Gisteren bestond mijn overwerk uit poker spelen en bier drinkenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bier kan altijd, ook voor werk.. En zo niet, slechte baan!
Ik nam voor het gemak aan dat jij niet op mij zit te wachten, was geheel niet persoonlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is 't uitermate geschikte muziek voor. Maar goed, L-E wist al dat ik ga, en gaat vervolgens aan anderen vragen wie er mee willen. Ik schat mijn kansen bij haar dus niet zo heel hoog in.
Waar heb je nu een flat gevonden, kerel?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef JoeBravo het volgende:
oef, ¤39,- per kaartje en zaterdag 10 uur start verkoop... dan ben ik wss te druk met geld aan m'n flat uitgeven, dus zal 'm wel niet worden.
Ik drink niet als ik moet rijden.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bier kan altijd, ook voor werk.. En zo niet, slechte baan!
Assumption is the mother of all fuck-ups!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef L-E het volgende:
Ik nam voor het gemak aan dat jij niet op mij zit te wachten, was geheel niet persoonlijk.
Ik nam aan dat het "huwelijk" was?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck-ups!
Daarom rij ik dus nooitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik drink niet als ik moet rijden.
Het huwelijk is de fuck-up. De aanname is dat men denkt echt een heel leven op elkaars lip te willen zitten.quote:
True, mijn excuses.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck-ups!
Tell me about itquote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het huwelijk is de fuck-up. De aanname is dat men denkt echt een heel leven op elkaars lip te willen zitten.
Arnhem noord, vlakbij Burgers Zooquote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar heb je nu een flat gevonden, kerel?
Nice! Geniet ervan kerel!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Arnhem noord, vlakbij Burgers Zoo
gaat lukkenquote:
Zo te zien weet je er alles van.quote:
Meer dan ik had willen wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nu rijst mij de vraag... Of je getrouwd wasquote:
aan gist geen gebrekquote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu rijst mij de vraag... Of je getrouwd was
Ja, dat was ik...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu rijst mij de vraag... Of je getrouwd was
Ah, goed gedacht dus. I'll stop talking nowquote:
No worries. All is well when it ends well. En nu zit ik op een heerlijk zomers eiland een biertje te doen en ik ga zo een strandwandeling maken met mijn meisje. Het leven is goedquote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, goed gedacht dus. I'll stop talking now
je hebt niet geneukt!quote:
je hebt niemand om mee te neuken, dat is idd een probleemquote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat komt misschien na het oplossen van mijn probleem.
Nope, ook niet..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt niemand om mee te neuken, dat is idd een probleem
Dit klinkt als een taak voor.......Fapman! TADADADADADADADA!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt niemand om mee te neuken, dat is idd een probleem
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt als een taak voor.......Fapman! TADADADADADADADA!!!!!
Had dat gezegdquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nope, ook niet..
Heb gister veel te veel aardbeien tiramisu gemaakt.. En nu zie ik er tegenop om de schaal helemaal leeg te eten. Dat gaat me nooit in mijn eentje lukken
vrijwilligers te over dusquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nope, ook niet..
Heb gister veel te veel aardbeien tiramisu gemaakt.. En nu zie ik er tegenop om de schaal helemaal leeg te eten. Dat gaat me nooit in mijn eentje lukken
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt als een taak voor.......Fapman! TADADADADADADADA!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
Zoo. Kan ik me nu weer lekker schuldig voelen.
Na, dat is het niet zo zeer. Ik heb de nare gewoonte dan ook meteen alles te willen weten. En dat wil ik je niet aan doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No worries. All is well when it ends well. En nu zit ik op een heerlijk zomers eiland een biertje te doen en ik ga zo een strandwandeling maken met mijn meisje. Het leven is goed
What did you do?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
Zoo. Kan ik me nu weer lekker schuldig voelen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Ik zal er niet dood aan gaan als je het vraagt hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na, dat is het niet zo zeer. Ik heb de nare gewoonte dan ook meteen alles te willen weten. En dat wil ik je niet aan doen.
Have fun
Nou, ik mag toch hopen dat je er niet dood aan gaat. En nee, ik vraag 't niet. Gaat me niks aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal er niet dood aan gaan als je het vraagt hoor.Maar als je het vraagt, dan liever wel via pm
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef clevy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je daaaaar op man?
The only limit is your own imagination
alles goed gozah?quote:
associatieve geest.. niet te stoppenquote:
Geniaal. Heerlijk melige avondjes kan je dan hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
[..]
associatieve geest.. niet te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |