Cool! Uhm... Parijs? Of Barcelona?quote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay!
Vrijdag 29 april verlaten we het land, zondag 1 mei komen we weer terug.
Waar wil je naartoe?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Cool! Uhm... Parijs? Of Barcelona?
Nee? Ik ben er dan wel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoezo, gaan ze daar ook koekhappen met de koninklijke familie?
Liever Parijs dan. Thalys erbij.quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Cool! Uhm... Parijs? Of Barcelona?
Ik hoop het met jou, maar ondertussen zal ik iedere dag dit topic bijwerken met actuele voorspellingquote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet huilen Adelante want de weersvoorspellingen voor twee later komen 8 van de 10 keer niet uit.
Meneer Paulusma, het KNMI en andere meteorologische instituten falen vaak al met de vooruitzichten voor overmorgen.
Met de auto naar Parijs?quote:
godver, ze hebben gewoon mijn topic gelezen bij het KNMIquote:
Socios, je snapt het niet, vrouwen worden niet warm of koud van treinen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Met de auto naar Parijs?
Waarom niet met de trein? 300 km/u erbij. Comfortabele seats, continue `refills´ van drankjes en versnaperingen op de zitplaats. Lekker de autootjes uitlachen toch.
Nodig d'r uit om samen de 32 dvd's van Rail Away in HD te bekijken.quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Met de auto naar Parijs?
Waarom niet met de trein? 300 km/u erbij. Comfortabele seats, continue `refills´ van drankjes en versnaperingen op de zitplaats. Lekker de autootjes uitlachen toch.
Goodluck_Charm en ik vermaken ons wel in Parijs of een andere stad. Hoe het weer ook is.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Adelante het volgende:
Dit topic gaat over het weer op Koninginnedag.
Volgens mij meent hij het, dat is het sneuequote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Soosjos is echt de grootste troll van Fok!, die tevens veel te ver doordraait in z'n rol.
Mijn screenshot is wel voor Arnhem he.quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
godver, ze hebben gewoon mijn topic gelezen bij het KNMI![]()
Maar de auto is fijnerquote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Met de auto naar Parijs?
Waarom niet met de trein? 300 km/u erbij. Comfortabele seats, continue `refills´ van drankjes en versnaperingen op de zitplaats. Lekker de autootjes op de naastgelegen autosnelweg uitlachen toch.
Sta je zometeen bij de eifeltoren te wachten op haar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Goodluck_Charm en ik vermaken ons wel in Parijs of een andere stad. Hoe het weer ook is.
Vrouwen houden van de trillingen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Socios, je snapt het niet, vrouwen worden niet warm of koud van treinen.
je bent het aan het verneuken
dat was die van mij ookquote:
Jeeeej, ik rijd welquote:Op zondag 17 april 2011 19:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, liefje.
Dan pakken we wel een keer de auto. Een roadtrip kan ook heel romantisch zijn.
Jij wilt echt graag onder de plak zitten he?quote:Op zondag 17 april 2011 19:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, liefje.
Dan pakken we wel een keer de auto. Een roadtrip kan ook heel romantisch zijn.
Het boeit me ook helemaal niet!quote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De hele maand april is het goddelijk weer met mooi zonnetje en prima temps. Komt er een feestdag aan waarbij je lekker op straat kunt zuipen.... wordt het kutweer
Ik ga nog vragen of ze dit kunnen bijstellen, want van zo'n voorspelling word ik niet vrolijk
[ afbeelding ]
Zo moet 't
[ afbeelding ]
Zo moet 't niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |