Och nou, misschienquote:
Alles is voor ze gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:03 schreef Pheno het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken naar die dames in de jungle. Hoe hebben die al die jaren overleefd?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NjaIk vond het op zich wel tof eigenlijk
Ook allemaal nog in dezelfde huisstijl gedaan. Consequent zijn ze wel, denk je dan
Maar nee dus
# 1:
[ afbeelding ]
# 2:
[ afbeelding ]
# 3:
[ afbeelding ]
# 4:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk konden ze het niet eens worden en is dit het compromisquote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ze konden niet kiezen welke naam er op de bordjes moest.
Wel leukquote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NjaIk vond het op zich wel tof eigenlijk
Ook allemaal nog in dezelfde huisstijl gedaan. Consequent zijn ze wel, denk je dan
Maar nee dus
# 1:
[ afbeelding ]
# 2:
[ afbeelding ]
# 3:
[ afbeelding ]
# 4:
[ afbeelding ]
de middelstequote:
Zijn er dan leuke ziekenhuizen?quote:
Die gast, uit het raam.quote:
Nee, maar dit ziekenhuis is niet meer van deze tijd. Personeel is erg vriendelijk. Maar je hebt voor 1 behoorlijke gang 1 douche en 1 toilet voor iedereenquote:
OMGquote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, maar dit ziekenhuis is niet meer van deze tijd. Personeel is erg vriendelijk. Maar je hebt voor 1 behoorlijke gang 1 douche en 1 toilet voor iedereen
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, maar dit ziekenhuis is niet meer van deze tijd. Personeel is erg vriendelijk. Maar je hebt voor 1 behoorlijke gang 1 douche en 1 toilet voor iedereen
AH, je zit in Nijmegenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
quote:
Niet echt om te lachen lijkt me...quote:
zo triest dat ik er om moet lachen ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |