Het gaat keihard en met stoten!quote:
Valt wel mee...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een teleurstellend voer weet die domino's toch iedere keer weer te brengen.
Het komt omdat shoarma niet op pizza hoort!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een teleurstellend voer weet die domino's toch iedere keer weer te brengen.
Bomencollectie!quote:
shoarma wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Het komt omdat shoarma niet op pizza hoort!
Genept met tofuquote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
shoarma wel.
Dit waren van die smaakloze vleesvervangerkorrels of zo, het leek nergens op
Hai Bosquote:
Mja, en het is nog bespottelijk duur ook.quote:
pingkastquote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, en het is nog bespottelijk duur ook.
Voor de helft, nee minder nog, heb je een heerlijke bak pasta van de Italiaan om de hoek. En voor nog veel minder een bak lasagne uit de pingkast, waar zowat nog meer smaak aan zit
Slechter dan een paar dagen terug?quote:
Ja, het is gewoon even zwaar. Maar woensdag heb ik een afspraak met de psychiater en morgen met mijn casemanager. Dus nog even doorbijten..quote:
Niet zo erg overstuur als vorige week. Maar het lijkt wel of mijn hoofd weer voller begint te raken en voller... Maar ik krijg de stop er niet vanaf.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slechter dan een paar dagen terug?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon even zwaar. Maar woensdag heb ik een afspraak met de psychiater en morgen met mijn casemanager. Dus nog even doorbijten..
Pfffquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zo erg overstuur als vorige week. Maar het lijkt wel of mijn hoofd weer voller begint te raken en voller... Maar ik krijg de stop er niet vanaf.
Waarom bestel je er dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, en het is nog bespottelijk duur ook.
Voor de helft, nee minder nog, heb je een heerlijke bak pasta van de Italiaan om de hoek. En voor nog veel minder een bak lasagne uit de pingkast, waar zowat nog meer smaak aan zit
Sterkte Bosquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zo erg overstuur als vorige week. Maar het lijkt wel of mijn hoofd weer voller begint te raken en voller... Maar ik krijg de stop er niet vanaf.
Dan mis je allleen de voorbeschouwing. om 21.05 wordt er afgetraptquote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zometeen eerst maar eens voetbal kijken. Ik heb nog 6 minuten om uit te vinden op welke zender RTL7 zit. Vorige keer was het op 22
Ja tuurlijk welquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Pfff
Maar komt wel weer goed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |