Altoboyquote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Justice live
Weezer live
Mr Oizo live![]()
Rammstein live
etc.
Dat. Dan is het wel heel erg gesteld met je. En dan nog haten op de mensen die dan wel plezier hebben ookquote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die geen plezier kunnen hebben in een stad vol met mensen, als er vrienden zijn en bier is
Lekker anders, lekker afzetten tegen de massaquote:
Ah, kijk, dat is ook vet ja. Maar met Koninginnedag zie je niet veel ander publiek dan op dat Decibel-festival hoor. Je moet dan natuurlijk niet in een dorpje gaan zitten bij het koekhappen of überhaupt bij de rommelmarkt. Gewoon bij de verschillende podia.quote:
Ligt eraan wat de inhoud van de massa is natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Lekker anders, lekker afzetten tegen de massa.
Justice man, die kerel heeft smaak. Al is de rest ruk natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Altoboy
[..]
Dat. Dan is het wel heel erg gesteld met je. En dan nog haten op de mensen die dan wel plezier hebben ook.
Mr oizo ruk vindenquote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Justice man, die kerel heeft smaak. Al is de rest ruk natuurlijk.
En met jou miljoenen anderenquote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef haatmeneer het volgende:
Nou CaptainCookie, ik ga gewoon op Koninginnedag met vrienden Amsterdam in, bier drinken en feest vieren, je bent niet de enige
Meneer maakt een paar duizend en wordt gelijk bitterquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
Hahahahahahahahaha.
Ik hoop dat het inderdaad helemaal verregent.
Mensen die verbitterd thuis zitten met koninginnedag terwijl miljoenen anderen gewoon plezier hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef Stirneriaan het volgende:
Een druiloor als CaptainCookie kan er niet mee omgaan dat er mensen zijn die zich niet aansluiten bij losgeslagen kudde op 30-4.
Toch maken mensen als jij er vooral een issue van. Dat iemand zich die dag niet in een volksfeest mengt, wil niet zeggen dat hij geen prima dag kan hebben. Maar blijkbaar denk jij heel zwart-wil en vind je het erg tof dat jij 30-4 al ruige plannen hebt.quote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen die verbitterd thuis zitten met koninginnedag terwijl miljoenen anderen gewoon plezier hebben.
Fixedquote:Op zondag 17 april 2011 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon naar een lekkere doom metal band, daar heb je tenminste intelligentie een autistische aandoening voor nodig om helemaal te doorgronden.
Er is niks ruigs aan. Verder zie je als je terug in het topic kijkt met mensen die het vieren van Koninginnedag belachelijk maken. Hullie begonnequote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Toch maken mensen als jij er vooral een issue van. Dat iemand zich die dag niet in een volksfeest mengt, wil niet zeggen dat hij geen prima dag kan hebben. Maar blijkbaar denk jij heel zwart-wil en vind je het erg tof dat jij 30-4 al ruige plannen hebt.
Je hoeft niet mee te doen met al die gekkigheid hoor. Koninginnedag is gewoon een excuus om feest te vieren en dat kan je doen op de manier die je zelf leuk vindt. Als je dat kut vindt mankeert er volgens mij echt iets aan je.quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat alle paupers dan over straat lopen met een grote oranje bril en hoed, hoe idioot kun je zijn
dom vermaak voor het voetvolkquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er is niks ruigs aan. Verder zie je als je terug in het topic kijkt met mensen die het vieren van Koninginnedag belachelijk maken. Hullie begonne
Even serieus, vind je het nou niet kut dat je je zo verheven voelt dat je niet van dingen als Koninginnedag kan genieten?quote:
Nee ok, daaruit volgt idd dat alle mensen die het niet 'vieren' geen vrienden hebben en verbitterd thuis gaan zitten.quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er is niks ruigs aan. Verder zie je als je terug in het topic kijkt met mensen die het vieren van Koninginnedag belachelijk maken. Hullie begonne
Nee waarom zou ik het kut vinden als ik dat soort zemmelfeesten ontwijkquote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Even serieus, vind je het nou niet kut dat je je zo verheven voelt dat je niet van dingen als Koninginnedag kan genieten?
Ik weet eigenlijk wel zeker dat bijna iedereen die met een leuke groep naar dingen als Koninginnedag gaat, het ook zelf leuk heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Nee ok, daaruit volgt idd dat alle mensen die het niet 'vieren' geen vrienden hebben en verbitterd thuis gaan zitten.
Lees mijn vraag eens goed, prutser.quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik het kut vinden als ik dat soort zemmelfeesten ontwijk
Nee waarom zou ik het kut vinden als ik dat soort zemmelfeesten ontwijkquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Lees mijn vraag eens goed, prutser.
Je bent dus blijkbaar nog te dom om mijn vraag te snappen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik het kut vinden als ik dat soort zemmelfeesten ontwijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |