Ja in de trein zi je lekker droog zekerquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
Hahahahahahahahaha.
Ik hoop dat het inderdaad helemaal verregent.
7 dagen?quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef TigOleBitties het volgende:
Je zorgen maken om het weer wat pas over 7 dagen is en in Nederland 9 van de 10 keer toch verkeerd voorspelt is
-edit-quote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
Hahahahahahahahaha.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef TigOleBitties het volgende:
Je zorgen maken om het weer wat pas over 7 dagen is
quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef TigOleBitties het volgende:
Je zorgen maken om het weer wat pas over 7 dagen is en in Nederland 9 van de 10 keer toch verkeerd voorspelt is
Walgelijke verwensing.quote:
Autistquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
Hahahahahahahahaha.
Je blijft veilig thuis?quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Walgelijke verwensing.
Zal sowieso niet gebeuren, daar ik die dag de trein wel mijd met al die malloten erin.
-edit-quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Walgelijke verwensing.
Zal sowieso niet gebeuren, daar ik die dag de trein wel mijd met al die malloten erin.
Troll of kansloze kutmongoolquote:Op zondag 17 april 2011 18:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Koninginnedag, voor mensen met een kutleven die een excuus nodig hebben om te gaan zuipen
Het is juist `autistisch´ om je druk te maken over `het weer´.quote:
DOODS VERWENSING AH AH AH AH MOD MOD MOD MOD NAOW SCHNELLquote:
Ja, of ik plan een treinreisje met een paar overnachtingen in het buitenland. Ben er nog niet helemaal uit.quote:
Ronduit absurde verwensing; respectloos.quote:Op zondag 17 april 2011 18:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Dan hoop ik dat je eenzaam sterft, zodat men geen last meer heeft van je walgelijke afgunst jegens normale mensen die plezier maken.
Kijk dit is nou een goed plan.quote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, of ik plan een treinreisje met een paar overnachtingen in het buitenland. Ben er nog niet helemaal uit.
Yeaaaquote:Op zondag 17 april 2011 18:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ga je mee, Pixie.?Ik regel alles wel dan.
Paar dagen Zwitserland?
Je bent een klapmongool en autist omdat je hoopt dat het in het water valt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is juist `autistisch´ om je druk te maken over `het weer´.
Het maakt werkelijk geen donder uit wat voor weer het is.
whutquote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je bent een klapmongool en autist omdat je hoopt dat het in het water valt.
Vuile teringlijer.
amalawd die komt in me onder titelquote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Socios, je weet dat pixie van tapijtjes likken houd ipv van hemaworsten eten?
Pure onzin. Het is juist autistisch om afhankelijk van het weer te zijn om plezier te maken.quote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Je bent een klapmongool en autist omdat je hoopt dat het in het water valt.
Walgelijke onterechte aantijging.quote:Vuile teringlijer.
Hij zegt: ik hoop dat het veregend, dus in het water valt, dus koninginnedag verpest is.quote:
Oke man, ga jij in de regen staan in Amsterdam. Mongool.quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Het is juist autistisch om afhankelijk van het weer te zijn om plezier te maken.
[..]
Walgelijke onterechte aantijging.
Met het kampioensfeest van AFC Ajax sta ik op het Leidse, ja. Wat voor weer het ook is.quote:Op zondag 17 april 2011 18:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Oke man, ga jij in de regen staan in Amsterdam.
Verworpen.quote:Mongool.
Gast, snap je nou werkelijk niet dat op een plein staan en feest vieren veel minder leuk is als het regent dan wanneer de zon schijntquote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Met het kampioensfeest van AFC Ajax sta ik op het Leidse, ja. Wat voor weer het ook is.
[..]
Verworpen.
Ik moest lachen omdat je zin niet kloptequote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hij zegt: ik hoop dat het veregend, dus in het water valt, dus koninginnedag verpest is.
Snap je dat of niet? Of ben je dom.
Leg eens uit dan wat er niet kloptquote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat je zin niet klopte
Ik ben niet degene die dom is hier
Dit.quote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, snap je nou werkelijk niet dat op een plein staan en feest vieren veel minder leuk is als het regent dan wanneer de zon schijnt?
quote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er niet klopt
Hoezo, gaan ze daar ook koekhappen met de koninklijke familie?quote:Op zondag 17 april 2011 18:49 schreef Renesite het volgende:
Hoop dat het in Praag een beetje redelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |