dan heb je dus een prijs in harde valuta!quote:
Voel jij het verschil dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef clevy het volgende:
[..]
dan heb je dus een prijs in harde valuta!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voel jij het verschil dan?AuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
quote:
Dat weet ik niet, ik hoor je niet.quote:
beetje oostindisch leesblind?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik hoor je niet.
Brief al af?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
Zo. Brief schrijven, en vroeg naar bed. Slapen.
niet zo snauwenquote:
heyquote:
ik dacht dat je perfect was, maar je bent het nietquote:
ja maar jij bent ons grote voorbeeldquote:
Verre van, geloof me.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht dat je perfect was, maar je bent het niet
m'n beeld van je, t was al stuk, maar nu is 't aan gruzelementenquote:
Het rolmodel.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja maar jij bent ons grote voorbeeld
met hoofdletter zelfs!quote:
rolt t dan harder?quote:
JB! Gefeliciteerd met je crib! Vet tof! Goed bezig!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Snuit, je hebt nog een hele minuut om iets aardigs te zeggen nu.
gewoon 4seconden te laatquote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JB! Gefeliciteerd met je crib! Vet tof! Goed bezig!
Soms, snapt die jongen het gewoon nietquote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik bedoelde ook, over mij. Eigenlijk.
* clevy geeft L-E een medelevend schouderklopjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je je nummer even geven, heb m met mn foon gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
L-E, ik wil die foto van de slofjes hoor
Well played!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wij? Jij kookt, ik dek de tafel wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
L-E, wanneer gaan wij eigenlijk eens koken?
En hij dekt jou weer.quote:
Ik zou de Chinees vast bellenquote:
Sorry, dat had je er even bij moeten zeggen..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is ook goed, maar jij ging ook een keer je zuurkool of pasta maken (weet niet meer welke het wasquote:
daar is gelukkig ook geen verschil inquote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook goed, maar jij ging ook een keer je zuurkool of pasta maken (weet niet meer welke het was).
beide is lekker, dus neequote:Op donderdag 14 april 2011 21:54 schreef clevy het volgende:
[..]
daar is gelukkig ook geen verschil in
LALALALA!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Ik wil voorlopig niet gedekt. HOREN JULLIE MIJ?!
wie niet horen wil moet voelen.. euh.. dit kan ik alleen maar verkeerder uit gaan leggenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Ik wil voorlopig niet gedekt. HOREN JULLIE MIJ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |