Da's verstoppaahtjuhquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle roept: BUUT VRIJ![]()
Hai Lieverdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seriously uncoolHe, ik weet niet hoe lang je vrouw daar nog moet liggen, maar bij de kruidvat enzo verkopen ze kleine flesjes toiletreiniger enzo voor op vakantie, kan ze de bril even afnemen voor ze gaat
![]()
En hai
[..]
Hai lieverd![]()
[..]
* Marijkezwolle roept: BUUT VRIJ![]()
dank voor de tipquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seriously uncoolHe, ik weet niet hoe lang je vrouw daar nog moet liggen, maar bij de kruidvat enzo verkopen ze kleine flesjes toiletreiniger enzo voor op vakantie, kan ze de bril even afnemen voor ze gaat
![]()
En hai
Ik wil hem niet zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai Lieverd![]()
* Symphonic tikt Trev
Word ik moe vanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet je iemand anders tikken
welterustenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ben niet aanwezig vanavond. ik ga slapen.
Den Haag was prachtig. ik heb heel veel gekocht.
slaapwel!
Nja, het alternatief is sluiting. Ze gaan echt niet morgen ineens 6 douches en 4 toiletten bij bouwen denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
dank voor de tip![]()
zoiets heb ik al meegenomen.
Ik snap alleen niet dat dit zelfs nog toegestaan is. Nu snap ik ook al die besmettingen in ziekenhuizen
Slaap lekker Saraquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ben niet aanwezig vanavond. ik ga slapen.
Den Haag was prachtig. ik heb heel veel gekocht.
slaapwel!
Okidoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
dank voor de tip![]()
zoiets heb ik al meegenomen.
Ik snap alleen niet dat dit zelfs nog toegestaan is. Nu snap ik ook al die besmettingen in ziekenhuizen
Kijk dat gaat de goede kant op, hoezo met nog 1 genoeg nemenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
2-0 PSV inmiddels alnog ééntje is genoeg
Geniet er vanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff onder de douche springen, tosso
zelfs dat zou nog te weinig zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, het alternatief is sluiting. Ze gaan echt niet morgen ineens 6 douches en 4 toiletten bij bouwen denk ik
Springen kan ook gewoon in de huiskamer hoor!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
die allemaal dus op hetzelfde toilet komenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido
Nou ja, die besmettingen liggen niet aan de toiletten hoorHet is meer al die zieke mensen bij elkaar
![]()
of uit het raamquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Springen kan ook gewoon in de huiskamer hoor!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Dat ligt aan de verdieping, te hoog is niet gezond!quote:
ben je wel van al je klachten afquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verdieping, te hoog is niet gezond!
1e verdieping gaat makkelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verdieping, te hoog is niet gezond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |