel wil.![]()
Ik vind het een puik plan.
SMS, vreselijk jaquote:Op donderdag 21 april 2011 00:59 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na het lezen van dit topic nooit meer iemand SMSIk denk al niet na bij wat ik SMS, moet je voorstellen dat het hiertoe zou leiden.. omg..
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:58 schreef n0ir het volgende:
Ik heb het gevoel dat een beetje iemand uit de alternatieve hoek is. Skater/gothic/emo dat soort shit. Kan dat kloppen?
Ja, je mist 90% van de communicatiequote:Op donderdag 21 april 2011 11:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
SMS, vreselijk jaVia die manier al flink wat misverstanden gehad, gewoonweg omdat lichaamstaal en intonatie niet spreken via een bericht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |