Dit.quote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef trovey het volgende:
En in de aanloop tot 30 april veranderd de voorspelling zeker tig keer.
Het liefst zat ik met Koninginnedag lekker op het terras maar als het regent kan dat niet neequote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
De reacties in dit topic zijn wel weer tekenend voor hoe autistisch, vriendloos en sociaal gestoord de gemiddelde FOK!ker is.
Ik doelde ook op de mensen die reageerden met "Koninginnedagquote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het liefst zat ik met Koninginnedag lekker op het terras maar als het regent kan dat niet nee.
Okquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de mensen die reageerden met "Koninginnedag" en "Van mij mag koninginnedag wel in het water vallen".
quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
De reacties in dit topic zijn wel weer tekenend voor hoe autistisch, vriendloos en sociaal gestoord de gemiddelde FOK!ker is.
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Vieren dat de aarde een x aantal omwentelingen rond de zon heeft gemaakt sinds een lid van het koningshuis, die geen ene reet uitvoert behalve varen op onze centen, uit moeder's baarmoeder is gekomenquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de mensen die reageerden met "Koninginnedag" en "Van mij mag koninginnedag wel in het water vallen".
Je weet zelf ook wel dat het daar niet veel meer mee te maken heeft. Geef nou maar gewoon toe dat je niemand hebt om het mee te vieren.quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Vieren dat de aarde een x aantal omwentelingen rond de zon heeft gemaakt sinds een lid van het koningshuis, die geen ene reet uitvoert behalve varen op onze centen, uit moeder's baarmoeder is gekomen
Want allebei vieren kan ook niet natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef fratsman het volgende:
Koninginnedag![]()
Ieder jaar weer kankeren over carnaval, maar vervolgens op 30 april precies hetzelfde doen.
Bovenderivierders.
![]()
Gelukkig ben ik dan op vakantiequote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het daar niet veel meer mee te maken heeft. Geef nou maar gewoon toe dat je niemand hebt om het mee te vieren.
Met je papa en mama in een bungalow "vakantie" noemenquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan op vakantie![]()
sowieso die Nederlandse 'feesten' stuk voor stuk
met jou valt bij voorbaat al niet te praten met die 'ik ben trots op nederland' UIquote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Met je papa en mama in een bungalow "vakantie" noemen. En als je niet op vakantie was, had je alsnog niemand om het mee te vieren.
Die is nog van het WK. Maar je ontwijkt de vraag, je haat Koninginnedag alleen maar omdat je niemand hebt om het mee te vieren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
met jou valt bij voorbaat al niet te praten met die 'ik ben trots op nederland' UI
heb ik wel en ik vind het gewoon een kutfeest sowieso vind ik Nederland kut dus waarom zou ik zo'n oranje feest dan gaan vierenquote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die is nog van het WK. Maar je ontwijkt de vraag, je haat Koninginnedag alleen maar omdat je niemand hebt om het mee te vieren.
Dus anders zouden al je vrienden feest vieren terwijl jij dan alleen binnen zitquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
heb ik wel en ik vind het gewoon een kutfeest sowieso vind ik Nederland kut dus waarom zou ik zo'n oranje feest dan gaan vieren
Het wordt veelal gevierd boven de rivieren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dus anders zouden al je vrienden feest vieren terwijl jij dan alleen binnen zit? Noem eens één ding wat er mis is met Koninginnedag?
Limburgerquote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Het wordt veelal gevierd boven de rivieren.
Volgens mij valt dat wel mee. Ik denk dat de meesteFOK!ers in het echt opvallend normaal zijn, maar hier kunnen ze goed hun antisociale kant kwijt. Socios is natuurlijk wel gewoon zoals hij hier laat zien, maar dat is baas.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar onderderivierders die op koninginnedag kankeren zijn dan toch precies hetzelfde?quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef fratsman het volgende:
Koninginnedag![]()
Ieder jaar weer kankeren over carnaval, maar vervolgens op 30 april precies hetzelfde doen.
Bovenderivierders.
![]()
kijk, sowieso ben ik dan op vakantie altijd, en dan zie je op de tv eerst de koningin die gaat koekhappen etc.quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dus anders zouden al je vrienden feest vieren terwijl jij dan alleen binnen zit? Noem eens één ding wat er mis is met Koninginnedag?
Je hebt het duidelijk nog nooit gevierd.quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
kijk, sowieso ben ik dan op vakantie altijd, en dan zie je op de tv eerst de koningin die gaat koekhappen etc.![]()
daarna alle dronken mbo'ers die in beeld komen en hun mening geven over het feest![]()
royal sadness letterlijk
ok veel plezier daar je oude shit verkopen hequote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk nog nooit gevierd.
Dat bedoel ik. Je hebt echt geen idee. Alsof ik op de rommelmarkt komquote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ok veel plezier daar je oude shit verkopen he
ik heb het vroeger wel gevierd, maar toen vond ik het ook al kut, carneval ook, beetje met confetti spuiten enzoquote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je hebt echt geen idee. Alsof ik op de rommelmarkt kom.
Als je met vrienden bier drinken en naar bandjes/dj's kijken die optreden kut vindt is er wel iets mis met je.quote:Op zondag 17 april 2011 20:18 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik heb het vroeger wel gevierd, maar toen vond ik het ook al kut, carneval ook, beetje met confetti spuiten enzo
lam excuus om kinderachtig te doen die dagenquote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je met vrienden bier drinken en naar bandjes/dj's kijken die optreden kut vindt is er wel iets mis met je.
Jij gaat dan zeker ook nooit uit of zoquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
lam excuus om kinderachtig te doen die dagen
Leuk dat je jezelf een spiegel voorhoudt. Anders nog iets?quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
naar concerten gaan met vrienden is leuk, jammer dat je daarmee gelijk denkt aan koninginnedag wanneer al dat paupervolk ook meedoetquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij gaat dan zeker ook nooit uit of zo?
HAHAHAHAHAHAHAAA GOEIE MAN HAHAHAHAHAAquote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Leuk dat je jezelf een spiegel voorhoudt. Anders nog iets?
Ik had het over gewoon uitgaan. Naar een concert gaan is niet veel anders dan Koninginnedag vieren en aangezien jij het nog nooit gevierd hebt kan je er ook moeilijk over oordelen hè.quote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
naar concerten gaan met vrienden is leuk, jammer dat je daarmee gelijk denkt aan koninginnedag wanneer al dat paupervolk ook meedoet
het gaat mij erom dat alle paupers dan over straat lopen met een grote oranje bril en hoed, hoe idioot kun je zijnquote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAA GOEIE MAN HAHAHAHAHAA
[..]
Ik had het over gewoon uitgaan. Naar een concert gaan is niet veel anders dan Koninginnedag vieren en aangezien jij het nog nooit gevierd hebt kan je er ook moeilijk over oordelen hè.
Je daaraan storenquote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat alle paupers dan over straat lopen met een grote oranje bril en hoed, hoe idioot kun je zijn
Haha, jij bent te onzeker om je anders te kleden dan normaalquote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat alle paupers dan over straat lopen met een grote oranje bril en hoed, hoe idioot kun je zijn
Gelukkig hebben we dit jaar geen groot voetbaltoernooi, ik moet ook niets hebben van 'succestoeristen'...quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |