Ik ben officieel nog singlequote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat geknuffel de hele tijd.. Boefjes zijn jullie! valselijk hier vertoeven!
jij hebt je scharrelquote:
Stop je dan met haar zoenmevrouw noemen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben officieel nog singleal duurt dat niet lang meer denk ik
nope, dan blijf ik dr zo noemenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Stop je dan met haar zoenmevrouw noemen?
WAAT????quote:
quote:
Ik wist van niets!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WAAT????
waarom praat niemand mij bij?! Mijn nummer is algemeen bekend hier, ik eis smsjes/telefoongesprekken als er zoiets gebeurd is!
owww, de helft maarquote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef xFriendx het volgende:
Het lijkt idd wel alsof opeens half singles druk te knuffelen, batsen en zoenen is.
is in Utrecht toch?quote:
Je had je ook gewoon bij mij kunnen opdringen.quote:
Dat ik graag mee zou gaanquote:
dat behoort nog tot de mogelijkheden op een doordeweekse dagquote:
Je bent dit jaar al uitgeweest, volgend jaar mag je weer van de kettingquote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik graag mee zou gaanMaar het me ws niet kan veroorloven
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent dit jaar al uitgeweest, volgend jaar mag je weer van de ketting
zucht, moet ik het je dan ALWEER voordoen?!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent dit jaar al uitgeweest, volgend jaar mag je weer van de ketting
hij snapt blijkbaar niet wat een loopriem isquote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zucht, moet ik het je dan ALWEER voordoen?!
quote:
Goed ideequote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij snapt blijkbaar niet wat een loopriem is
Nou vooruitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Maar toch nog wel even ontsnappen voor Awake
tenzij je weer om 6u in de auto moet zittenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vraag het me een week van tevoren nog eens en dan ga ik mee
U kijkt door uw ogen zoals uw humeur is.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:
het weer is weer grauw en lelijk. wat wordt mijn stad gauw lelijk en depressief als het grauw is zeg. blech
dat is inherent aan je woonplaats, niet het weerquote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:
het weer is weer grauw en lelijk. wat wordt mijn stad gauw lelijk en depressief als het weer grauw is zeg. blech
Nee hoor, dat kan ik ook prima na een avondje bier drinken en dansen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tenzij je weer om 6u in de auto moet zitten
Ik ben oprecht verbaasd als er tegen die tijd nog kaartjes zijn. Ik vermoed een snelle uitverkoper.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vraag het me een week van tevoren nog eens en dan ga ik mee
mijn huneur is juist goed. totdat ik uit het raam naar buiten kijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
U kijkt door uw ogen zoals uw humeur is.
Dansen op Portishead. Je kent 't niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee hoor, dat kan ik ook prima na een avondje bier drinken en dansen.
Dan hedde ik pech. Heb alleen even geen zin om me aan dingen vast te leggen aangezien ik aan het verdrinken ben ik werk en andere verplichtingen. Mijn agenda zo leeg mogelijk houden en dingen doen waar ik echt zin in heb en op het moment zelf pas beslissen houden mij nog even drijvendequote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verbaasd als er tegen die tijd nog kaartjes zijn. Ik vermoed een snelle uitverkoper.
Tegen een hete dame aanstaan en langzaam heen en weer bewegen op een verticale manier noem ik dansenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dansen op Portishead. Je kent 't niet?
Daar is 't uitermate geschikte muziek voor. Maar goed, L-E wist al dat ik ga, en gaat vervolgens aan anderen vragen wie er mee willen. Ik schat mijn kansen bij haar dus niet zo heel hoog in.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Tegen een hete dame aanstaan en langzaam heen en weer bewegen op een verticale manier noem ik dansen(met de kleren aan)
Van een knuffel is ze volgens mij niet vies, maar niet proberen in der nek te zoenen dan.. Grote kans dat het tanden zoeken wordt.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is 't uitermate geschikte muziek voor. Maar goed, L-E wist al dat ik ga, en gaat vervolgens aan anderen vragen wie er mee willen. Ik schat mijn kansen bij haar dus niet zo heel hoog in.
Ze gaf anders een beduidend ander signaal af.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Van een knuffel is ze volgens mij niet vies, maar niet proberen in der nek te zoenen dan.. Grote kans dat het tanden zoeken wordt.
Bierbusse!quote:
quote:
Airquote:
Wat nou, jonguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |