Chats zijn toch altijd al bevolkt geweest met 90% mannen...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef sweetco het volgende:
en filteren ze ook de mannen eruit? 50% 50%?
Nee. Er zijn nauwelijks vrouwen.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef sweetco het volgende:
en filteren ze ook de mannen eruit? 50% 50%?
Mannen zijn toch wel een tikje kanlozer idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Chats zijn toch altijd al bevolkt geweest met 90% mannen...
Een jaar geleden nog wel, maar er zijn nu alleen nog maar rukkertjes idd. Kom er nooit meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:50 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Nee. Er zijn nauwelijks vrouwen.
Het is een soort wetmatigheid. Voor elke vrouw staan er ruim 10 mannen klaar.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:54 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Mannen zijn toch wel een tikje kanlozer idd.
Paar maanden geleden eens gekeken en toen heb ik welgeteld één vrouw gezien. Vaak is dat nog nep ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:55 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een jaar geleden nog wel, maar er zijn nu alleen nog maar rukkertjes idd. Kom er nooit meer.
Ja, veel nepcams. Of alleen van die papiertjes met 'Show your boobs', 'Tits or gtfo' en zulke shitquote:Op donderdag 14 april 2011 13:59 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Paar maanden geleden eens gekeken en toen heb ik welgeteld één vrouw gezien. Vaak is dat nog nep ook.
je bent gewoon lelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Vrouwen nexten je ook gelijk, weet ik uit eigen ervaring. Voor een leuk gesprek hoef je er niet te komen
Als je mooi bent duwen ze gegarandeerd niet op nextquote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Vrouwen nexten je ook gelijk, weet ik uit eigen ervaring. Voor een leuk gesprek hoef je er niet te komen
Yep. Op YouTube staan ook veel van die nepfilmpjes. Cam is ook vrij eenvoudig te manipuleren met dit soort shit.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:01 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, veel nepcams. Of alleen van die papiertjes met 'Show your boobs', 'Tits or gtfo' en zulke shit
Dan heb je dus een ontzettennde rotkop.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:02 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Yep. Op YouTube staan ook veel van die nepfilmpjes. Cam is ook vrij eenvoudig te manipuleren met dit soort shit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |