Ik ben officieel nog singlequote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat geknuffel de hele tijd.. Boefjes zijn jullie! valselijk hier vertoeven!
jij hebt je scharrelquote:
Stop je dan met haar zoenmevrouw noemen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben officieel nog singleal duurt dat niet lang meer denk ik
nope, dan blijf ik dr zo noemenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Stop je dan met haar zoenmevrouw noemen?
WAAT????quote:
quote:
Ik wist van niets!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WAAT????
waarom praat niemand mij bij?! Mijn nummer is algemeen bekend hier, ik eis smsjes/telefoongesprekken als er zoiets gebeurd is!
owww, de helft maarquote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef xFriendx het volgende:
Het lijkt idd wel alsof opeens half singles druk te knuffelen, batsen en zoenen is.
is in Utrecht toch?quote:
Je had je ook gewoon bij mij kunnen opdringen.quote:
Dat ik graag mee zou gaanquote:
dat behoort nog tot de mogelijkheden op een doordeweekse dagquote:
Je bent dit jaar al uitgeweest, volgend jaar mag je weer van de kettingquote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik graag mee zou gaanMaar het me ws niet kan veroorloven
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent dit jaar al uitgeweest, volgend jaar mag je weer van de ketting
zucht, moet ik het je dan ALWEER voordoen?!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent dit jaar al uitgeweest, volgend jaar mag je weer van de ketting
hij snapt blijkbaar niet wat een loopriem isquote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zucht, moet ik het je dan ALWEER voordoen?!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |