Je kent meer mensen irl hier dan ik, I'm the stranger herequote:
Dat kanquote:
ehm ff terug lezen, reageer zo vaak op ietsquote:
maar dan nog. Overdag ben ik nog weleens aan het werk waardoor ik echt 3/4 mis. En als er dan 's avonds dingen besproken worden die overdag ook al besproken zijn volg ik er geen f*ck van.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent meer mensen irl hier dan ik, I'm the stranger here
Dat is al net zo vervelend als 3 keer overdag een half uur mee pakkenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar dan nog. Overdag ben ik nog weleens aan het werk waardoor ik echt 3/4 mis. En als er dan 's avonds dingen besproken worden die overdag ook al besproken zijn volg ik er geen f*ck van.
Belgen hequote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, die klierige Belgen hebben dus alle bordjes vervangen in Sint-Mariaburg![]()
Niks vier verschillende. Alle drie verschillende weg, en vervangen door een vierdeZodat geen van de drie oorspronkelijke varianten zich achtergesteld hoeft te voelen
Dat is hier standaard, dat negeer ik ook gewoon. Echt geen doenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar dan nog. Overdag ben ik nog weleens aan het werk waardoor ik echt 3/4 mis. En als er dan 's avonds dingen besproken worden die overdag ook al besproken zijn volg ik er geen f*ck van.
Njaquote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NjaIk vond het op zich wel tof eigenlijk
Ook allemaal nog in dezelfde huisstijl gedaan. Consequent zijn ze wel, denk je dan
Maar nee dus
# 1:
[ afbeelding ]
# 2:
[ afbeelding ]
# 3:
[ afbeelding ]
# 4:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NjaIk vond het op zich wel tof eigenlijk
Ook allemaal nog in dezelfde huisstijl gedaan. Consequent zijn ze wel, denk je dan
Maar nee dus
# 1:
[ afbeelding ]
# 2:
[ afbeelding ]
# 3:
[ afbeelding ]
# 4:
[ afbeelding ]
aah ok zoquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, maar dan roepen ze dat ze een pm hebben gestuurd! Dan krijg je dat weer!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef Crazy-M het volgende:
Maar vaak worden hier ook "prive" dingen besproken met users onder elkaar waar de rest niet echt iets aan heeft. Dan denk ik soms: PM, DM of SMS elkaar maar negeer ik gewoon en probeer gewoon weer iets algemeens te doen dat iedereen weer mee kan lullen
mjah, net of ze dat niet kunnen zienquote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar dan roepen ze dat ze een pm hebben gestuurd! Dan krijg je dat weer!
Dat snap ik ook niet, je krijgt gewoon een melding en anders zie je het wel wat laterquote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar dan roepen ze dat ze een pm hebben gestuurd! Dan krijg je dat weer!
Yeauuuuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |