Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Druk kipjes aan het maken?quote:
Ik bén OAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Hallo MPGquote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef MPG het volgende:
The eOAgle has landed, I repeat, the eOAgle has landed!
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef Pheno het volgende:
OaVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
He OAquote:
OaVPKijk dat is het betere werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OaVPmooi koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Voor grappige youtube filmpjes kan ik je verwijzen naar de Chatroulette topicquote:
Moet je wel ook mais korreltjes vouwenquote:
Het gaat keihard en met stoten!quote:
Valt wel mee...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een teleurstellend voer weet die domino's toch iedere keer weer te brengen.
Het komt omdat shoarma niet op pizza hoort!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een teleurstellend voer weet die domino's toch iedere keer weer te brengen.
Bomencollectie!quote:
shoarma wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Het komt omdat shoarma niet op pizza hoort!
Genept met tofuquote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
shoarma wel.
Dit waren van die smaakloze vleesvervangerkorrels of zo, het leek nergens op
Hai Bosquote:
Mja, en het is nog bespottelijk duur ook.quote:
pingkastquote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, en het is nog bespottelijk duur ook.
Voor de helft, nee minder nog, heb je een heerlijke bak pasta van de Italiaan om de hoek. En voor nog veel minder een bak lasagne uit de pingkast, waar zowat nog meer smaak aan zit
Slechter dan een paar dagen terug?quote:
Ja, het is gewoon even zwaar. Maar woensdag heb ik een afspraak met de psychiater en morgen met mijn casemanager. Dus nog even doorbijten..quote:
Niet zo erg overstuur als vorige week. Maar het lijkt wel of mijn hoofd weer voller begint te raken en voller... Maar ik krijg de stop er niet vanaf.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slechter dan een paar dagen terug?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon even zwaar. Maar woensdag heb ik een afspraak met de psychiater en morgen met mijn casemanager. Dus nog even doorbijten..
Pfffquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zo erg overstuur als vorige week. Maar het lijkt wel of mijn hoofd weer voller begint te raken en voller... Maar ik krijg de stop er niet vanaf.
Waarom bestel je er dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, en het is nog bespottelijk duur ook.
Voor de helft, nee minder nog, heb je een heerlijke bak pasta van de Italiaan om de hoek. En voor nog veel minder een bak lasagne uit de pingkast, waar zowat nog meer smaak aan zit
Sterkte Bosquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zo erg overstuur als vorige week. Maar het lijkt wel of mijn hoofd weer voller begint te raken en voller... Maar ik krijg de stop er niet vanaf.
Dan mis je allleen de voorbeschouwing. om 21.05 wordt er afgetraptquote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zometeen eerst maar eens voetbal kijken. Ik heb nog 6 minuten om uit te vinden op welke zender RTL7 zit. Vorige keer was het op 22
Ja tuurlijk welquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Pfff
Maar komt wel weer goed toch?
Fijnquote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
Gisteren had ik bezoek, dat deed me wel goed. Over 2 weken waarschijnlijk samen naar een optreden in Den Bosch. Zal waarschijnlijk weer een positieve werking hebben.
Ja okeequote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sterkte BosAls ik iets kan doen, dan roep je maar
91quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zometeen eerst maar eens voetbal kijken. Ik heb nog 6 minuten om uit te vinden op welke zender RTL7 zit. Vorige keer was het op 22
Hoiquote:
Meisjequote:
*geeft Bos een doekjequote:
De kat eet je kip op?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Fha het volgende:
Kipjes eten en filmpje kijken met het kattendier. Fijne avond allemaal![]()
![]()
![]()
lasser lasserquote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Bis Later Fhaquote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Rustig aan liefjequote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
zit me kapot te lachen hierquote:
Have funquote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Ja, een keer leesbaar!quote:
dat dan weer welquote:
zoals ik gister al aangaf heeft dat mijn inziens een reden.quote:
Die heb ik dan gemistquote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
zoals ik gister al aangaf heeft dat mijn inziens een reden.
Je kent meer mensen irl hier dan ik, I'm the stranger herequote:
Dat kanquote:
ehm ff terug lezen, reageer zo vaak op ietsquote:
maar dan nog. Overdag ben ik nog weleens aan het werk waardoor ik echt 3/4 mis. En als er dan 's avonds dingen besproken worden die overdag ook al besproken zijn volg ik er geen f*ck van.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent meer mensen irl hier dan ik, I'm the stranger here
Dat is al net zo vervelend als 3 keer overdag een half uur mee pakkenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar dan nog. Overdag ben ik nog weleens aan het werk waardoor ik echt 3/4 mis. En als er dan 's avonds dingen besproken worden die overdag ook al besproken zijn volg ik er geen f*ck van.
Belgen hequote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, die klierige Belgen hebben dus alle bordjes vervangen in Sint-Mariaburg![]()
Niks vier verschillende. Alle drie verschillende weg, en vervangen door een vierdeZodat geen van de drie oorspronkelijke varianten zich achtergesteld hoeft te voelen
Dat is hier standaard, dat negeer ik ook gewoon. Echt geen doenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar dan nog. Overdag ben ik nog weleens aan het werk waardoor ik echt 3/4 mis. En als er dan 's avonds dingen besproken worden die overdag ook al besproken zijn volg ik er geen f*ck van.
Njaquote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NjaIk vond het op zich wel tof eigenlijk
Ook allemaal nog in dezelfde huisstijl gedaan. Consequent zijn ze wel, denk je dan
Maar nee dus
# 1:
[ afbeelding ]
# 2:
[ afbeelding ]
# 3:
[ afbeelding ]
# 4:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook allemaal nog in dezelfde huisstijl gedaan. Consequent zijn ze wel, denk je dan
Maar nee dus
# 1:
[ afbeelding ]
# 2:
[ afbeelding ]
# 3:
[ afbeelding ]
# 4:
[ afbeelding ]
aah ok zoquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, maar dan roepen ze dat ze een pm hebben gestuurd! Dan krijg je dat weer!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef Crazy-M het volgende:
Maar vaak worden hier ook "prive" dingen besproken met users onder elkaar waar de rest niet echt iets aan heeft. Dan denk ik soms: PM, DM of SMS elkaar maar negeer ik gewoon en probeer gewoon weer iets algemeens te doen dat iedereen weer mee kan lullen
mjah, net of ze dat niet kunnen zienquote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar dan roepen ze dat ze een pm hebben gestuurd! Dan krijg je dat weer!
Dat snap ik ook niet, je krijgt gewoon een melding en anders zie je het wel wat laterquote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar dan roepen ze dat ze een pm hebben gestuurd! Dan krijg je dat weer!
Yeauuuuquote:
quote:
quote:
quote:
Och nou, misschienquote:
Alles is voor ze gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:03 schreef Pheno het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken naar die dames in de jungle. Hoe hebben die al die jaren overleefd?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar nee dus
# 1:
[ afbeelding ]
# 2:
[ afbeelding ]
# 3:
[ afbeelding ]
# 4:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk konden ze het niet eens worden en is dit het compromisquote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ze konden niet kiezen welke naam er op de bordjes moest.
Wel leukquote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar nee dus
# 1:
[ afbeelding ]
# 2:
[ afbeelding ]
# 3:
[ afbeelding ]
# 4:
[ afbeelding ]
de middelstequote:
Zijn er dan leuke ziekenhuizen?quote:
Die gast, uit het raam.quote:
Nee, maar dit ziekenhuis is niet meer van deze tijd. Personeel is erg vriendelijk. Maar je hebt voor 1 behoorlijke gang 1 douche en 1 toilet voor iedereenquote:
OMGquote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, maar dit ziekenhuis is niet meer van deze tijd. Personeel is erg vriendelijk. Maar je hebt voor 1 behoorlijke gang 1 douche en 1 toilet voor iedereen
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, maar dit ziekenhuis is niet meer van deze tijd. Personeel is erg vriendelijk. Maar je hebt voor 1 behoorlijke gang 1 douche en 1 toilet voor iedereen
AH, je zit in Nijmegenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
quote:
Niet echt om te lachen lijkt me...quote:
zo triest dat ik er om moet lachen ja.quote:
Erger, Groene Hart Ziekenhuis in Goudaquote:
Bubba wil dat wel. Moet je even bukken.quote:
welk ziekenhuis is het?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
Neequote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Erger, Groene Hart Ziekenhuis in Gouda
Ik snap niet dat dit nog toegelaten wordt.
quote:
ah, duidelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel hopen als ik jou wasquote:
Ga opzoek naar Enfe, kan je haar metenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Met een meetlat?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga opzoek naar Enfe, kan je haar meten
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar geen voetbal. Muziek is wat ik nu nodig heb
Nou ja, ik lag in iets soortgelijks. Nou ja, niet één douche, dat is dan het pluspunt. Maar wel een wc voor de hele afdeling. Ik was blij dat zelfs plassen pijn deed, want er waren mensen die er dus echt een half uur zaten. Je zou toch eens nodig moetenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ze is niet heel groot.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga opzoek naar Enfe, kan je haar meten
Ik vindt dat te gek voor woorden, lekker hygenisch ookquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik lag in iets soortgelijks. Nou ja, niet één douche, dat is dan het pluspunt. Maar wel een wc voor de hele afdeling. Ik was blij dat zelfs plassen pijn deed, want er waren mensen die er dus echt een half uur zaten. Je zou toch eens nodig moetenDie drang had ik niet, dat deed pijn
verrassende combinatiequote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Toastjes met kruidenboter eten met dropsmaak in je mond
quote:
Tikkie, jij bent hem!quote:
Haiquote:
Kruidenboter overheerst intussenquote:
Seriously uncoolquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vindt dat te gek voor woorden, lekker hygenisch ook
Hai lieverdquote:
* Marijkezwolle roept: BUUT VRIJquote:
Da's verstoppaahtjuhquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle roept: BUUT VRIJ![]()
Hai Lieverdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seriously uncoolHe, ik weet niet hoe lang je vrouw daar nog moet liggen, maar bij de kruidvat enzo verkopen ze kleine flesjes toiletreiniger enzo voor op vakantie, kan ze de bril even afnemen voor ze gaat
![]()
En hai
[..]
Hai lieverd![]()
[..]
* Marijkezwolle roept: BUUT VRIJ![]()
dank voor de tipquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seriously uncoolHe, ik weet niet hoe lang je vrouw daar nog moet liggen, maar bij de kruidvat enzo verkopen ze kleine flesjes toiletreiniger enzo voor op vakantie, kan ze de bril even afnemen voor ze gaat
![]()
En hai
Ik wil hem niet zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai Lieverd![]()
* Symphonic tikt Trev
Word ik moe vanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet je iemand anders tikken
welterustenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ben niet aanwezig vanavond. ik ga slapen.
Den Haag was prachtig. ik heb heel veel gekocht.
slaapwel!
Nja, het alternatief is sluiting. Ze gaan echt niet morgen ineens 6 douches en 4 toiletten bij bouwen denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
dank voor de tip![]()
zoiets heb ik al meegenomen.
Ik snap alleen niet dat dit zelfs nog toegestaan is. Nu snap ik ook al die besmettingen in ziekenhuizen
Slaap lekker Saraquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ben niet aanwezig vanavond. ik ga slapen.
Den Haag was prachtig. ik heb heel veel gekocht.
slaapwel!
Okidoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
dank voor de tip![]()
zoiets heb ik al meegenomen.
Ik snap alleen niet dat dit zelfs nog toegestaan is. Nu snap ik ook al die besmettingen in ziekenhuizen
Kijk dat gaat de goede kant op, hoezo met nog 1 genoeg nemenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
2-0 PSV inmiddels alnog ééntje is genoeg
Geniet er vanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff onder de douche springen, tosso
zelfs dat zou nog te weinig zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, het alternatief is sluiting. Ze gaan echt niet morgen ineens 6 douches en 4 toiletten bij bouwen denk ik
Springen kan ook gewoon in de huiskamer hoor!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
die allemaal dus op hetzelfde toilet komenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido
Nou ja, die besmettingen liggen niet aan de toiletten hoorHet is meer al die zieke mensen bij elkaar
![]()
of uit het raamquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Springen kan ook gewoon in de huiskamer hoor!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Dat ligt aan de verdieping, te hoog is niet gezond!quote:
ben je wel van al je klachten afquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verdieping, te hoog is niet gezond!
1e verdieping gaat makkelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verdieping, te hoog is niet gezond!
ervaringsdeskundig ?quote:
Nou, ik denk dat zonder toilet (of met meer toiletten) het probleem even groot blijftquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
die allemaal dus op hetzelfde toilet komen
Zeg, wil jij mijn vriendje niet uit het raam jagen?quote:
normaal heb je per kamer een toilet, dus blijft die besmetting dan ook best wel op die kamer.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat zonder toilet (of met meer toiletten) het probleem even groot blijftHet is gewoon een poel van ziektes...
Spring er achteraan!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg, wil jij mijn vriendje niet uit het raam jagen?
Is zo zonde van het glas bedoel jequote:Op donderdag 14 april 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier in NL heb je dat volgens mij vrijwel nergens hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
normaal heb je per kamer een toilet, dus blijft die besmetting dan ook best wel op die kamer.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben net suicidaal afquote:
Het streekziekenhuis hier in de buurt heeft dat welquote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier in NL heb je dat volgens mij vrijwel nergens hoorIk ben al in heel wat ziekenhuizen geweest, en heb dat eigenlijk nog nooit gezien
Neuh, daar is ie wel voor verzekerdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is zo zonde van het glas bedoel je
Wat?quote:
dat bedoel ik maar, en dan nog maar roepen dat we geen derde wereld land zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier in NL heb je dat volgens mij vrijwel nergens hoorIk ben al in heel wat ziekenhuizen geweest, en heb dat eigenlijk nog nooit gezien
Woah, als ik ooit ziek wordt dan doe ik dat bij jou ja?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het streekziekenhuis hier in de buurt heeft dat wel
Was maar een garpjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben net suicidaal af
hoe wou je het dan noemen? Hobby ?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was maar een garpje
Mijn uit-raam-spring-actie was overigens niet suicidaal.
Is goedquote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, als ik ooit ziek wordt dan doe ik dat bij jou ja?
Joepie?quote:
Kindersterfte ligt hier ook het hoogst van heel de EU, medische missers komen enorm vaak voor en iemand daar op aanspreken is lastig... Wat dat betreft lopen we hier inderdaad achterquote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar, en dan nog maar roepen dat we geen derde wereld land zijn
ja jammer hequote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was maar een garpje
Mijn uit-raam-spring-actie was overigens niet suicidaal.
Huh wie?quote:
Ze moeten met 3-0 winnen en als ze een tegengoal krijgen moeten ze met 4 goals verschil winnenquote:
Gewoon een 10-0 makenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze moeten met 3-0 winnen en als ze een tegengoal krijgen moeten ze met 4 goals verschil winnen
Overdag natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maarWaarom deed je het dan, om 's nachts weg te sneaken?
quote:
quote:
Die mensen zijn zo dom dat het erg grappig is.quote:
Ik durf het gewoon niet te kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
Die mensen zijn zo dom dat het erg grappig is.
Ik erger me er alleen meer aanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
Ik zit het te kijken en wat zijn dat voor figuren? Waar is ze klaar mee?quote:
Dat zijn tokkies op vakantiequote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit het te kijken en wat zijn dat voor figuren? Waar is ze klaar mee?
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
Lekker slapen en hopelijk mag e vrouw snel naar huisquote:
zijn haagse hangjongeren.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit het te kijken en wat zijn dat voor figuren? Waar is ze klaar mee?
ik tot zaterdag 20 uquote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nog maar een halve dag werken.
Ik heb morgen even een middagje vrijgenomen voor de hypotheekadviseur. En van het weekend ben ik weg, dus dan kan ik morgenmiddag ook even mijn huishouden doen...quote:
Nog 5 dagen werkenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nog maar een halve dag werken.
waar ga je heen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb morgen even een middagje vrijgenomen voor de hypotheekadviseur. En van het weekend ben ik weg, dus dan kan ik morgenmiddag ook even mijn huishouden doen...
hmmmm heeft ie iets beters te doenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
dit weekend maar een dagje metipv 3
meh
Misschien kruisen onze wegen dan wel onderwegquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik al, alleen zaterdag een deel van de dag niet
ik moet werken en hij heeft n sportwedstrijdquote:
er zijn ongetwijfeld meer dingen die ie leuk vindquote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat kan er voor hem nou beter zijn dan meer tijd met LDG doorbrengen?
wat is verliefd zijn toch heerlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er zijn ongetwijfeld meer dingen die ie leuk vindmaar ik ben als n puber zo verliefd
dus ik vind t maar kut
link?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Me does not like de nieuwe schoolsiteIk sta erop
Ze hebben foto's van het schooldak gemaakt?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Me does not like de nieuwe schoolsiteIk sta erop
op zich welquote:
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben foto's van het schooldak gemaakt?
Oh, daar had ik geen last vanquote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op zich welmaar je word er ook fokking labiel en onverstandig door
ik althans
het is lang geleden dat ik echt verliefd was (immers, ooit gaat dat gevoel over in liefde) maar echt labiel was ik er niet door, hooguit met hoofd in de wolkenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op zich welmaar je word er ook fokking labiel en onverstandig door
ik althans
Ja maar nu willen we wel die foto zien, natuurlijk!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ha!De map met die foto's is er sinds vanmiddag vanaf
Ik sta niet meer op de site
* Koen66 klikt site weer dichtquote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ha!De map met die foto's is er sinds vanmiddag vanaf
Ik sta niet meer op de site
ik welquote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is lang geleden dat ik echt verliefd was (immers, ooit gaat dat gevoel over in liefde) maar echt labiel was ik er niet door, hooguit met hoofd in de wolken
quote:
Ik heb 'm nietquote:Op donderdag 14 april 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar nu willen we wel die foto zien, natuurlijk!
Wil je zo graag een foto van me zien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |