Je kent meer mensen irl hier dan ik, I'm the stranger herequote:
Dat kanquote:
ehm ff terug lezen, reageer zo vaak op ietsquote:
maar dan nog. Overdag ben ik nog weleens aan het werk waardoor ik echt 3/4 mis. En als er dan 's avonds dingen besproken worden die overdag ook al besproken zijn volg ik er geen f*ck van.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent meer mensen irl hier dan ik, I'm the stranger here
Dat is al net zo vervelend als 3 keer overdag een half uur mee pakkenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar dan nog. Overdag ben ik nog weleens aan het werk waardoor ik echt 3/4 mis. En als er dan 's avonds dingen besproken worden die overdag ook al besproken zijn volg ik er geen f*ck van.
Belgen hequote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, die klierige Belgen hebben dus alle bordjes vervangen in Sint-Mariaburg![]()
Niks vier verschillende. Alle drie verschillende weg, en vervangen door een vierdeZodat geen van de drie oorspronkelijke varianten zich achtergesteld hoeft te voelen
Dat is hier standaard, dat negeer ik ook gewoon. Echt geen doenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar dan nog. Overdag ben ik nog weleens aan het werk waardoor ik echt 3/4 mis. En als er dan 's avonds dingen besproken worden die overdag ook al besproken zijn volg ik er geen f*ck van.
Njaquote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NjaIk vond het op zich wel tof eigenlijk
Ook allemaal nog in dezelfde huisstijl gedaan. Consequent zijn ze wel, denk je dan
Maar nee dus
# 1:
[ afbeelding ]
# 2:
[ afbeelding ]
# 3:
[ afbeelding ]
# 4:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook allemaal nog in dezelfde huisstijl gedaan. Consequent zijn ze wel, denk je dan
Maar nee dus
# 1:
[ afbeelding ]
# 2:
[ afbeelding ]
# 3:
[ afbeelding ]
# 4:
[ afbeelding ]
aah ok zoquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, maar dan roepen ze dat ze een pm hebben gestuurd! Dan krijg je dat weer!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef Crazy-M het volgende:
Maar vaak worden hier ook "prive" dingen besproken met users onder elkaar waar de rest niet echt iets aan heeft. Dan denk ik soms: PM, DM of SMS elkaar maar negeer ik gewoon en probeer gewoon weer iets algemeens te doen dat iedereen weer mee kan lullen
mjah, net of ze dat niet kunnen zienquote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar dan roepen ze dat ze een pm hebben gestuurd! Dan krijg je dat weer!
Dat snap ik ook niet, je krijgt gewoon een melding en anders zie je het wel wat laterquote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar dan roepen ze dat ze een pm hebben gestuurd! Dan krijg je dat weer!
Yeauuuuquote:
quote:
quote:
quote:
Och nou, misschienquote:
Alles is voor ze gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:03 schreef Pheno het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken naar die dames in de jungle. Hoe hebben die al die jaren overleefd?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar nee dus
# 1:
[ afbeelding ]
# 2:
[ afbeelding ]
# 3:
[ afbeelding ]
# 4:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk konden ze het niet eens worden en is dit het compromisquote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ze konden niet kiezen welke naam er op de bordjes moest.
Wel leukquote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar nee dus
# 1:
[ afbeelding ]
# 2:
[ afbeelding ]
# 3:
[ afbeelding ]
# 4:
[ afbeelding ]
de middelstequote:
Zijn er dan leuke ziekenhuizen?quote:
Die gast, uit het raam.quote:
Nee, maar dit ziekenhuis is niet meer van deze tijd. Personeel is erg vriendelijk. Maar je hebt voor 1 behoorlijke gang 1 douche en 1 toilet voor iedereenquote:
OMGquote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, maar dit ziekenhuis is niet meer van deze tijd. Personeel is erg vriendelijk. Maar je hebt voor 1 behoorlijke gang 1 douche en 1 toilet voor iedereen
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, maar dit ziekenhuis is niet meer van deze tijd. Personeel is erg vriendelijk. Maar je hebt voor 1 behoorlijke gang 1 douche en 1 toilet voor iedereen
AH, je zit in Nijmegenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
quote:
Niet echt om te lachen lijkt me...quote:
zo triest dat ik er om moet lachen ja.quote:
Erger, Groene Hart Ziekenhuis in Goudaquote:
Bubba wil dat wel. Moet je even bukken.quote:
welk ziekenhuis is het?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
Neequote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Erger, Groene Hart Ziekenhuis in Gouda
Ik snap niet dat dit nog toegelaten wordt.
quote:
ah, duidelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel hopen als ik jou wasquote:
Ga opzoek naar Enfe, kan je haar metenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Met een meetlat?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga opzoek naar Enfe, kan je haar meten
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar geen voetbal. Muziek is wat ik nu nodig heb
Nou ja, ik lag in iets soortgelijks. Nou ja, niet één douche, dat is dan het pluspunt. Maar wel een wc voor de hele afdeling. Ik was blij dat zelfs plassen pijn deed, want er waren mensen die er dus echt een half uur zaten. Je zou toch eens nodig moetenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ze is niet heel groot.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga opzoek naar Enfe, kan je haar meten
Ik vindt dat te gek voor woorden, lekker hygenisch ookquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik lag in iets soortgelijks. Nou ja, niet één douche, dat is dan het pluspunt. Maar wel een wc voor de hele afdeling. Ik was blij dat zelfs plassen pijn deed, want er waren mensen die er dus echt een half uur zaten. Je zou toch eens nodig moetenDie drang had ik niet, dat deed pijn
verrassende combinatiequote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Toastjes met kruidenboter eten met dropsmaak in je mond
quote:
Tikkie, jij bent hem!quote:
Haiquote:
Kruidenboter overheerst intussenquote:
Seriously uncoolquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vindt dat te gek voor woorden, lekker hygenisch ook
Hai lieverdquote:
* Marijkezwolle roept: BUUT VRIJquote:
Da's verstoppaahtjuhquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle roept: BUUT VRIJ![]()
Hai Lieverdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seriously uncoolHe, ik weet niet hoe lang je vrouw daar nog moet liggen, maar bij de kruidvat enzo verkopen ze kleine flesjes toiletreiniger enzo voor op vakantie, kan ze de bril even afnemen voor ze gaat
![]()
En hai
[..]
Hai lieverd![]()
[..]
* Marijkezwolle roept: BUUT VRIJ![]()
dank voor de tipquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seriously uncoolHe, ik weet niet hoe lang je vrouw daar nog moet liggen, maar bij de kruidvat enzo verkopen ze kleine flesjes toiletreiniger enzo voor op vakantie, kan ze de bril even afnemen voor ze gaat
![]()
En hai
Ik wil hem niet zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai Lieverd![]()
* Symphonic tikt Trev
Word ik moe vanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet je iemand anders tikken
welterustenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ben niet aanwezig vanavond. ik ga slapen.
Den Haag was prachtig. ik heb heel veel gekocht.
slaapwel!
Nja, het alternatief is sluiting. Ze gaan echt niet morgen ineens 6 douches en 4 toiletten bij bouwen denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
dank voor de tip![]()
zoiets heb ik al meegenomen.
Ik snap alleen niet dat dit zelfs nog toegestaan is. Nu snap ik ook al die besmettingen in ziekenhuizen
Slaap lekker Saraquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ben niet aanwezig vanavond. ik ga slapen.
Den Haag was prachtig. ik heb heel veel gekocht.
slaapwel!
Okidoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
dank voor de tip![]()
zoiets heb ik al meegenomen.
Ik snap alleen niet dat dit zelfs nog toegestaan is. Nu snap ik ook al die besmettingen in ziekenhuizen
Kijk dat gaat de goede kant op, hoezo met nog 1 genoeg nemenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
2-0 PSV inmiddels alnog ééntje is genoeg
Geniet er vanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff onder de douche springen, tosso
zelfs dat zou nog te weinig zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, het alternatief is sluiting. Ze gaan echt niet morgen ineens 6 douches en 4 toiletten bij bouwen denk ik
Springen kan ook gewoon in de huiskamer hoor!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
die allemaal dus op hetzelfde toilet komenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido
Nou ja, die besmettingen liggen niet aan de toiletten hoorHet is meer al die zieke mensen bij elkaar
![]()
of uit het raamquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Springen kan ook gewoon in de huiskamer hoor!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Dat ligt aan de verdieping, te hoog is niet gezond!quote:
ben je wel van al je klachten afquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verdieping, te hoog is niet gezond!
1e verdieping gaat makkelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verdieping, te hoog is niet gezond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |