ik tot zaterdag 20 uquote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nog maar een halve dag werken.
Ik heb morgen even een middagje vrijgenomen voor de hypotheekadviseur. En van het weekend ben ik weg, dus dan kan ik morgenmiddag ook even mijn huishouden doen...quote:
Nog 5 dagen werkenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nog maar een halve dag werken.
waar ga je heen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb morgen even een middagje vrijgenomen voor de hypotheekadviseur. En van het weekend ben ik weg, dus dan kan ik morgenmiddag ook even mijn huishouden doen...
hmmmm heeft ie iets beters te doenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
dit weekend maar een dagje metipv 3
meh
Misschien kruisen onze wegen dan wel onderwegquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik al, alleen zaterdag een deel van de dag niet
ik moet werken en hij heeft n sportwedstrijdquote:
er zijn ongetwijfeld meer dingen die ie leuk vindquote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat kan er voor hem nou beter zijn dan meer tijd met LDG doorbrengen?
wat is verliefd zijn toch heerlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er zijn ongetwijfeld meer dingen die ie leuk vindmaar ik ben als n puber zo verliefd
dus ik vind t maar kut
link?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Me does not like de nieuwe schoolsiteIk sta erop
Ze hebben foto's van het schooldak gemaakt?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Me does not like de nieuwe schoolsiteIk sta erop
op zich welquote:
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben foto's van het schooldak gemaakt?
Oh, daar had ik geen last vanquote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op zich welmaar je word er ook fokking labiel en onverstandig door
ik althans
het is lang geleden dat ik echt verliefd was (immers, ooit gaat dat gevoel over in liefde) maar echt labiel was ik er niet door, hooguit met hoofd in de wolkenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op zich welmaar je word er ook fokking labiel en onverstandig door
ik althans
Ja maar nu willen we wel die foto zien, natuurlijk!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ha!De map met die foto's is er sinds vanmiddag vanaf
Ik sta niet meer op de site
* Koen66 klikt site weer dichtquote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ha!De map met die foto's is er sinds vanmiddag vanaf
Ik sta niet meer op de site
ik welquote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is lang geleden dat ik echt verliefd was (immers, ooit gaat dat gevoel over in liefde) maar echt labiel was ik er niet door, hooguit met hoofd in de wolken
quote:
Ik heb 'm nietquote:Op donderdag 14 april 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar nu willen we wel die foto zien, natuurlijk!
Wil je zo graag een foto van me zien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |