Neuh, daar is ie wel voor verzekerdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is zo zonde van het glas bedoel je
Wat?quote:
dat bedoel ik maar, en dan nog maar roepen dat we geen derde wereld land zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier in NL heb je dat volgens mij vrijwel nergens hoorIk ben al in heel wat ziekenhuizen geweest, en heb dat eigenlijk nog nooit gezien
Woah, als ik ooit ziek wordt dan doe ik dat bij jou ja?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het streekziekenhuis hier in de buurt heeft dat wel
Was maar een garpjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben net suicidaal af
hoe wou je het dan noemen? Hobby ?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was maar een garpje
Mijn uit-raam-spring-actie was overigens niet suicidaal.
Is goedquote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, als ik ooit ziek wordt dan doe ik dat bij jou ja?
Joepie?quote:
Kindersterfte ligt hier ook het hoogst van heel de EU, medische missers komen enorm vaak voor en iemand daar op aanspreken is lastig... Wat dat betreft lopen we hier inderdaad achterquote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar, en dan nog maar roepen dat we geen derde wereld land zijn
ja jammer hequote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was maar een garpje
Mijn uit-raam-spring-actie was overigens niet suicidaal.
Huh wie?quote:
Ze moeten met 3-0 winnen en als ze een tegengoal krijgen moeten ze met 4 goals verschil winnenquote:
Gewoon een 10-0 makenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze moeten met 3-0 winnen en als ze een tegengoal krijgen moeten ze met 4 goals verschil winnen
Overdag natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maarWaarom deed je het dan, om 's nachts weg te sneaken?
quote:
quote:
Die mensen zijn zo dom dat het erg grappig is.quote:
Ik durf het gewoon niet te kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
Die mensen zijn zo dom dat het erg grappig is.
Ik erger me er alleen meer aanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
Ik zit het te kijken en wat zijn dat voor figuren? Waar is ze klaar mee?quote:
Dat zijn tokkies op vakantiequote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit het te kijken en wat zijn dat voor figuren? Waar is ze klaar mee?
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
Lekker slapen en hopelijk mag e vrouw snel naar huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |