Sta je zometeen bij de eifeltoren te wachten op haar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Goodluck_Charm en ik vermaken ons wel in Parijs of een andere stad. Hoe het weer ook is.
Vrouwen houden van de trillingen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Socios, je snapt het niet, vrouwen worden niet warm of koud van treinen.
je bent het aan het verneuken
dat was die van mij ookquote:
Jeeeej, ik rijd welquote:Op zondag 17 april 2011 19:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, liefje.
Dan pakken we wel een keer de auto. Een roadtrip kan ook heel romantisch zijn.
Jij wilt echt graag onder de plak zitten he?quote:Op zondag 17 april 2011 19:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, liefje.
Dan pakken we wel een keer de auto. Een roadtrip kan ook heel romantisch zijn.
Het boeit me ook helemaal niet!quote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De hele maand april is het goddelijk weer met mooi zonnetje en prima temps. Komt er een feestdag aan waarbij je lekker op straat kunt zuipen.... wordt het kutweer
Ik ga nog vragen of ze dit kunnen bijstellen, want van zo'n voorspelling word ik niet vrolijk
[ afbeelding ]
Zo moet 't
[ afbeelding ]
Zo moet 't niet
watwatwatquote:Op zondag 17 april 2011 19:21 schreef Adelante het volgende:
Laatste waarschuwing: hieronder worden alle posts mbt roadtrips of treinen verwijderd.
-----------------------------
open er een topic over, deze gaat over de OPquote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
watwatwat
ga je nou de socios+glc soort zoekt soort liefde tegenhouden
die OP is van jou en er staat niks in over roadtrips?quote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
open er een topic over, deze gaat over de OP
jij snapt 'm.quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
die OP is van jou en er staat niks in over roadtrips?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nodig d'r uit om samen de 32 dvd's van Rail Away in HD te bekijken.
Dit topic gaat over het weer op Koninginnedag.
Dit.quote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef trovey het volgende:
En in de aanloop tot 30 april veranderd de voorspelling zeker tig keer.
Het liefst zat ik met Koninginnedag lekker op het terras maar als het regent kan dat niet neequote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
De reacties in dit topic zijn wel weer tekenend voor hoe autistisch, vriendloos en sociaal gestoord de gemiddelde FOK!ker is.
Ik doelde ook op de mensen die reageerden met "Koninginnedagquote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het liefst zat ik met Koninginnedag lekker op het terras maar als het regent kan dat niet nee.
Okquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de mensen die reageerden met "Koninginnedag" en "Van mij mag koninginnedag wel in het water vallen".
quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
De reacties in dit topic zijn wel weer tekenend voor hoe autistisch, vriendloos en sociaal gestoord de gemiddelde FOK!ker is.
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Vieren dat de aarde een x aantal omwentelingen rond de zon heeft gemaakt sinds een lid van het koningshuis, die geen ene reet uitvoert behalve varen op onze centen, uit moeder's baarmoeder is gekomenquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de mensen die reageerden met "Koninginnedag" en "Van mij mag koninginnedag wel in het water vallen".
Je weet zelf ook wel dat het daar niet veel meer mee te maken heeft. Geef nou maar gewoon toe dat je niemand hebt om het mee te vieren.quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Vieren dat de aarde een x aantal omwentelingen rond de zon heeft gemaakt sinds een lid van het koningshuis, die geen ene reet uitvoert behalve varen op onze centen, uit moeder's baarmoeder is gekomen
Want allebei vieren kan ook niet natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef fratsman het volgende:
Koninginnedag![]()
Ieder jaar weer kankeren over carnaval, maar vervolgens op 30 april precies hetzelfde doen.
Bovenderivierders.
![]()
Gelukkig ben ik dan op vakantiequote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het daar niet veel meer mee te maken heeft. Geef nou maar gewoon toe dat je niemand hebt om het mee te vieren.
Met je papa en mama in een bungalow "vakantie" noemenquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan op vakantie![]()
sowieso die Nederlandse 'feesten' stuk voor stuk
met jou valt bij voorbaat al niet te praten met die 'ik ben trots op nederland' UIquote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Met je papa en mama in een bungalow "vakantie" noemen. En als je niet op vakantie was, had je alsnog niemand om het mee te vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |