Ja in de trein zi je lekker droog zekerquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
Hahahahahahahahaha.
Ik hoop dat het inderdaad helemaal verregent.
7 dagen?quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef TigOleBitties het volgende:
Je zorgen maken om het weer wat pas over 7 dagen is en in Nederland 9 van de 10 keer toch verkeerd voorspelt is
-edit-quote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
Hahahahahahahahaha.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef TigOleBitties het volgende:
Je zorgen maken om het weer wat pas over 7 dagen is
quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef TigOleBitties het volgende:
Je zorgen maken om het weer wat pas over 7 dagen is en in Nederland 9 van de 10 keer toch verkeerd voorspelt is
Walgelijke verwensing.quote:
Autistquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
Hahahahahahahahaha.
Je blijft veilig thuis?quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Walgelijke verwensing.
Zal sowieso niet gebeuren, daar ik die dag de trein wel mijd met al die malloten erin.
-edit-quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Walgelijke verwensing.
Zal sowieso niet gebeuren, daar ik die dag de trein wel mijd met al die malloten erin.
Troll of kansloze kutmongoolquote:Op zondag 17 april 2011 18:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Koninginnedag, voor mensen met een kutleven die een excuus nodig hebben om te gaan zuipen
Het is juist `autistisch´ om je druk te maken over `het weer´.quote:
DOODS VERWENSING AH AH AH AH MOD MOD MOD MOD NAOW SCHNELLquote:
Ja, of ik plan een treinreisje met een paar overnachtingen in het buitenland. Ben er nog niet helemaal uit.quote:
Ronduit absurde verwensing; respectloos.quote:Op zondag 17 april 2011 18:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Dan hoop ik dat je eenzaam sterft, zodat men geen last meer heeft van je walgelijke afgunst jegens normale mensen die plezier maken.
Kijk dit is nou een goed plan.quote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, of ik plan een treinreisje met een paar overnachtingen in het buitenland. Ben er nog niet helemaal uit.
Yeaaaquote:Op zondag 17 april 2011 18:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ga je mee, Pixie.?Ik regel alles wel dan.
Paar dagen Zwitserland?
Je bent een klapmongool en autist omdat je hoopt dat het in het water valt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is juist `autistisch´ om je druk te maken over `het weer´.
Het maakt werkelijk geen donder uit wat voor weer het is.
whutquote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je bent een klapmongool en autist omdat je hoopt dat het in het water valt.
Vuile teringlijer.
amalawd die komt in me onder titelquote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Socios, je weet dat pixie van tapijtjes likken houd ipv van hemaworsten eten?
Pure onzin. Het is juist autistisch om afhankelijk van het weer te zijn om plezier te maken.quote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Je bent een klapmongool en autist omdat je hoopt dat het in het water valt.
Walgelijke onterechte aantijging.quote:Vuile teringlijer.
Hij zegt: ik hoop dat het veregend, dus in het water valt, dus koninginnedag verpest is.quote:
Oke man, ga jij in de regen staan in Amsterdam. Mongool.quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Het is juist autistisch om afhankelijk van het weer te zijn om plezier te maken.
[..]
Walgelijke onterechte aantijging.
Met het kampioensfeest van AFC Ajax sta ik op het Leidse, ja. Wat voor weer het ook is.quote:Op zondag 17 april 2011 18:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Oke man, ga jij in de regen staan in Amsterdam.
Verworpen.quote:Mongool.
Gast, snap je nou werkelijk niet dat op een plein staan en feest vieren veel minder leuk is als het regent dan wanneer de zon schijntquote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Met het kampioensfeest van AFC Ajax sta ik op het Leidse, ja. Wat voor weer het ook is.
[..]
Verworpen.
Ik moest lachen omdat je zin niet kloptequote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hij zegt: ik hoop dat het veregend, dus in het water valt, dus koninginnedag verpest is.
Snap je dat of niet? Of ben je dom.
Leg eens uit dan wat er niet kloptquote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat je zin niet klopte
Ik ben niet degene die dom is hier
Dit.quote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, snap je nou werkelijk niet dat op een plein staan en feest vieren veel minder leuk is als het regent dan wanneer de zon schijnt?
quote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er niet klopt
Hoezo, gaan ze daar ook koekhappen met de koninklijke familie?quote:Op zondag 17 april 2011 18:49 schreef Renesite het volgende:
Hoop dat het in Praag een beetje redelijk is
Al die arme kindjes die verregenen om de oude meuk van zolder te verkopenquote:
Tijdens regen uiteindelijk uit het Vondelpark vertrokken en aangezien alle cafe'squote:Op zondag 17 april 2011 18:53 schreef Adelante het volgende:
Al die arme kindjes die verregenen om de oude meuk van zolder te verkopen
Als jij denkt dat ik een troll ben moet je wel heel zwaar autistisch zijnquote:
Ik ga mee!quote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, of ik plan een treinreisje met een paar overnachtingen in het buitenland. Ben er nog niet helemaal uit.
Okay!quote:
Cool! Uhm... Parijs? Of Barcelona?quote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay!
Vrijdag 29 april verlaten we het land, zondag 1 mei komen we weer terug.
Waar wil je naartoe?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Cool! Uhm... Parijs? Of Barcelona?
Nee? Ik ben er dan wel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoezo, gaan ze daar ook koekhappen met de koninklijke familie?
Liever Parijs dan. Thalys erbij.quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Cool! Uhm... Parijs? Of Barcelona?
Ik hoop het met jou, maar ondertussen zal ik iedere dag dit topic bijwerken met actuele voorspellingquote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet huilen Adelante want de weersvoorspellingen voor twee later komen 8 van de 10 keer niet uit.
Meneer Paulusma, het KNMI en andere meteorologische instituten falen vaak al met de vooruitzichten voor overmorgen.
Met de auto naar Parijs?quote:
godver, ze hebben gewoon mijn topic gelezen bij het KNMIquote:
Socios, je snapt het niet, vrouwen worden niet warm of koud van treinen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Met de auto naar Parijs?
Waarom niet met de trein? 300 km/u erbij. Comfortabele seats, continue `refills´ van drankjes en versnaperingen op de zitplaats. Lekker de autootjes uitlachen toch.
Nodig d'r uit om samen de 32 dvd's van Rail Away in HD te bekijken.quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Met de auto naar Parijs?
Waarom niet met de trein? 300 km/u erbij. Comfortabele seats, continue `refills´ van drankjes en versnaperingen op de zitplaats. Lekker de autootjes uitlachen toch.
Goodluck_Charm en ik vermaken ons wel in Parijs of een andere stad. Hoe het weer ook is.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Adelante het volgende:
Dit topic gaat over het weer op Koninginnedag.
Volgens mij meent hij het, dat is het sneuequote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Soosjos is echt de grootste troll van Fok!, die tevens veel te ver doordraait in z'n rol.
Mijn screenshot is wel voor Arnhem he.quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
godver, ze hebben gewoon mijn topic gelezen bij het KNMI![]()
Maar de auto is fijnerquote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Met de auto naar Parijs?
Waarom niet met de trein? 300 km/u erbij. Comfortabele seats, continue `refills´ van drankjes en versnaperingen op de zitplaats. Lekker de autootjes op de naastgelegen autosnelweg uitlachen toch.
Sta je zometeen bij de eifeltoren te wachten op haar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Goodluck_Charm en ik vermaken ons wel in Parijs of een andere stad. Hoe het weer ook is.
Vrouwen houden van de trillingen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Socios, je snapt het niet, vrouwen worden niet warm of koud van treinen.
je bent het aan het verneuken
dat was die van mij ookquote:
Jeeeej, ik rijd welquote:Op zondag 17 april 2011 19:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, liefje.
Dan pakken we wel een keer de auto. Een roadtrip kan ook heel romantisch zijn.
Jij wilt echt graag onder de plak zitten he?quote:Op zondag 17 april 2011 19:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, liefje.
Dan pakken we wel een keer de auto. Een roadtrip kan ook heel romantisch zijn.
Het boeit me ook helemaal niet!quote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De hele maand april is het goddelijk weer met mooi zonnetje en prima temps. Komt er een feestdag aan waarbij je lekker op straat kunt zuipen.... wordt het kutweer
Ik ga nog vragen of ze dit kunnen bijstellen, want van zo'n voorspelling word ik niet vrolijk
[ afbeelding ]
Zo moet 't
[ afbeelding ]
Zo moet 't niet
watwatwatquote:Op zondag 17 april 2011 19:21 schreef Adelante het volgende:
Laatste waarschuwing: hieronder worden alle posts mbt roadtrips of treinen verwijderd.
-----------------------------
open er een topic over, deze gaat over de OPquote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
watwatwat
ga je nou de socios+glc soort zoekt soort liefde tegenhouden
die OP is van jou en er staat niks in over roadtrips?quote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
open er een topic over, deze gaat over de OP
jij snapt 'm.quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
die OP is van jou en er staat niks in over roadtrips?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nodig d'r uit om samen de 32 dvd's van Rail Away in HD te bekijken.
Dit topic gaat over het weer op Koninginnedag.
Dit.quote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef trovey het volgende:
En in de aanloop tot 30 april veranderd de voorspelling zeker tig keer.
Het liefst zat ik met Koninginnedag lekker op het terras maar als het regent kan dat niet neequote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
De reacties in dit topic zijn wel weer tekenend voor hoe autistisch, vriendloos en sociaal gestoord de gemiddelde FOK!ker is.
Ik doelde ook op de mensen die reageerden met "Koninginnedagquote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het liefst zat ik met Koninginnedag lekker op het terras maar als het regent kan dat niet nee.
Okquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de mensen die reageerden met "Koninginnedag" en "Van mij mag koninginnedag wel in het water vallen".
quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
De reacties in dit topic zijn wel weer tekenend voor hoe autistisch, vriendloos en sociaal gestoord de gemiddelde FOK!ker is.
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Vieren dat de aarde een x aantal omwentelingen rond de zon heeft gemaakt sinds een lid van het koningshuis, die geen ene reet uitvoert behalve varen op onze centen, uit moeder's baarmoeder is gekomenquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de mensen die reageerden met "Koninginnedag" en "Van mij mag koninginnedag wel in het water vallen".
Je weet zelf ook wel dat het daar niet veel meer mee te maken heeft. Geef nou maar gewoon toe dat je niemand hebt om het mee te vieren.quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Vieren dat de aarde een x aantal omwentelingen rond de zon heeft gemaakt sinds een lid van het koningshuis, die geen ene reet uitvoert behalve varen op onze centen, uit moeder's baarmoeder is gekomen
Want allebei vieren kan ook niet natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef fratsman het volgende:
Koninginnedag![]()
Ieder jaar weer kankeren over carnaval, maar vervolgens op 30 april precies hetzelfde doen.
Bovenderivierders.
![]()
Gelukkig ben ik dan op vakantiequote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het daar niet veel meer mee te maken heeft. Geef nou maar gewoon toe dat je niemand hebt om het mee te vieren.
Met je papa en mama in een bungalow "vakantie" noemenquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan op vakantie![]()
sowieso die Nederlandse 'feesten' stuk voor stuk
met jou valt bij voorbaat al niet te praten met die 'ik ben trots op nederland' UIquote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Met je papa en mama in een bungalow "vakantie" noemen. En als je niet op vakantie was, had je alsnog niemand om het mee te vieren.
Die is nog van het WK. Maar je ontwijkt de vraag, je haat Koninginnedag alleen maar omdat je niemand hebt om het mee te vieren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
met jou valt bij voorbaat al niet te praten met die 'ik ben trots op nederland' UI
heb ik wel en ik vind het gewoon een kutfeest sowieso vind ik Nederland kut dus waarom zou ik zo'n oranje feest dan gaan vierenquote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die is nog van het WK. Maar je ontwijkt de vraag, je haat Koninginnedag alleen maar omdat je niemand hebt om het mee te vieren.
Dus anders zouden al je vrienden feest vieren terwijl jij dan alleen binnen zitquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
heb ik wel en ik vind het gewoon een kutfeest sowieso vind ik Nederland kut dus waarom zou ik zo'n oranje feest dan gaan vieren
Het wordt veelal gevierd boven de rivieren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dus anders zouden al je vrienden feest vieren terwijl jij dan alleen binnen zit? Noem eens één ding wat er mis is met Koninginnedag?
Limburgerquote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Het wordt veelal gevierd boven de rivieren.
Volgens mij valt dat wel mee. Ik denk dat de meesteFOK!ers in het echt opvallend normaal zijn, maar hier kunnen ze goed hun antisociale kant kwijt. Socios is natuurlijk wel gewoon zoals hij hier laat zien, maar dat is baas.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar onderderivierders die op koninginnedag kankeren zijn dan toch precies hetzelfde?quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef fratsman het volgende:
Koninginnedag![]()
Ieder jaar weer kankeren over carnaval, maar vervolgens op 30 april precies hetzelfde doen.
Bovenderivierders.
![]()
kijk, sowieso ben ik dan op vakantie altijd, en dan zie je op de tv eerst de koningin die gaat koekhappen etc.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dus anders zouden al je vrienden feest vieren terwijl jij dan alleen binnen zit? Noem eens één ding wat er mis is met Koninginnedag?
Je hebt het duidelijk nog nooit gevierd.quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
kijk, sowieso ben ik dan op vakantie altijd, en dan zie je op de tv eerst de koningin die gaat koekhappen etc.![]()
daarna alle dronken mbo'ers die in beeld komen en hun mening geven over het feest![]()
royal sadness letterlijk
ok veel plezier daar je oude shit verkopen hequote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk nog nooit gevierd.
Dat bedoel ik. Je hebt echt geen idee. Alsof ik op de rommelmarkt komquote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ok veel plezier daar je oude shit verkopen he
ik heb het vroeger wel gevierd, maar toen vond ik het ook al kut, carneval ook, beetje met confetti spuiten enzoquote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je hebt echt geen idee. Alsof ik op de rommelmarkt kom.
Als je met vrienden bier drinken en naar bandjes/dj's kijken die optreden kut vindt is er wel iets mis met je.quote:Op zondag 17 april 2011 20:18 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik heb het vroeger wel gevierd, maar toen vond ik het ook al kut, carneval ook, beetje met confetti spuiten enzo
lam excuus om kinderachtig te doen die dagenquote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je met vrienden bier drinken en naar bandjes/dj's kijken die optreden kut vindt is er wel iets mis met je.
Jij gaat dan zeker ook nooit uit of zoquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
lam excuus om kinderachtig te doen die dagen
Leuk dat je jezelf een spiegel voorhoudt. Anders nog iets?quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
naar concerten gaan met vrienden is leuk, jammer dat je daarmee gelijk denkt aan koninginnedag wanneer al dat paupervolk ook meedoetquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij gaat dan zeker ook nooit uit of zo?
HAHAHAHAHAHAHAAA GOEIE MAN HAHAHAHAHAAquote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Leuk dat je jezelf een spiegel voorhoudt. Anders nog iets?
Ik had het over gewoon uitgaan. Naar een concert gaan is niet veel anders dan Koninginnedag vieren en aangezien jij het nog nooit gevierd hebt kan je er ook moeilijk over oordelen hè.quote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
naar concerten gaan met vrienden is leuk, jammer dat je daarmee gelijk denkt aan koninginnedag wanneer al dat paupervolk ook meedoet
het gaat mij erom dat alle paupers dan over straat lopen met een grote oranje bril en hoed, hoe idioot kun je zijnquote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAA GOEIE MAN HAHAHAHAHAA
[..]
Ik had het over gewoon uitgaan. Naar een concert gaan is niet veel anders dan Koninginnedag vieren en aangezien jij het nog nooit gevierd hebt kan je er ook moeilijk over oordelen hè.
Je daaraan storenquote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat alle paupers dan over straat lopen met een grote oranje bril en hoed, hoe idioot kun je zijn
Haha, jij bent te onzeker om je anders te kleden dan normaalquote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat alle paupers dan over straat lopen met een grote oranje bril en hoed, hoe idioot kun je zijn
Gelukkig hebben we dit jaar geen groot voetbaltoernooi, ik moet ook niets hebben van 'succestoeristen'...quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Dat je een verrekte mongool bent?quote:Op zondag 17 april 2011 20:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Stel je voor, wat moeten mensen wel niet van mij denken als ik een oranje hoed op heb
Wat is daar in godsnaam mis mee?quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dit jaar geen groot voetbaltoernooi, ik moet ook niets hebben van 'succestoeristen'...
Dat is dus het mooie van koninginnedag.quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat je een verrekte mongool bent?
Je kunt 30 april net zo goed naakt door 020 wandelen, dan vindt iedereen jou doodnormaal...
Wat moeten we nou met al die autisten hier man.quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Boooh, mensen kleden zich anders dan normaal, eng
Daar gaat het helemaal niet om, kneusquote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef vanBinsberge het volgende:
het gaat erom dat je op dat feest je oranje moet kleden enzo en dus trots moet zijn op dit kkland om daar aan mee te doen
Jij bent echt wereldvreemd hequote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef vanBinsberge het volgende:
het gaat erom dat je op dat feest je oranje moet kleden enzo en dus trots moet zijn op dit kkland om daar aan mee te doen
ach gutquote:Op zondag 17 april 2011 20:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar is Ritmo als je hem nodig hebt
Dat je die incoherente geluiden die de gemiddelde mbo'er voortbrengt uberhaupt "mening" durft te noemen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
daarna alle dronken mbo'ers die in beeld komen en hun mening geven over het feest![]()
Opgenomen in één van de alcoholklinieken. Twintig shots tequila de avond jeweetz!quote:Op zondag 17 april 2011 20:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar is Ritmo als je hem nodig hebt
"wat vind je van de aanslag op de koningin?"quote:Op zondag 17 april 2011 20:35 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Dat je die incoherente geluiden die de gemiddelde mbo'er voortbrengt uberhaupt "mening" durft te noemen.
Je wist waarschijnlijk niet we op Koninginnedag de verjaardag van de zittende vorst vier(den) of wilde dat niet weten.quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef vanBinsberge het volgende:
Expres clan zeggen ipv guild zodat iedereen denkt dat je eigenlijk niet echt wow speeltquote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef Jahr00n het volgende:
wat boeit mij die koningin? ik zit toch lekkr te in wow te playen? altijd ideaal lekker mte de clan ruig doen
quote:Op zondag 17 april 2011 20:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Expres clan zeggen ipv guild zodat iedereen denkt dat je eigenlijk niet echt wow speelt
niet mijn posts lezenquote:Op zondag 17 april 2011 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je wist waarschijnlijk niet we op Koninginnedag de verjaardag van de zittende vorst vier(den) of wilde dat niet weten.
Zeg dan de waarheid, misschien kan ik wat medeleven opbrengen...
wat dan ik bedoel toch guild iedereen begrijpt dat toch wel, maar deze topic gaat over de koningin en mij maak het niet zoveel uit dat het geen mooi weer wordquote:Op zondag 17 april 2011 20:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Expres clan zeggen ipv guild zodat iedereen denkt dat je eigenlijk niet echt wow speelt
dit vat mijn mening samen jaquote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef luckass het volgende:
Sowieso evenementen ter vermaak van het gepeupel
quote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Ausputzert het volgende:
Regen en bewolkt om de roes na Konninginnenacht uit te slapen zou ideaal zijn.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef luckass het volgende:
Sowieso evenementen ter vermaak van het gepeupel
Ok, naar wat voor dingen gaan jullie dan voor jullie plezier?quote:
dingen van niveau wat niet voor Henk & Ingrid en de kids leuk isquote:Op zondag 17 april 2011 20:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Ok, naar wat voor dingen gaan jullie dan voor jullie plezier?
Overal waar de kans minimaal is om Ingrid en haar vriendinnen met pittige kapseltjes tegen te komen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zou je hopen op een nieuwe oorlog zodat we dit soort mensen nog een zinnig bestaan kunnen geven door ze de mijnenvelden in te jagen bijvoorbeeld. Tevens betekent dit meer feest want wat kun je nou beter vieren dan een overwinning op het slagveld.quote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
"wat vind je van de aanslag op de koningin?"
"Ja goEd feEst jA tog jeweetzellufvf
Heldquote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
dingen van niveau wat niet voor Henk & Ingrid en de kids leuk is
quote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
dingen van niveau wat niet voor Henk & Ingrid en de kids leuk is
Noem één ding dan?quote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Overal waar de kans minimaal is om Ingrid en haar vriendinnen met pittige kapseltjes tegen te komen.
Gewoon naar een lekkere doom metal band, daar heb je tenminste intelligentie voor nodig om helemaal te doorgronden.quote:Op zondag 17 april 2011 20:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Altoboyquote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Justice live
Weezer live
Mr Oizo live![]()
Rammstein live
etc.
Dat. Dan is het wel heel erg gesteld met je. En dan nog haten op de mensen die dan wel plezier hebben ookquote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die geen plezier kunnen hebben in een stad vol met mensen, als er vrienden zijn en bier is
Lekker anders, lekker afzetten tegen de massaquote:
Ah, kijk, dat is ook vet ja. Maar met Koninginnedag zie je niet veel ander publiek dan op dat Decibel-festival hoor. Je moet dan natuurlijk niet in een dorpje gaan zitten bij het koekhappen of überhaupt bij de rommelmarkt. Gewoon bij de verschillende podia.quote:
Ligt eraan wat de inhoud van de massa is natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Lekker anders, lekker afzetten tegen de massa.
Justice man, die kerel heeft smaak. Al is de rest ruk natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Altoboy
[..]
Dat. Dan is het wel heel erg gesteld met je. En dan nog haten op de mensen die dan wel plezier hebben ook.
Mr oizo ruk vindenquote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Justice man, die kerel heeft smaak. Al is de rest ruk natuurlijk.
En met jou miljoenen anderenquote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef haatmeneer het volgende:
Nou CaptainCookie, ik ga gewoon op Koninginnedag met vrienden Amsterdam in, bier drinken en feest vieren, je bent niet de enige
Meneer maakt een paar duizend en wordt gelijk bitterquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
Hahahahahahahahaha.
Mensen die verbitterd thuis zitten met koninginnedag terwijl miljoenen anderen gewoon plezier hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef Stirneriaan het volgende:
Een druiloor als CaptainCookie kan er niet mee omgaan dat er mensen zijn die zich niet aansluiten bij losgeslagen kudde op 30-4.
Toch maken mensen als jij er vooral een issue van. Dat iemand zich die dag niet in een volksfeest mengt, wil niet zeggen dat hij geen prima dag kan hebben. Maar blijkbaar denk jij heel zwart-wil en vind je het erg tof dat jij 30-4 al ruige plannen hebt.quote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen die verbitterd thuis zitten met koninginnedag terwijl miljoenen anderen gewoon plezier hebben.
Fixedquote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon naar een lekkere doom metal band, daar heb je tenminste intelligentie een autistische aandoening voor nodig om helemaal te doorgronden.
Er is niks ruigs aan. Verder zie je als je terug in het topic kijkt met mensen die het vieren van Koninginnedag belachelijk maken. Hullie begonnequote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Toch maken mensen als jij er vooral een issue van. Dat iemand zich die dag niet in een volksfeest mengt, wil niet zeggen dat hij geen prima dag kan hebben. Maar blijkbaar denk jij heel zwart-wil en vind je het erg tof dat jij 30-4 al ruige plannen hebt.
Je hoeft niet mee te doen met al die gekkigheid hoor. Koninginnedag is gewoon een excuus om feest te vieren en dat kan je doen op de manier die je zelf leuk vindt. Als je dat kut vindt mankeert er volgens mij echt iets aan je.quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
dom vermaak voor het voetvolkquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er is niks ruigs aan. Verder zie je als je terug in het topic kijkt met mensen die het vieren van Koninginnedag belachelijk maken. Hullie begonne
Even serieus, vind je het nou niet kut dat je je zo verheven voelt dat je niet van dingen als Koninginnedag kan genieten?quote:
Nee ok, daaruit volgt idd dat alle mensen die het niet 'vieren' geen vrienden hebben en verbitterd thuis gaan zitten.quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er is niks ruigs aan. Verder zie je als je terug in het topic kijkt met mensen die het vieren van Koninginnedag belachelijk maken. Hullie begonne
Nee waarom zou ik het kut vinden als ik dat soort zemmelfeesten ontwijkquote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Even serieus, vind je het nou niet kut dat je je zo verheven voelt dat je niet van dingen als Koninginnedag kan genieten?
Ik weet eigenlijk wel zeker dat bijna iedereen die met een leuke groep naar dingen als Koninginnedag gaat, het ook zelf leuk heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Nee ok, daaruit volgt idd dat alle mensen die het niet 'vieren' geen vrienden hebben en verbitterd thuis gaan zitten.
Lees mijn vraag eens goed, prutser.quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik het kut vinden als ik dat soort zemmelfeesten ontwijk
Nee waarom zou ik het kut vinden als ik dat soort zemmelfeesten ontwijkquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Lees mijn vraag eens goed, prutser.
Je bent dus blijkbaar nog te dom om mijn vraag te snappen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik het kut vinden als ik dat soort zemmelfeesten ontwijk
quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je bent dus blijkbaar nog te dom om mijn vraag te snappen.
Nee waarom zou ik het kut vinden dat ik een hogere klasse ben dan dat volk daarquote:Even serieus, vind je het nou niet kut dat je je zo verheven voelt dat je niet van dingen als Koninginnedag kan genieten?
Ik deel deze ervaring.quote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat bijna iedereen die met een leuke groep naar dingen als Koninginnedag gaat, het ook zelf leuk heeft.
Je merkt ook gewoon dat mensen die "uitgaan" niet leuk vinden negen van de tien keer toch de wat stillere minder sociale mensen zijn. Uit ervaring weet ik ook dat, wanneer je ze er wat actiever bij betrekt en een paar keer meeneemt, ze het dan ook leuk gaan vinden.
Wat een mongool ben je als je je zo verheven voelt zegquote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
[..]
Nee waarom zou ik het kut vinden dat ik een hogere klasse ben dan dat volk daar
begrijp je het nu?
Joh, natuurlijk lopen er genoeg mongolen rondquote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik deel deze ervaring.
Ik kijk trouwens ook neer op het gepeupel, maar met een paar biertjes verdwijnt dat wel hoor.
Die mensen zorgen wel dat jij met je vriendjes leuk naar serchonissos kunnen in de zomervakantie jaquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Je merkt ook gewoon dat mensen die "uitgaan" niet leuk vinden negen van de tien keer toch de wat stillere minder sociale mensen zijn.
Niks meer aan toe te voegen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef Mozy het volgende:
Cpt.Cookie dist iedereen weer de pan in. Ohja, ben je het niet met hem eens dan is dat 9 van de 10 keer dat je een stiller, minder sociaal individu bent.
Geen idee of je nou sarcastisch bent of nietquote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef Mozy het volgende:
Cpt.Cookie dist iedereen weer de pan in. Ohja, ben je het niet met hem eens dan is dat 9 van de 10 keer dat je een stiller, minder sociaal individu bent.
Helemaal mee eens, maar aan de andere kant moet je maar eens door een gebied lopen met veel dronken mensen als je zelf niet dronken bent. Dan is het opeens heel makkelijk om hetquote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Joh, natuurlijk lopen er genoeg mongolen rond. Maar met wat bier op gedraagt iedereen zich hetzelfde. Juist die mongolische acties met flink wat bier op zijn het mooist, waar je jaren later nog over praat
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef vanBinsberge het volgende:
ok ik geef het toe cookie ik baal er zo van dat ik ELK jaar onder Koninginnedag op vakantie ga want ik MOET ECHT bij dat feest zijn
Als je na mijn verduidelijking nog steeds m'n vraag niet begrijpt of gewoon ontwijkt, kan ik daar ook niks meer aan doen. Blijkbaar is mijn niveau toch wat hoger dan dat van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een keer een avondje de bob geweestquote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar aan de andere kant moet je maar eens door een gebied lopen met veel dronken mensen als je zelf niet dronken bent. Dan is het opeens heel makkelijk om hetgezicht in het echt te trekken.
. Eens maar nooit weer.
Ik zou voor de 50-50 gaan...quote:Op zondag 17 april 2011 21:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Geen idee of je nou sarcastisch bent of niet
Van te voren kopen + koeltas?quote:Op zondag 17 april 2011 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel klachtwaardig dat je slechts 1 alcoholische consumptie pp mag meenemen. Voorheen doken wij altijd de AH in en kochten we een paar sixpacks om het lekker goedkoop te houden maar dat zal nu dus niet gaan
Koninginnedag is echt niet te vergelijken met carnavalquote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef Shispeed het volgende:
koninginnendag is trouwens sowieso een slap en ongezellig aftreksel van carnaval.
mensen die lopen te zeiken over carnaval, maar wel naar koninginnendag gaan__!
maar dan ben je ook superieurquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Irritatie100 het volgende:
je superieur voelen want je viert niet koninginnedag
Neequote:
Probeerde ik te rijmen dan kneusquote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
koninginnedag vieren maar dan nog niet kunnen rijmen
Waar werk je dan? Koninginnedag is een officiële feestdag. Ik hoef niet te komen werken maar krijg wel betaald.quote:
mij daar op wijzen en geen punten gebruikenquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je superieur voelen maar geen hoofdletters gebruiken waar dat wel zou moeten
in de bloemenquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Koninginnedag is een officiële feestdag. Ik hoef niet te komen werken maar krijg wel betaald.
Blijf dan ook gewoon lekker in de mooiste stad van Nederland (beetje overdrevenquote:Op zondag 17 april 2011 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel klachtwaardig dat je slechts 1 alcoholische consumptie pp mag meenemen. Voorheen doken wij altijd de AH in en kochten we een paar sixpacks om het lekker goedkoop te houden maar dat zal nu dus niet gaan
ik ookquote:
Probeer je je eigen bullshit nou goed te praten door maar weer eens te generaliseren?quote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat bijna iedereen die met een leuke groep naar dingen als Koninginnedag gaat, het ook zelf leuk heeft.
Je merkt ook gewoon dat mensen die "uitgaan" niet leuk vinden negen van de tien keer toch de wat stillere minder sociale mensen zijn. Uit ervaring weet ik ook dat, wanneer je ze er wat actiever bij betrekt en een paar keer meeneemt, ze het dan ook leuk gaan vinden.
zit in de bloemen, die rozen nemen geen dag vrij met groeienquote:
Ik wil best accepteren dat mensen thuis blijven met Koninginnedag, als ze dan maar niet stug blijven volhouden dat ze het ook thuis 'leuk kunnen hebben' en niet aan zo'n 'pauperfeest' mee willen doen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Probeer je je eigen bullshit nou goed te praten door maar weer eens te generaliseren?
Accepteer gewoon verschillen in mensen en ga niet zo kinderachtig met een dag als Konniginnedag om.
Ditquote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik wil best accepteren dat mensen thuis blijven met Koninginnedag, als ze dan maar niet stug blijven volhouden dat ze het ook thuis 'leuk kunnen hebben' en niet aan zo'n 'pauperfeest' mee willen doen.
Geef gewoon toe dat je een kneus zonder vrienden bent en het daarom niet viert, maar ga niet een beetje de stoere bink uithangen terwijl je je op Koninginnedag zelf huilend zit af te trekken
quote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik wil best accepteren dat mensen thuis blijven met Koninginnedag, als ze dan maar niet stug blijven volhouden dat ze het ook thuis 'leuk kunnen hebben' en niet aan zo'n 'pauperfeest' mee willen doen.
Geef gewoon toe dat je een kneus zonder vrienden bent en het daarom niet viert, maar ga niet een beetje de stoere bink uithangen terwijl je je op Koninginnedag zelf huilend zit af te trekken
Ik denk niet dat iemand (inclusief ik) zich daar aan zal houdenquote:Op zondag 17 april 2011 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon bier van thuis meenemen, in de trein opdrinken, en zorgen dat je zodra je amsterdam in stapt amper nog bier nodig hebt.quote:Op maandag 18 april 2011 01:17 schreef haatmeneer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand (inclusief ik) zich daar aan zal houden
Van beide dagen moet ik niets hebben. Ik vind de dag voor Koninginnedag leuker dan de dag zelf...quote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Sjeen het volgende:
Toch wel grappig, massaal carnaval afzeiken maar kom niet aan koninginnedag
Goed idee.quote:Op maandag 18 april 2011 02:28 schreef padlarf het volgende:
Ik ga lekker werken dan, dubbel uitbetaald. Ik heb er ook niet zoveel mee verder. Uiteraard wens ik iedereen die het wel heel leuk vindt een fijne dag toe.
Daarom ook allebei vierenquote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Sjeen het volgende:
De weersvoorspellingen voor Wenen zijn geweldig dat weekend, dus wat mij betreft mag het gewoon zo blijven...
Wie zeikt carnaval af dan ? Prima feest (Ik ga er speciaal voor naar oeteldonk, krijg altijd vrij omdat er familie woontquote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Sjeen het volgende:
De weersvoorspellingen voor Wenen zijn geweldig dat weekend, dus wat mij betreft mag het gewoon zo blijven...
je hebt de topics gemist in maart?quote:Op maandag 18 april 2011 11:30 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Wie zeikt carnaval af dan ? Prima feest (Ik ga er speciaal voor naar oeteldonk, krijg altijd vrij omdat er familie woont)
koninginnenacht uitgaan, koninginnedag werken van 10 tot 7 en dan die avond weer uitgaanquote:Op maandag 18 april 2011 02:28 schreef padlarf het volgende:
Ik ga lekker werken dan, dubbel uitbetaald. Ik heb er ook niet zoveel mee verder. Uiteraard wens ik iedereen die het wel heel leuk vindt een fijne dag toe.
quote:
Daar denkt mijn baas dus anders overquote:Op maandag 18 april 2011 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die niet weten dat koninginnedag een wettelijke vrije dag is
Hij is je verplicht vrij te gevenquote:Op maandag 18 april 2011 18:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar denkt mijn baas dus anders over
Dat wil niet zeggen dat je dan niet mag werkenquote:Op maandag 18 april 2011 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die niet weten dat koninginnedag een wettelijke vrije dag is
Klopt. Maar dan moet je wel een toeslag krijgen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je dan niet mag werken
Op deze dag zit ik inderdaad meestal alleen in mijn zolderkamertje terwijl iedereen buiten is, eigelijk wil ik het heel graag meevieren maar ik kan dit met niemand doenquote:
Je weet dat je serieus bent.quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef Nebukadnezar het volgende:
[..]
Op deze dag zit ik inderdaad meestal alleen in mijn zolderkamertje terwijl iedereen buiten is, eigelijk wil ik het heel graag meevieren maar ik kan dit met niemand doen
Het is in de gemiddelde trein richting Amsterdam zo druk dat er toch geen conducteur kan lopen dus gewoon doenquote:Op maandag 18 april 2011 18:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Godver, je mag geeneens bier mee in de trein.
Ze gaan veel politie inzetten, dus iedereen met een tas zal de lul zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 18:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is in de gemiddelde trein richting Amsterdam zo druk dat er toch geen conducteur kan lopen dus gewoon doen
De NS kan toch niet zomaar uit het niets het spoorboekje een beetje aan lopen passen?quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Koninginnedag wordt echt om zeep geholpen. Geen eigen bier meenemen als je met de trein gaat, maar 1 blikje per keer mogen kopen, geen treinen meer na 11 uur(?). Het is dan dus om de 10 minuten 3 uur in de rij staan voor een biertje.
Wat een teringhonden.
Ach, er staat niks over de grootte van die ene consumptie en het schijnt dat je bij de Gall en Gall een anderhalve liter fles Grolsch hebtquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze gaan veel politie inzetten, dus iedereen met een tas zal de lul zijn.
Wat? Hopelijk doen ze niet zo gay in Arnhem. Dan zou iedereen dus steeds z'n eigen bier moeten halenquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Koninginnedag wordt echt om zeep geholpen. Geen eigen bier meenemen als je met de trein gaat, maar 1 blikje per keer mogen kopen, geen treinen meer na 11 uur(?). Het is dan dus om de 10 minuten 3 uur in de rij staan voor een biertje.
Wat een teringhonden.
Met bier mag je de trein niet in. Bier afgeven, of geen trein. Zal niet overal even streng gecontroleerd worden, maar het idee al.quote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De NS kan toch niet zomaar uit het niets het spoorboekje een beetje aan lopen passen?
[..]
Ach, er staat niks over de grootte van die ene consumptie en het schijnt dat je bij de Gall en Gall een anderhalve liter fles Grolsch hebt
Jepquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat? Hopelijk doen ze niet zo gay in Arnhem. Dan zou iedereen dus steeds z'n eigen bier moeten halen?
Ah jij bent in Arnhem, kun je mooi voor mij bier halenquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat? Hopelijk doen ze niet zo gay in Arnhem. Dan zou iedereen dus steeds z'n eigen bier moeten halen?
Je bent nog geen 16?quote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah jij bent in Arnhem, kun je mooi voor mij bier halen
Ook dat, maar ik word graag bediendquote:
Nee maar ik meen het, ik zit meestal heel autistisch MW2 te spelen als ze vragen of ik mee wil komenquote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef Zuivelkoe het volgende:
Doen alsof het sarcasme is terwijl het geen sarcasme is.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah jij bent in Arnhem, kun je mooi voor mij bier halen
ach, het veranderd nog wel een paar keer hoorquote:
yeah surequote:Op maandag 18 april 2011 19:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]. Je gaat maar bier voor mij regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |