Al die arme kindjes die verregenen om de oude meuk van zolder te verkopenquote:
Tijdens regen uiteindelijk uit het Vondelpark vertrokken en aangezien alle cafe'squote:Op zondag 17 april 2011 18:53 schreef Adelante het volgende:
Al die arme kindjes die verregenen om de oude meuk van zolder te verkopen
Als jij denkt dat ik een troll ben moet je wel heel zwaar autistisch zijnquote:
Ik ga mee!quote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, of ik plan een treinreisje met een paar overnachtingen in het buitenland. Ben er nog niet helemaal uit.
Okay!quote:
Cool! Uhm... Parijs? Of Barcelona?quote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay!
Vrijdag 29 april verlaten we het land, zondag 1 mei komen we weer terug.
Waar wil je naartoe?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Cool! Uhm... Parijs? Of Barcelona?
Nee? Ik ben er dan wel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoezo, gaan ze daar ook koekhappen met de koninklijke familie?
Liever Parijs dan. Thalys erbij.quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Cool! Uhm... Parijs? Of Barcelona?
Ik hoop het met jou, maar ondertussen zal ik iedere dag dit topic bijwerken met actuele voorspellingquote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet huilen Adelante want de weersvoorspellingen voor twee later komen 8 van de 10 keer niet uit.
Meneer Paulusma, het KNMI en andere meteorologische instituten falen vaak al met de vooruitzichten voor overmorgen.
Met de auto naar Parijs?quote:
godver, ze hebben gewoon mijn topic gelezen bij het KNMIquote:
Socios, je snapt het niet, vrouwen worden niet warm of koud van treinen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Met de auto naar Parijs?
Waarom niet met de trein? 300 km/u erbij. Comfortabele seats, continue `refills´ van drankjes en versnaperingen op de zitplaats. Lekker de autootjes uitlachen toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |