Ik denk niet dat iemand (inclusief ik) zich daar aan zal houdenquote:Op zondag 17 april 2011 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel klachtwaardig dat je slechts 1 alcoholische consumptie pp mag meenemen. Voorheen doken wij altijd de AH in en kochten we een paar sixpacks om het lekker goedkoop te houden maar dat zal nu dus niet gaan
Gewoon bier van thuis meenemen, in de trein opdrinken, en zorgen dat je zodra je amsterdam in stapt amper nog bier nodig hebt.quote:Op maandag 18 april 2011 01:17 schreef haatmeneer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand (inclusief ik) zich daar aan zal houden
Van beide dagen moet ik niets hebben. Ik vind de dag voor Koninginnedag leuker dan de dag zelf...quote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Sjeen het volgende:
Toch wel grappig, massaal carnaval afzeiken maar kom niet aan koninginnedag
Goed idee.quote:Op maandag 18 april 2011 02:28 schreef padlarf het volgende:
Ik ga lekker werken dan, dubbel uitbetaald. Ik heb er ook niet zoveel mee verder. Uiteraard wens ik iedereen die het wel heel leuk vindt een fijne dag toe.
Daarom ook allebei vierenquote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Sjeen het volgende:
De weersvoorspellingen voor Wenen zijn geweldig dat weekend, dus wat mij betreft mag het gewoon zo blijven...
Wie zeikt carnaval af dan ? Prima feest (Ik ga er speciaal voor naar oeteldonk, krijg altijd vrij omdat er familie woontquote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Sjeen het volgende:
De weersvoorspellingen voor Wenen zijn geweldig dat weekend, dus wat mij betreft mag het gewoon zo blijven...
je hebt de topics gemist in maart?quote:Op maandag 18 april 2011 11:30 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Wie zeikt carnaval af dan ? Prima feest (Ik ga er speciaal voor naar oeteldonk, krijg altijd vrij omdat er familie woont)
koninginnenacht uitgaan, koninginnedag werken van 10 tot 7 en dan die avond weer uitgaanquote:Op maandag 18 april 2011 02:28 schreef padlarf het volgende:
Ik ga lekker werken dan, dubbel uitbetaald. Ik heb er ook niet zoveel mee verder. Uiteraard wens ik iedereen die het wel heel leuk vindt een fijne dag toe.
quote:
Daar denkt mijn baas dus anders overquote:Op maandag 18 april 2011 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die niet weten dat koninginnedag een wettelijke vrije dag is
Hij is je verplicht vrij te gevenquote:Op maandag 18 april 2011 18:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar denkt mijn baas dus anders over
Dat wil niet zeggen dat je dan niet mag werkenquote:Op maandag 18 april 2011 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die niet weten dat koninginnedag een wettelijke vrije dag is
Klopt. Maar dan moet je wel een toeslag krijgen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je dan niet mag werken
Op deze dag zit ik inderdaad meestal alleen in mijn zolderkamertje terwijl iedereen buiten is, eigelijk wil ik het heel graag meevieren maar ik kan dit met niemand doenquote:
Je weet dat je serieus bent.quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef Nebukadnezar het volgende:
[..]
Op deze dag zit ik inderdaad meestal alleen in mijn zolderkamertje terwijl iedereen buiten is, eigelijk wil ik het heel graag meevieren maar ik kan dit met niemand doen
Het is in de gemiddelde trein richting Amsterdam zo druk dat er toch geen conducteur kan lopen dus gewoon doenquote:Op maandag 18 april 2011 18:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Godver, je mag geeneens bier mee in de trein.
Ze gaan veel politie inzetten, dus iedereen met een tas zal de lul zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 18:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is in de gemiddelde trein richting Amsterdam zo druk dat er toch geen conducteur kan lopen dus gewoon doen
De NS kan toch niet zomaar uit het niets het spoorboekje een beetje aan lopen passen?quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Koninginnedag wordt echt om zeep geholpen. Geen eigen bier meenemen als je met de trein gaat, maar 1 blikje per keer mogen kopen, geen treinen meer na 11 uur(?). Het is dan dus om de 10 minuten 3 uur in de rij staan voor een biertje.
Wat een teringhonden.
Ach, er staat niks over de grootte van die ene consumptie en het schijnt dat je bij de Gall en Gall een anderhalve liter fles Grolsch hebtquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze gaan veel politie inzetten, dus iedereen met een tas zal de lul zijn.
Wat? Hopelijk doen ze niet zo gay in Arnhem. Dan zou iedereen dus steeds z'n eigen bier moeten halenquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Koninginnedag wordt echt om zeep geholpen. Geen eigen bier meenemen als je met de trein gaat, maar 1 blikje per keer mogen kopen, geen treinen meer na 11 uur(?). Het is dan dus om de 10 minuten 3 uur in de rij staan voor een biertje.
Wat een teringhonden.
Met bier mag je de trein niet in. Bier afgeven, of geen trein. Zal niet overal even streng gecontroleerd worden, maar het idee al.quote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De NS kan toch niet zomaar uit het niets het spoorboekje een beetje aan lopen passen?
[..]
Ach, er staat niks over de grootte van die ene consumptie en het schijnt dat je bij de Gall en Gall een anderhalve liter fles Grolsch hebt
Jepquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat? Hopelijk doen ze niet zo gay in Arnhem. Dan zou iedereen dus steeds z'n eigen bier moeten halen?
Ah jij bent in Arnhem, kun je mooi voor mij bier halenquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat? Hopelijk doen ze niet zo gay in Arnhem. Dan zou iedereen dus steeds z'n eigen bier moeten halen?
Je bent nog geen 16?quote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah jij bent in Arnhem, kun je mooi voor mij bier halen
Ook dat, maar ik word graag bediendquote:
Nee maar ik meen het, ik zit meestal heel autistisch MW2 te spelen als ze vragen of ik mee wil komenquote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef Zuivelkoe het volgende:
Doen alsof het sarcasme is terwijl het geen sarcasme is.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah jij bent in Arnhem, kun je mooi voor mij bier halen
ach, het veranderd nog wel een paar keer hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |