Meestal wel, bij aantrekkelijk zijn hangt de tong al half uit de mond en bij niet aantrekkelijk dan is het alsof de nickname onder een spoiler beland.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Die foto kan het maken of breken zeker?
Nee. Ik ben niet zo oppervlakkig.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Die foto kan het maken of breken zeker?
Ehm, wie zegt dat je de 2 positieve eigenschappen bedoelde...quote:
Ikquote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, wie zegt dat je de 2 positieve eigenschappen bedoelde...
Ja nu, maar dat kon ik toch niet weten?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk heb je er al 4, maarja dat zeggen we er maar even niet bij he
Als ik op vlugge seks uit zou zijn, dan ja. Maar die kan je nou eenmaal beter uit de kroeg halen dan te gaan zitten glijen op een forum.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meestal wel, bij aantrekkelijk zijn hangt de tong al half uit de mond en bij niet aantrekkelijk dan is het alsof de nickname onder een spoiler beland.
Ja, ik wacht dus ook met smart op mijn belastingteruggavequote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
Miss, ik bedoel idd alleenstaande ouderkorting. Of krijg je dat al? Er is ook nog aanvullende alleenstaande ouderkorting en combinatiekorting.
+1quote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Ik wil best hier en daar soft zijn, maar ik weiger GTST mee te kijken.
Ik wil altijd meer, dat weet je toch!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog meer, je mocht er maar 2 eigenlijk
Ik ben wel zo oppervlakkig. Superleuk contact met iemand die me dan fysiek tot kotsen beroert, vind ik niet prettig.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo oppervlakkig.Een foto wordt juist steeds minder belangrijk naarmate iemands posts mij meer bevallen.
Mwah, ik kan iemand best leuk vinden qua karakter, maar ik ga het niet geheel loskoppelen van de looks, daar ben ik wel zo eerlijk in. Vind ik iemand niet aantrekkelijk dan houd het snel op.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik op vlugge seks uit zou zijn, dan ja. Maar die kan je nou eenmaal beter uit de kroeg halen dan te gaan zitten glijen op een forum.
Ik laat het per maand uitbetalen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik wacht dus ook met smart op mijn belastingteruggave
Dus jouw buitenland plannen gaan niet door? Of wat?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
Heb gisteren uitvoerig verteld wat ik van d`r vondals dank begon ze me te zoenen als een blije pup
ik weet uit ervaring het dat mogelijk is om binnen een paar uur sex van een forum te halen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik op vlugge seks uit zou zijn, dan ja. Maar die kan je nou eenmaal beter uit de kroeg halen dan te gaan zitten glijen op een forum.
Je bent dan ook een vrouwquote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil altijd meer, dat weet je toch!
dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben wel zo oppervlakkig. Superleuk contact met iemand die me dan fysiek tot kotsen beroert, vind ik niet prettig.
Nu vind ik iemand niet snel spuuglelijk, maar ik moet er wel warm voor kunnen lopen.
jawelquote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jouw buitenland plannen gaan niet door? Of wat?
Als je dit forum bedoelt, willen we namen!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring het dat mogelijk is om binnen een paar uur sex van een forum te halen.
Ja dat wil ik dus niet, omdat mijn inkomen elke maand anders is en ik niet het risico wil lopen dat ik teveel krijg en dus terug moet betalen. Slechte ervaringen mee...quote:
Via fok? hoax!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring het dat mogelijk is om binnen een paar uur sex van een forum te halen.
Dus het is/wordt nog serieus ook?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jawelze verdient ruim voldoende om me op te komen zoeken
Dat zal toch geen duizenden euro's per maand verschillen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus niet, omdat mijn inkomen elke maand anders is en ik niet het risico wil lopen dat ik teveel krijg en dus terug moet betalen. Slechte ervaringen mee...
hoe jij ooit aan een vrouw bent gekomenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat.
m.u.v. dat laatste eigenlijk, ik ben veuls te kritisch
Ja, onder voorbehoud van lelijkheid. Maar ligt eraan waar je de grens trekt, misschien ligt die bij mij iets ruimer.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben wel zo oppervlakkig. Superleuk contact met iemand die me dan fysiek tot kotsen beroert, vind ik niet prettig.
Nu vind ik iemand niet snel spuuglelijk, maar ik moet er wel warm voor kunnen lopen.
quote:
Nee, maar ik heb eens 2 jaar lang teveel ontvangen huurtoeslag moeten terugbetalen, door een fout van de belastingdienst, durf het niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zal toch geen duizenden euro's per maand verschillen?
Foto zegt ook geen fuck trouwens. Hoe iemand beweegt, hoe iemand zichzelf draagt is vele malen belangrijker voor iemands' uitstraling en mate van aantrekkelijkheid.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, onder voorbehoud van lelijkheid. Maar ligt eraan waar je de grens trekt, misschien ligt die bij mij iets ruimer.
snap het zelf ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe jij ooit aan een vrouw bent gekomen
Geen idee, daar begint het wel op te lijken, ze zit al te sturen waar ik me maar meer op moet focussen (Barcelona en bij grote kleding merkenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus het is/wordt nog serieus ook?
Ah, dus jij was het! En is ie overal zo glad?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Ik ken Peu, die is wel zo gladjes
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, dus jij was het! En is ie overal zo glad?
Haha, nu al, gelukkig verdient ze genoeg om van d'r eigen geld daar te shoppen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, daar begint het wel op te lijken, ze zit al te sturen waar ik me maar meer op moet focussen (Barcelona en bij grote kleding merken)
Snap ik, maar als je alles goed in de gaten houdt gaat het niet zomaar mis. En dan zit je maandelijks even wat lekkerder. Zelf weten hoor, bedoel het niet betweterig.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb eens 2 jaar lang teveel ontvangen huurtoeslag moeten terugbetalen, door een fout van de belastingdienst, durf het niet meer.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, dus jij was het! En is ie overal zo glad?
Wat is daar nou weer mis mee?quote:
ik moet verdomd goed mn best doen om daar overheen te gaan. Voor het vergelijk, op haar 26e kocht ze haar 1e huis met 4(!) slaapkamers en geen lulligequote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, nu al, gelukkig verdient ze genoeg om van d'r eigen geld daar te shoppen?
3d is ook beter als 2dquote:Op donderdag 14 april 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Foto zegt ook geen fuck trouwens. Hoe iemand beweegt, hoe iemand zichzelf draagt is vele malen belangrijker voor iemands' uitstraling en mate van aantrekkelijkheid.
Nee weet ik.. maar ze hebben er toen zo'n zooi van gemaakt, ik ben er te huiverig voor.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je alles goed in de gaten houdt gaat het niet zomaar mis. En dan zit je maandelijks even wat lekkerder. Zelf weten hoor, bedoel het niet betweterig.
Goed bezig jijquote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet verdomd goed mn best doen om daar overheen te gaan. Voor het vergelijk, op haar 26e kocht ze haar 1e huis met 4(!) slaapkamers en geen lullige
Ach man, dat deed ik ook, en ik verdien heel modaal. Zegt niets,quote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet verdomd goed mn best doen om daar overheen te gaan. Voor het vergelijk, op haar 26e kocht ze haar 1e huis met 4(!) slaapkamers en geen lullige
Tenzij het 2 vrouwen zijn, dan vind ie het weerquote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee?
Ook eens. Maar ik kan jou hier wel steeds op je schouders slaan dat je zo'n gelijk hebt, maar dat uitstraling belangrijk is spreekt voor zich. Ik zie genoeg mannen lopen die ik echt een doodgeslagen mus vind, ook al zien ze er best goed uit. Zelfde geldt uiteraard voor vrouwen, maar die hebben iets minder last van een 'dooie' uitstraling over het algemeen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Foto zegt ook geen fuck trouwens. Hoe iemand beweegt, hoe iemand zichzelf draagt is vele malen belangrijker voor iemands' uitstraling en mate van aantrekkelijkheid.
Nou, vrouwen kunnen dat net zo goed hebben hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook eens. Maar ik kan jou hier wel steeds op je schouders slaan dat je zo'n gelijk hebt, maar dat uitstraling belangrijk is spreekt voor zich. Ik zie genoeg mannen lopen die ik echt een doodgeslagen mus vind, ook al zien ze er best goed uit. Zelfde geldt uiteraard voor vrouwen, maar die hebben iets minder last van een 'dooie' uitstraling over het algemeen.
Netjesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach man, dat deed ik ook, en ik verdien heel modaal. Zegt niets,
Ik vind dat veel vrouwen iets onsympathieks uitstralen. Alsof ze nooit iets aardigs zullen doen of zeggen. Zulke mensen maken mij bang.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook eens. Maar ik kan jou hier wel steeds op je schouders slaan dat je zo'n gelijk hebt, maar dat uitstraling belangrijk is spreekt voor zich. Ik zie genoeg mannen lopen die ik echt een doodgeslagen mus vind, ook al zien ze er best goed uit. Zelfde geldt uiteraard voor vrouwen, maar die hebben iets minder last van een 'dooie' uitstraling over het algemeen.
Jij hebt er behoefte aan om te lezen hoe jo-fu met zn roerstok in peu zn zwarte gat heeft lopen roeren?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee?
Nee, maar het doet me niet zoveel.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij hebt er behoefte aan om te lezen hoe jo-fu met zn roerstok in peu zn zwarte gat heeft lopen roeren?
ik weet het niet, maar een vrouw die bloed mooi is maar geen uitstraling heeft, krijgt mijn aandacht evengoed nietquote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze niet bestaanquote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, vrouwen kunnen dat net zo goed hebben hoor
Veel vrouwen zijn wel arrogant. Maar dat hoort toch gewoon bij het baltsgedrag? Daarom vallen de softies ook gauw af, want die voelen zich door zo'n uitstraling geïntimideerd.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat veel vrouwen iets onsympathieks uitstralen. Alsof ze nooit iets aardigs zullen doen of zeggen. Zulke mensen maken mij bang.
Dat snap ik dus niet he, dat arrogante..quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze niet bestaan
[..]
Veel vrouwen zijn wel arrogant. Maar dat hoort toch gewoon bij het baltsgedrag? Daarom vallen de softies ook gauw af, want die voelen zich door zo'n uitstraling geïntimideerd.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet he, dat arrogante..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt wel logisch, dat het erbij hoort. I guess.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn wel arrogant. Maar dat hoort toch gewoon bij het baltsgedrag? Daarom vallen de softies ook gauw af, want die voelen zich door zo'n uitstraling geïntimideerd.
Nee, die van mij ook niet, dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar een vrouw die bloed mooi is maar geen uitstraling heeft, krijgt mijn aandacht evengoed niet
Arrogante vrouwen vind ik gewoon niks, ze mag wel zelfverzekerd zijn, maar die (veel al gemaakte) arrogantie knap ik gewoon op af.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze niet bestaan
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
True, hoewel de kanttekening is dat we een gemiddeld beeld hebben over mooi zijn en mensen die daar aan voldoen weten dat wel en zitten goed in hun vel. Je hebt ook nog mensen die het niet zijn en zichzelf toch mooi voelen, die zitten er ook wel goed bij. Maar voldoe je niet aan het beeld en je zit er mee en zo, dan houd je zelfverzekerd zijn niet bepaald over.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, die van mij ook niet, dat heb ik ook niet gezegd.
Maar ik denk wel dat de mening van anderen van invloed is op je uitstraling en dat het een zichzelf versterkend effect heeft. Een bloedmooie vrouw zal eerder veel uitstraling hebben dan eentje die foeilelijk is. Men kijkt toch eerst naar uiterlijk en dat sterkt je zelfvertrouwen, of ik moet het heel erg mis hebben.
Dit is ook maar psychologie van de koude grond.
Ergens vind ik het wel logisch. Maar mijn voorkeur heeft het ook niet. Kan ook zijn dat ik een softie ben die daardoor geïntimideerd is en dat ik het goedpraat door te zeggen dat het mijn voorkeur niet heeftquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet he, dat arrogante..
Ik heb vanmorgen nog iemand afgesnauwdquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef L-E het volgende:
Vraag me vaak af wat er mis is met gewoon vriendelijk zijn tegen andere mensen. Zowel IRL als hier op FOK. Elkaar afsnauwen en geen blik waardig gunnen is aan de orde van de dag.
(Ik klink als mijn oma - god hebbe haar ziel.)
ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen, ook op fok wel, het zijn bepaalde personen die afsnauwen, de rest gaat best netjes met elkaar om (in de slow chats dan)quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef L-E het volgende:
Vraag me vaak af wat er mis is met gewoon vriendelijk zijn tegen andere mensen. Zowel IRL als hier op FOK. Elkaar afsnauwen en geen blik waardig gunnen is aan de orde van de dag.
(Ik klink als mijn oma - god hebbe haar ziel.)
Mjah, ik zou het zelf niet kunnen zijn, al zou ik willen denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel logisch. Maar mijn voorkeur heeft het ook niet. Kan ook zijn dat ik een softie ben die daardoor geïntimideerd is en dat ik het goedpraat door te zeggen dat het mijn voorkeur niet heeft
Helemaal waar. Ik ben geen extreme schoonheid, maar ik heb wel iets dat maakt dat mannen mij zien staan. Dat heeft in de loop der jaren er wel voor gezorgd dat ik mezelf als een catch zie. Aandacht is goed voor een zelfbeeld.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, die van mij ook niet, dat heb ik ook niet gezegd.
Maar ik denk wel dat de mening van anderen van invloed is op je uitstraling en dat het een zichzelf versterkend effect heeft. Een bloedmooie vrouw zal eerder veel uitstraling hebben dan eentje die foeilelijk is. Men kijkt toch eerst naar uiterlijk en dat sterkt je zelfvertrouwen, of ik moet het heel erg mis hebben.
Dit is ook maar psychologie van de koude grond.
Liep Miss weer te miepen over dr buik?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog iemand afgesnauwd
Maar die verdiende het
Heee!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Liep Miss weer te miepen over dr buik?
Misschien valt het me meer op, omdat ik er niet zo goed tegen kan.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen, ook op fok wel, het zijn bepaalde personen die afsnauwen, de rest gaat best netjes met elkaar om (in de slow chats dan)
Precies. Mensen die vaak afgewezen worden, worden dat voornamelijk om hun uitstraling en die wordt er met elke afwijzing niet beter op.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik ben geen extreme schoonheid, maar ik heb wel iets dat maakt dat mannen mij zien staan. Dat heeft in de loop der jaren er wel voor gezorgd dat ik mezelf als een catch zie. Aandacht is goed voor een zelfbeeld.
Wie niet?quote:
ik kan me er wel voor afsluiten, dat scheelt ook en ik snauw zelf niet snel mensen af.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien valt het me meer op, omdat ik er niet zo goed tegen kan.
Ik lig er niet wakker van, maar ik ben wel zo'n miep die stiekem het liefst heeft dat iedereen elkaar heel de dag knuffelt, hetspijtme.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me er wel voor afsluiten, dat scheelt ook en ik snauw zelf niet snel mensen af.
Is het goed als ik t hele weekend heb geknuffeld en vannacht ook?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, maar ik ben wel zo'n miep die stiekem het liefst heeft dat iedereen elkaar heel de dag knuffelt, hetspijtme.
Als je dan toch de hele wereld iets toewenst dan is dit geen verkeerde.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, maar ik ben wel zo'n miep die stiekem het liefst heeft dat iedereen elkaar heel de dag knuffelt, hetspijtme.
Dat heb ik inmiddels al opgegevenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Liep Miss weer te miepen over dr buik?
Ik ook! Dus wij dragen ons steentje bij.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het goed als ik t hele weekend heb geknuffeld en vannacht ook?
Wij zijn goedquote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook! Dus wij dragen ons steentje bij.
Waar is de liefde?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
Dat heb ik inmiddels al opgegeven
Hier in dorp een of andere mongool die meteen moest lopen seinen omdat die met 70 aan kwam kachelen en ik ertussen wou voor afslag. Gebaar naar achter van doe even rustig komt die debiel naast me rijden en gebaren met middelvinger en afsnijden op oprit. Ik erachteraan en zelf even een gebaar gemaakt en toen keek meneer weg.
hou je nou opquote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het goed als ik t hele weekend heb geknuffeld en vannacht ook?
Ik wil jou ook wel even kort knuffelen de volgende keerquote:
Gaaaaaaaaaaaaay!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel even kort knuffelen de volgende keer
Nee niks van twee walletjes eten jij. Eén is meer dan voldoende meneerquote:Op donderdag 14 april 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel even kort knuffelen de volgende keer
Ik knuffel met Peuter hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat geknuffel de hele tijd.. Boefjes zijn jullie! valselijk hier vertoeven!
Heb je het niet gehoord dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben officieel nog singlequote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
jij hebt je scharrelquote:
Stop je dan met haar zoenmevrouw noemen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben officieel nog singleal duurt dat niet lang meer denk ik
nope, dan blijf ik dr zo noemenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Stop je dan met haar zoenmevrouw noemen?
WAAT????quote:
quote:
Ik wist van niets!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WAAT????
waarom praat niemand mij bij?! Mijn nummer is algemeen bekend hier, ik eis smsjes/telefoongesprekken als er zoiets gebeurd is!
owww, de helft maarquote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef xFriendx het volgende:
Het lijkt idd wel alsof opeens half singles druk te knuffelen, batsen en zoenen is.
is in Utrecht toch?quote:
Je had je ook gewoon bij mij kunnen opdringen.quote:
Dat ik graag mee zou gaanquote:
dat behoort nog tot de mogelijkheden op een doordeweekse dagquote:
Je bent dit jaar al uitgeweest, volgend jaar mag je weer van de kettingquote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik graag mee zou gaanMaar het me ws niet kan veroorloven
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent dit jaar al uitgeweest, volgend jaar mag je weer van de ketting
zucht, moet ik het je dan ALWEER voordoen?!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent dit jaar al uitgeweest, volgend jaar mag je weer van de ketting
hij snapt blijkbaar niet wat een loopriem isquote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zucht, moet ik het je dan ALWEER voordoen?!
quote:
Goed ideequote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij snapt blijkbaar niet wat een loopriem is
Nou vooruitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Maar toch nog wel even ontsnappen voor Awake
tenzij je weer om 6u in de auto moet zittenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vraag het me een week van tevoren nog eens en dan ga ik mee
U kijkt door uw ogen zoals uw humeur is.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:
het weer is weer grauw en lelijk. wat wordt mijn stad gauw lelijk en depressief als het grauw is zeg. blech
dat is inherent aan je woonplaats, niet het weerquote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:
het weer is weer grauw en lelijk. wat wordt mijn stad gauw lelijk en depressief als het weer grauw is zeg. blech
Nee hoor, dat kan ik ook prima na een avondje bier drinken en dansen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tenzij je weer om 6u in de auto moet zitten
Ik ben oprecht verbaasd als er tegen die tijd nog kaartjes zijn. Ik vermoed een snelle uitverkoper.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vraag het me een week van tevoren nog eens en dan ga ik mee
mijn huneur is juist goed. totdat ik uit het raam naar buiten kijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
U kijkt door uw ogen zoals uw humeur is.
Dansen op Portishead. Je kent 't niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee hoor, dat kan ik ook prima na een avondje bier drinken en dansen.
Dan hedde ik pech. Heb alleen even geen zin om me aan dingen vast te leggen aangezien ik aan het verdrinken ben ik werk en andere verplichtingen. Mijn agenda zo leeg mogelijk houden en dingen doen waar ik echt zin in heb en op het moment zelf pas beslissen houden mij nog even drijvendequote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verbaasd als er tegen die tijd nog kaartjes zijn. Ik vermoed een snelle uitverkoper.
Tegen een hete dame aanstaan en langzaam heen en weer bewegen op een verticale manier noem ik dansenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dansen op Portishead. Je kent 't niet?
Daar is 't uitermate geschikte muziek voor. Maar goed, L-E wist al dat ik ga, en gaat vervolgens aan anderen vragen wie er mee willen. Ik schat mijn kansen bij haar dus niet zo heel hoog in.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Tegen een hete dame aanstaan en langzaam heen en weer bewegen op een verticale manier noem ik dansen(met de kleren aan)
Van een knuffel is ze volgens mij niet vies, maar niet proberen in der nek te zoenen dan.. Grote kans dat het tanden zoeken wordt.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is 't uitermate geschikte muziek voor. Maar goed, L-E wist al dat ik ga, en gaat vervolgens aan anderen vragen wie er mee willen. Ik schat mijn kansen bij haar dus niet zo heel hoog in.
Ze gaf anders een beduidend ander signaal af.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Van een knuffel is ze volgens mij niet vies, maar niet proberen in der nek te zoenen dan.. Grote kans dat het tanden zoeken wordt.
Bierbusse!quote:
quote:
Airquote:
Wat nou, jonguhquote:
Gisteren bestond mijn overwerk uit poker spelen en bier drinkenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bier kan altijd, ook voor werk.. En zo niet, slechte baan!
Ik nam voor het gemak aan dat jij niet op mij zit te wachten, was geheel niet persoonlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is 't uitermate geschikte muziek voor. Maar goed, L-E wist al dat ik ga, en gaat vervolgens aan anderen vragen wie er mee willen. Ik schat mijn kansen bij haar dus niet zo heel hoog in.
Waar heb je nu een flat gevonden, kerel?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef JoeBravo het volgende:
oef, ¤39,- per kaartje en zaterdag 10 uur start verkoop... dan ben ik wss te druk met geld aan m'n flat uitgeven, dus zal 'm wel niet worden.
Ik drink niet als ik moet rijden.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bier kan altijd, ook voor werk.. En zo niet, slechte baan!
Assumption is the mother of all fuck-ups!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef L-E het volgende:
Ik nam voor het gemak aan dat jij niet op mij zit te wachten, was geheel niet persoonlijk.
Ik nam aan dat het "huwelijk" was?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck-ups!
Daarom rij ik dus nooitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik drink niet als ik moet rijden.
Het huwelijk is de fuck-up. De aanname is dat men denkt echt een heel leven op elkaars lip te willen zitten.quote:
True, mijn excuses.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck-ups!
Tell me about itquote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het huwelijk is de fuck-up. De aanname is dat men denkt echt een heel leven op elkaars lip te willen zitten.
Arnhem noord, vlakbij Burgers Zooquote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar heb je nu een flat gevonden, kerel?
Nice! Geniet ervan kerel!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Arnhem noord, vlakbij Burgers Zoo
gaat lukkenquote:
Zo te zien weet je er alles van.quote:
Meer dan ik had willen wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nu rijst mij de vraag... Of je getrouwd wasquote:
aan gist geen gebrekquote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu rijst mij de vraag... Of je getrouwd was
Ja, dat was ik...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu rijst mij de vraag... Of je getrouwd was
Ah, goed gedacht dus. I'll stop talking nowquote:
No worries. All is well when it ends well. En nu zit ik op een heerlijk zomers eiland een biertje te doen en ik ga zo een strandwandeling maken met mijn meisje. Het leven is goedquote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, goed gedacht dus. I'll stop talking now
je hebt niet geneukt!quote:
je hebt niemand om mee te neuken, dat is idd een probleemquote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat komt misschien na het oplossen van mijn probleem.
Nope, ook niet..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt niemand om mee te neuken, dat is idd een probleem
Dit klinkt als een taak voor.......Fapman! TADADADADADADADA!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt niemand om mee te neuken, dat is idd een probleem
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt als een taak voor.......Fapman! TADADADADADADADA!!!!!
Had dat gezegdquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nope, ook niet..
Heb gister veel te veel aardbeien tiramisu gemaakt.. En nu zie ik er tegenop om de schaal helemaal leeg te eten. Dat gaat me nooit in mijn eentje lukken
vrijwilligers te over dusquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nope, ook niet..
Heb gister veel te veel aardbeien tiramisu gemaakt.. En nu zie ik er tegenop om de schaal helemaal leeg te eten. Dat gaat me nooit in mijn eentje lukken
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt als een taak voor.......Fapman! TADADADADADADADA!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
Zoo. Kan ik me nu weer lekker schuldig voelen.
Na, dat is het niet zo zeer. Ik heb de nare gewoonte dan ook meteen alles te willen weten. En dat wil ik je niet aan doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No worries. All is well when it ends well. En nu zit ik op een heerlijk zomers eiland een biertje te doen en ik ga zo een strandwandeling maken met mijn meisje. Het leven is goed
What did you do?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
Zoo. Kan ik me nu weer lekker schuldig voelen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Ik zal er niet dood aan gaan als je het vraagt hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na, dat is het niet zo zeer. Ik heb de nare gewoonte dan ook meteen alles te willen weten. En dat wil ik je niet aan doen.
Have fun
Nou, ik mag toch hopen dat je er niet dood aan gaat. En nee, ik vraag 't niet. Gaat me niks aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal er niet dood aan gaan als je het vraagt hoor.Maar als je het vraagt, dan liever wel via pm
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef clevy het volgende:
[..]
Hoe kom je daaaaar op man?
The only limit is your own imagination
alles goed gozah?quote:
associatieve geest.. niet te stoppenquote:
Geniaal. Heerlijk melige avondjes kan je dan hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
[..]
associatieve geest.. niet te stoppen
Meer dan goed zelfs!quote:
meest zeker.. vanmiddag ook weer ff zitten kletsen met a'dam collega (daar kom ik nog maar weinig), ging binnen geen tijd over de meest vreemde zaken.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geniaal. Heerlijk melige avondjes kan je dan hebben.
Okiedokiesquote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik mag toch hopen dat je er niet dood aan gaat. En nee, ik vraag 't niet. Gaat me niks aan.
Dat klinkt beter!quote:
Mijn beste maat heeft dat ook en ik met hem samen. Heerlijk om dat in een volle bus te doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef clevy het volgende:
[..]
meest zeker.. vanmiddag ook weer ff zitten kletsen met a'dam collega (daar kom ik nog maar weinig), ging binnen geen tijd over de meest vreemde zaken.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klinkt beter!
Ja, hier ook. Nog 1 dagje en dan lekker weekend. Chillen met beste maat B.
Jij bent wel nieuwsgierig he?quote:
Godver, wat heb je toch een mooi leven.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Hier morgen vrij. Contract tekenen voor mijn nieuwe flatje, dan BBQ-en op het strand
Met regelmatige orgasmesquote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godver, wat heb je toch een mooi leven.
Hoe verwerk jij al die dopamines?
Spuit elf!quote:
Als 't voor een goede tijd is... waarom niet....quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb een Trashy Blonde betaald voor een goede tijd samen.
Ik heb 't echt effe nodig atmquote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als 't voor een goede tijd is... waarom niet....
bij welke brouwer komt ze vandaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb 't echt effe nodig atm
Nou...elf keer achter elkaar spuiten.....dan spuit ik niet veel meer dan wat stof hoorquote:
Of je nou 3 dates a 75 euro per stuk kwijt bent of gewoon 1 keer , was het lekker?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Brouwhond.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij welke brouwer komt ze vandaan?
Die BBQ moet uit hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...elf keer achter elkaar spuiten.....dan spuit ik niet veel meer dan wat stof hoor
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat vind je verrassend?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij welke brouwer komt ze vandaan?
quote:A titillating, neurotic, peroxide, punk of a pale ale. Combining attitude, style substance and a little bit of low self esteem for good measure; what would your mother say?
You really should just leave it alone...
...but you just cant get the compulsive malt body and gorgeous dirty blonde colour out of your head. The seductive lure of the sassy passion fruit hop proves too much to resist. All that is even before we get onto the fact that there are no additives preservatives, pasteurization or strings attached.
All wrapped up with the customary Brewdog bite and imaginative twist. This trashy blonde is going to get you into a lot of trouble.
Gelukkig ken ik je goed genoeg om er niet in te trappenquote:
Ik weet nu niet of ik het als compliment moet zien dat je aan mij dacht bij dat bier...quote:
BBQ weer dus.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die BBQ moet uit hoor.
Maar bevalt nog goed dus. Vet, lekker weer zeker al?
Dat zegt die toch nergens?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik het als compliment moet zien dat je aan mij dacht bij dat bier...
Neuh...niet echtquote:
is er bier nodig om aan jou te denken ?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik het als compliment moet zien dat je aan mij dacht bij dat bier...
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:03 schreef clevy het volgende:
[..]
is er bier nodig om aan jou te denken ?
Barbie heeft vast een of ander Tijgertje die hem op gezette tijden insmeert, denk ik zo...quote:
aaahquote:
Dat heb ik heul niet nodigquote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barbie heeft vast een of ander Tijgertje die hem op gezette tijden insmeert, denk ik zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik heul niet nodig
Oh Oh Valletta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Ripley al langs geweest?
The only limit is your own imagination
Eigenlijk wel ernstig dat ik zo oppervlakkig ben dat je me nu al door en door kent.quote:
Maar, nu heb je alleen nog niet uitgelegd wat er nu zo erg is aan het kopen van dat biertjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ernstig dat ik zo oppervlakkig ben dat je me nu al door en door kent.
Beetje wel hequote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ernstig dat ik zo oppervlakkig ben dat je me nu al door en door kent.
Dudequote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh Oh Valletta.
Is Ripley al langs geweest?
Het erge is dat ik naar een gemiddelde kruip van het uitgeven van te veel euro per week aan alcohol.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, nu heb je alleen nog niet uitgelegd wat er nu zo erg is aan het kopen van dat biertje
Tenzij je 'm in natura hebt betaald
In natura betalen voor één biertje? Das één keer naar een tepel wijzen? Zoiets?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, nu heb je alleen nog niet uitgelegd wat er nu zo erg is aan het kopen van dat biertje
Tenzij je 'm in natura hebt betaald
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het erge is dat ik naar een gemiddelde kruip van het uitgeven van 60 euro per week aan alcohol.
Nu weet jij natuurlijk niet wat die biertjes kostenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In natura betalen voor één biertje? Das één keer naar een tepel wijzen? Zoiets?
Weet jij dan wat het naar een tepel wijzen kost?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]Dat is wel heel veel
[..]
Nu weet jij natuurlijk niet wat die biertjes kosten
Die niet nee. Hier kun je een pint (= halve liter) kopen voor gemiddeld 2,50quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]Dat is wel heel veel
[..]
Nu weet jij natuurlijk niet wat die biertjes kosten
Nee. En de gemiddelde slijter vast ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet jij dan wat het naar een tepel wijzen kost?
Maar we hebben het hier dus over specialere bieren. Niet de gemiddelde pils van de tap.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die niet nee. Hier kun je een pint (= halve liter) kopen voor gemiddeld 2,50
wat kost dat bij jou dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. En de gemiddelde slijter vast ook niet.
2x anaal en 3x Russisch ei.quote:
dan heb je dus een prijs in harde valuta!quote:
Voel jij het verschil dan?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef clevy het volgende:
[..]
dan heb je dus een prijs in harde valuta!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voel jij het verschil dan?AuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
quote:
Dat weet ik niet, ik hoor je niet.quote:
beetje oostindisch leesblind?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoor je niet.
Brief al af?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
Zo. Brief schrijven, en vroeg naar bed. Slapen.
niet zo snauwenquote:
heyquote:
ik dacht dat je perfect was, maar je bent het nietquote:
ja maar jij bent ons grote voorbeeldquote:
Verre van, geloof me.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht dat je perfect was, maar je bent het niet
m'n beeld van je, t was al stuk, maar nu is 't aan gruzelementenquote:
Het rolmodel.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja maar jij bent ons grote voorbeeld
met hoofdletter zelfs!quote:
rolt t dan harder?quote:
JB! Gefeliciteerd met je crib! Vet tof! Goed bezig!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Snuit, je hebt nog een hele minuut om iets aardigs te zeggen nu.
gewoon 4seconden te laatquote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JB! Gefeliciteerd met je crib! Vet tof! Goed bezig!
Soms, snapt die jongen het gewoon nietquote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik bedoelde ook, over mij. Eigenlijk.
* clevy geeft L-E een medelevend schouderklopjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je je nummer even geven, heb m met mn foon gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
L-E, ik wil die foto van de slofjes hoor
Well played!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wij? Jij kookt, ik dek de tafel wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
L-E, wanneer gaan wij eigenlijk eens koken?
En hij dekt jou weer.quote:
Ik zou de Chinees vast bellenquote:
Sorry, dat had je er even bij moeten zeggen..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is ook goed, maar jij ging ook een keer je zuurkool of pasta maken (weet niet meer welke het wasquote:
daar is gelukkig ook geen verschil inquote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook goed, maar jij ging ook een keer je zuurkool of pasta maken (weet niet meer welke het was).
beide is lekker, dus neequote:Op donderdag 14 april 2011 21:54 schreef clevy het volgende:
[..]
daar is gelukkig ook geen verschil in
LALALALA!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Ik wil voorlopig niet gedekt. HOREN JULLIE MIJ?!
wie niet horen wil moet voelen.. euh.. dit kan ik alleen maar verkeerder uit gaan leggenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
ik heb ook helemaal niet de intentie om je te dekkenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |