meest zeker.. vanmiddag ook weer ff zitten kletsen met a'dam collega (daar kom ik nog maar weinig), ging binnen geen tijd over de meest vreemde zaken.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geniaal. Heerlijk melige avondjes kan je dan hebben.
Okiedokiesquote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik mag toch hopen dat je er niet dood aan gaat. En nee, ik vraag 't niet. Gaat me niks aan.
Dat klinkt beter!quote:
Mijn beste maat heeft dat ook en ik met hem samen. Heerlijk om dat in een volle bus te doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef clevy het volgende:
[..]
meest zeker.. vanmiddag ook weer ff zitten kletsen met a'dam collega (daar kom ik nog maar weinig), ging binnen geen tijd over de meest vreemde zaken.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klinkt beter!
Ja, hier ook. Nog 1 dagje en dan lekker weekend. Chillen met beste maat B.
Jij bent wel nieuwsgierig he?quote:
Godver, wat heb je toch een mooi leven.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Hier morgen vrij. Contract tekenen voor mijn nieuwe flatje, dan BBQ-en op het strand
Met regelmatige orgasmesquote:Op donderdag 14 april 2011 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godver, wat heb je toch een mooi leven.
Hoe verwerk jij al die dopamines?
Spuit elf!quote:
Als 't voor een goede tijd is... waarom niet....quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb een Trashy Blonde betaald voor een goede tijd samen.
Ik heb 't echt effe nodig atmquote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als 't voor een goede tijd is... waarom niet....
bij welke brouwer komt ze vandaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb 't echt effe nodig atm
Nou...elf keer achter elkaar spuiten.....dan spuit ik niet veel meer dan wat stof hoorquote:
Of je nou 3 dates a 75 euro per stuk kwijt bent of gewoon 1 keer , was het lekker?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Brouwhond.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij welke brouwer komt ze vandaan?
Die BBQ moet uit hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...elf keer achter elkaar spuiten.....dan spuit ik niet veel meer dan wat stof hoor
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat vind je verrassend?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij welke brouwer komt ze vandaan?
quote:A titillating, neurotic, peroxide, punk of a pale ale. Combining attitude, style substance and a little bit of low self esteem for good measure; what would your mother say?
You really should just leave it alone...
...but you just cant get the compulsive malt body and gorgeous dirty blonde colour out of your head. The seductive lure of the sassy passion fruit hop proves too much to resist. All that is even before we get onto the fact that there are no additives preservatives, pasteurization or strings attached.
All wrapped up with the customary Brewdog bite and imaginative twist. This trashy blonde is going to get you into a lot of trouble.
Gelukkig ken ik je goed genoeg om er niet in te trappenquote:
Ik weet nu niet of ik het als compliment moet zien dat je aan mij dacht bij dat bier...quote:
BBQ weer dus.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die BBQ moet uit hoor.
Maar bevalt nog goed dus. Vet, lekker weer zeker al?
Dat zegt die toch nergens?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik het als compliment moet zien dat je aan mij dacht bij dat bier...
Neuh...niet echtquote:
is er bier nodig om aan jou te denken ?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik het als compliment moet zien dat je aan mij dacht bij dat bier...
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:03 schreef clevy het volgende:
[..]
is er bier nodig om aan jou te denken ?
Barbie heeft vast een of ander Tijgertje die hem op gezette tijden insmeert, denk ik zo...quote:
aaahquote:
Dat heb ik heul niet nodigquote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barbie heeft vast een of ander Tijgertje die hem op gezette tijden insmeert, denk ik zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik heul niet nodig
Oh Oh Valletta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Ripley al langs geweest?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Eigenlijk wel ernstig dat ik zo oppervlakkig ben dat je me nu al door en door kent.quote:
Maar, nu heb je alleen nog niet uitgelegd wat er nu zo erg is aan het kopen van dat biertjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ernstig dat ik zo oppervlakkig ben dat je me nu al door en door kent.
Beetje wel hequote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ernstig dat ik zo oppervlakkig ben dat je me nu al door en door kent.
Dudequote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh Oh Valletta.
Is Ripley al langs geweest?
Het erge is dat ik naar een gemiddelde kruip van het uitgeven van te veel euro per week aan alcohol.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, nu heb je alleen nog niet uitgelegd wat er nu zo erg is aan het kopen van dat biertje
Tenzij je 'm in natura hebt betaald
In natura betalen voor één biertje? Das één keer naar een tepel wijzen? Zoiets?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, nu heb je alleen nog niet uitgelegd wat er nu zo erg is aan het kopen van dat biertje
Tenzij je 'm in natura hebt betaald
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het erge is dat ik naar een gemiddelde kruip van het uitgeven van 60 euro per week aan alcohol.
Nu weet jij natuurlijk niet wat die biertjes kostenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In natura betalen voor één biertje? Das één keer naar een tepel wijzen? Zoiets?
Weet jij dan wat het naar een tepel wijzen kost?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]Dat is wel heel veel
[..]
Nu weet jij natuurlijk niet wat die biertjes kosten
Die niet nee. Hier kun je een pint (= halve liter) kopen voor gemiddeld 2,50quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]Dat is wel heel veel
[..]
Nu weet jij natuurlijk niet wat die biertjes kosten
Nee. En de gemiddelde slijter vast ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet jij dan wat het naar een tepel wijzen kost?
Maar we hebben het hier dus over specialere bieren. Niet de gemiddelde pils van de tap.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die niet nee. Hier kun je een pint (= halve liter) kopen voor gemiddeld 2,50
wat kost dat bij jou dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. En de gemiddelde slijter vast ook niet.
2x anaal en 3x Russisch ei.quote:
dan heb je dus een prijs in harde valuta!quote:
Voel jij het verschil dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef clevy het volgende:
[..]
dan heb je dus een prijs in harde valuta!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voel jij het verschil dan?AuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
quote:
Dat weet ik niet, ik hoor je niet.quote:
beetje oostindisch leesblind?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoor je niet.
Brief al af?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
Zo. Brief schrijven, en vroeg naar bed. Slapen.
niet zo snauwenquote:
heyquote:
ik dacht dat je perfect was, maar je bent het nietquote:
ja maar jij bent ons grote voorbeeldquote:
Verre van, geloof me.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht dat je perfect was, maar je bent het niet
m'n beeld van je, t was al stuk, maar nu is 't aan gruzelementenquote:
Het rolmodel.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja maar jij bent ons grote voorbeeld
met hoofdletter zelfs!quote:
rolt t dan harder?quote:
JB! Gefeliciteerd met je crib! Vet tof! Goed bezig!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Snuit, je hebt nog een hele minuut om iets aardigs te zeggen nu.
gewoon 4seconden te laatquote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JB! Gefeliciteerd met je crib! Vet tof! Goed bezig!
Soms, snapt die jongen het gewoon nietquote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik bedoelde ook, over mij. Eigenlijk.
* clevy geeft L-E een medelevend schouderklopjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je je nummer even geven, heb m met mn foon gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
L-E, ik wil die foto van de slofjes hoor
Well played!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wij? Jij kookt, ik dek de tafel wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
L-E, wanneer gaan wij eigenlijk eens koken?
En hij dekt jou weer.quote:
Ik zou de Chinees vast bellenquote:
Sorry, dat had je er even bij moeten zeggen..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is ook goed, maar jij ging ook een keer je zuurkool of pasta maken (weet niet meer welke het wasquote:
daar is gelukkig ook geen verschil inquote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook goed, maar jij ging ook een keer je zuurkool of pasta maken (weet niet meer welke het was).
beide is lekker, dus neequote:Op donderdag 14 april 2011 21:54 schreef clevy het volgende:
[..]
daar is gelukkig ook geen verschil in
LALALALA!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Ik wil voorlopig niet gedekt. HOREN JULLIE MIJ?!
wie niet horen wil moet voelen.. euh.. dit kan ik alleen maar verkeerder uit gaan leggenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Ik wil voorlopig niet gedekt. HOREN JULLIE MIJ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |