Erger, Groene Hart Ziekenhuis in Goudaquote:
Bubba wil dat wel. Moet je even bukken.quote:
welk ziekenhuis is het?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, maar dit ziekenhuis is niet meer van deze tijd. Personeel is erg vriendelijk. Maar je hebt voor 1 behoorlijke gang 1 douche en 1 toilet voor iedereen
Neequote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Erger, Groene Hart Ziekenhuis in Gouda
Ik snap niet dat dit nog toegelaten wordt.
quote:
ah, duidelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel hopen als ik jou wasquote:
Ga opzoek naar Enfe, kan je haar metenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Met een meetlat?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga opzoek naar Enfe, kan je haar meten
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar geen voetbal. Muziek is wat ik nu nodig heb
Nou ja, ik lag in iets soortgelijks. Nou ja, niet één douche, dat is dan het pluspunt. Maar wel een wc voor de hele afdeling. Ik was blij dat zelfs plassen pijn deed, want er waren mensen die er dus echt een half uur zaten. Je zou toch eens nodig moetenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ze is niet heel groot.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga opzoek naar Enfe, kan je haar meten
Ik vindt dat te gek voor woorden, lekker hygenisch ookquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik lag in iets soortgelijks. Nou ja, niet één douche, dat is dan het pluspunt. Maar wel een wc voor de hele afdeling. Ik was blij dat zelfs plassen pijn deed, want er waren mensen die er dus echt een half uur zaten. Je zou toch eens nodig moetenDie drang had ik niet, dat deed pijn
verrassende combinatiequote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Toastjes met kruidenboter eten met dropsmaak in je mond
quote:
Tikkie, jij bent hem!quote:
Haiquote:
Kruidenboter overheerst intussenquote:
Seriously uncoolquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vindt dat te gek voor woorden, lekker hygenisch ook
Hai lieverdquote:
* Marijkezwolle roept: BUUT VRIJquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |