Meestal wel, bij aantrekkelijk zijn hangt de tong al half uit de mond en bij niet aantrekkelijk dan is het alsof de nickname onder een spoiler beland.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Die foto kan het maken of breken zeker?
Nee. Ik ben niet zo oppervlakkig.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Die foto kan het maken of breken zeker?
Ehm, wie zegt dat je de 2 positieve eigenschappen bedoelde...quote:
Ikquote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, wie zegt dat je de 2 positieve eigenschappen bedoelde...
Ja nu, maar dat kon ik toch niet weten?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk heb je er al 4, maarja dat zeggen we er maar even niet bij he
Als ik op vlugge seks uit zou zijn, dan ja. Maar die kan je nou eenmaal beter uit de kroeg halen dan te gaan zitten glijen op een forum.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meestal wel, bij aantrekkelijk zijn hangt de tong al half uit de mond en bij niet aantrekkelijk dan is het alsof de nickname onder een spoiler beland.
Ja, ik wacht dus ook met smart op mijn belastingteruggavequote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
Miss, ik bedoel idd alleenstaande ouderkorting. Of krijg je dat al? Er is ook nog aanvullende alleenstaande ouderkorting en combinatiekorting.
+1quote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Ik wil best hier en daar soft zijn, maar ik weiger GTST mee te kijken.
Ik wil altijd meer, dat weet je toch!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog meer, je mocht er maar 2 eigenlijk
Ik ben wel zo oppervlakkig. Superleuk contact met iemand die me dan fysiek tot kotsen beroert, vind ik niet prettig.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo oppervlakkig.Een foto wordt juist steeds minder belangrijk naarmate iemands posts mij meer bevallen.
Mwah, ik kan iemand best leuk vinden qua karakter, maar ik ga het niet geheel loskoppelen van de looks, daar ben ik wel zo eerlijk in. Vind ik iemand niet aantrekkelijk dan houd het snel op.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik op vlugge seks uit zou zijn, dan ja. Maar die kan je nou eenmaal beter uit de kroeg halen dan te gaan zitten glijen op een forum.
Ik laat het per maand uitbetalen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik wacht dus ook met smart op mijn belastingteruggave
Dus jouw buitenland plannen gaan niet door? Of wat?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
Heb gisteren uitvoerig verteld wat ik van d`r vondals dank begon ze me te zoenen als een blije pup
ik weet uit ervaring het dat mogelijk is om binnen een paar uur sex van een forum te halen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik op vlugge seks uit zou zijn, dan ja. Maar die kan je nou eenmaal beter uit de kroeg halen dan te gaan zitten glijen op een forum.
Je bent dan ook een vrouwquote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil altijd meer, dat weet je toch!
dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben wel zo oppervlakkig. Superleuk contact met iemand die me dan fysiek tot kotsen beroert, vind ik niet prettig.
Nu vind ik iemand niet snel spuuglelijk, maar ik moet er wel warm voor kunnen lopen.
jawelquote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jouw buitenland plannen gaan niet door? Of wat?
Als je dit forum bedoelt, willen we namen!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring het dat mogelijk is om binnen een paar uur sex van een forum te halen.
Ja dat wil ik dus niet, omdat mijn inkomen elke maand anders is en ik niet het risico wil lopen dat ik teveel krijg en dus terug moet betalen. Slechte ervaringen mee...quote:
Via fok? hoax!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring het dat mogelijk is om binnen een paar uur sex van een forum te halen.
Dus het is/wordt nog serieus ook?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jawelze verdient ruim voldoende om me op te komen zoeken
Dat zal toch geen duizenden euro's per maand verschillen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus niet, omdat mijn inkomen elke maand anders is en ik niet het risico wil lopen dat ik teveel krijg en dus terug moet betalen. Slechte ervaringen mee...
hoe jij ooit aan een vrouw bent gekomenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat.
m.u.v. dat laatste eigenlijk, ik ben veuls te kritisch
Ja, onder voorbehoud van lelijkheid. Maar ligt eraan waar je de grens trekt, misschien ligt die bij mij iets ruimer.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben wel zo oppervlakkig. Superleuk contact met iemand die me dan fysiek tot kotsen beroert, vind ik niet prettig.
Nu vind ik iemand niet snel spuuglelijk, maar ik moet er wel warm voor kunnen lopen.
quote:
Nee, maar ik heb eens 2 jaar lang teveel ontvangen huurtoeslag moeten terugbetalen, door een fout van de belastingdienst, durf het niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zal toch geen duizenden euro's per maand verschillen?
Foto zegt ook geen fuck trouwens. Hoe iemand beweegt, hoe iemand zichzelf draagt is vele malen belangrijker voor iemands' uitstraling en mate van aantrekkelijkheid.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, onder voorbehoud van lelijkheid. Maar ligt eraan waar je de grens trekt, misschien ligt die bij mij iets ruimer.
snap het zelf ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe jij ooit aan een vrouw bent gekomen
Geen idee, daar begint het wel op te lijken, ze zit al te sturen waar ik me maar meer op moet focussen (Barcelona en bij grote kleding merkenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus het is/wordt nog serieus ook?
Ah, dus jij was het! En is ie overal zo glad?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Ik ken Peu, die is wel zo gladjes
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, dus jij was het! En is ie overal zo glad?
Haha, nu al, gelukkig verdient ze genoeg om van d'r eigen geld daar te shoppen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, daar begint het wel op te lijken, ze zit al te sturen waar ik me maar meer op moet focussen (Barcelona en bij grote kleding merken)
Snap ik, maar als je alles goed in de gaten houdt gaat het niet zomaar mis. En dan zit je maandelijks even wat lekkerder. Zelf weten hoor, bedoel het niet betweterig.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb eens 2 jaar lang teveel ontvangen huurtoeslag moeten terugbetalen, door een fout van de belastingdienst, durf het niet meer.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, dus jij was het! En is ie overal zo glad?
Wat is daar nou weer mis mee?quote:
ik moet verdomd goed mn best doen om daar overheen te gaan. Voor het vergelijk, op haar 26e kocht ze haar 1e huis met 4(!) slaapkamers en geen lulligequote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, nu al, gelukkig verdient ze genoeg om van d'r eigen geld daar te shoppen?
3d is ook beter als 2dquote:Op donderdag 14 april 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Foto zegt ook geen fuck trouwens. Hoe iemand beweegt, hoe iemand zichzelf draagt is vele malen belangrijker voor iemands' uitstraling en mate van aantrekkelijkheid.
Nee weet ik.. maar ze hebben er toen zo'n zooi van gemaakt, ik ben er te huiverig voor.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je alles goed in de gaten houdt gaat het niet zomaar mis. En dan zit je maandelijks even wat lekkerder. Zelf weten hoor, bedoel het niet betweterig.
Goed bezig jijquote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet verdomd goed mn best doen om daar overheen te gaan. Voor het vergelijk, op haar 26e kocht ze haar 1e huis met 4(!) slaapkamers en geen lullige
Ach man, dat deed ik ook, en ik verdien heel modaal. Zegt niets,quote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet verdomd goed mn best doen om daar overheen te gaan. Voor het vergelijk, op haar 26e kocht ze haar 1e huis met 4(!) slaapkamers en geen lullige
Tenzij het 2 vrouwen zijn, dan vind ie het weerquote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee?
Ook eens. Maar ik kan jou hier wel steeds op je schouders slaan dat je zo'n gelijk hebt, maar dat uitstraling belangrijk is spreekt voor zich. Ik zie genoeg mannen lopen die ik echt een doodgeslagen mus vind, ook al zien ze er best goed uit. Zelfde geldt uiteraard voor vrouwen, maar die hebben iets minder last van een 'dooie' uitstraling over het algemeen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Foto zegt ook geen fuck trouwens. Hoe iemand beweegt, hoe iemand zichzelf draagt is vele malen belangrijker voor iemands' uitstraling en mate van aantrekkelijkheid.
Nou, vrouwen kunnen dat net zo goed hebben hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook eens. Maar ik kan jou hier wel steeds op je schouders slaan dat je zo'n gelijk hebt, maar dat uitstraling belangrijk is spreekt voor zich. Ik zie genoeg mannen lopen die ik echt een doodgeslagen mus vind, ook al zien ze er best goed uit. Zelfde geldt uiteraard voor vrouwen, maar die hebben iets minder last van een 'dooie' uitstraling over het algemeen.
Netjesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach man, dat deed ik ook, en ik verdien heel modaal. Zegt niets,
Ik vind dat veel vrouwen iets onsympathieks uitstralen. Alsof ze nooit iets aardigs zullen doen of zeggen. Zulke mensen maken mij bang.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook eens. Maar ik kan jou hier wel steeds op je schouders slaan dat je zo'n gelijk hebt, maar dat uitstraling belangrijk is spreekt voor zich. Ik zie genoeg mannen lopen die ik echt een doodgeslagen mus vind, ook al zien ze er best goed uit. Zelfde geldt uiteraard voor vrouwen, maar die hebben iets minder last van een 'dooie' uitstraling over het algemeen.
Jij hebt er behoefte aan om te lezen hoe jo-fu met zn roerstok in peu zn zwarte gat heeft lopen roeren?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee?
Nee, maar het doet me niet zoveel.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij hebt er behoefte aan om te lezen hoe jo-fu met zn roerstok in peu zn zwarte gat heeft lopen roeren?
ik weet het niet, maar een vrouw die bloed mooi is maar geen uitstraling heeft, krijgt mijn aandacht evengoed nietquote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze niet bestaanquote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, vrouwen kunnen dat net zo goed hebben hoor
Veel vrouwen zijn wel arrogant. Maar dat hoort toch gewoon bij het baltsgedrag? Daarom vallen de softies ook gauw af, want die voelen zich door zo'n uitstraling geïntimideerd.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat veel vrouwen iets onsympathieks uitstralen. Alsof ze nooit iets aardigs zullen doen of zeggen. Zulke mensen maken mij bang.
Dat snap ik dus niet he, dat arrogante..quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze niet bestaan
[..]
Veel vrouwen zijn wel arrogant. Maar dat hoort toch gewoon bij het baltsgedrag? Daarom vallen de softies ook gauw af, want die voelen zich door zo'n uitstraling geïntimideerd.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet he, dat arrogante..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt wel logisch, dat het erbij hoort. I guess.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn wel arrogant. Maar dat hoort toch gewoon bij het baltsgedrag? Daarom vallen de softies ook gauw af, want die voelen zich door zo'n uitstraling geïntimideerd.
Nee, die van mij ook niet, dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar een vrouw die bloed mooi is maar geen uitstraling heeft, krijgt mijn aandacht evengoed niet
Arrogante vrouwen vind ik gewoon niks, ze mag wel zelfverzekerd zijn, maar die (veel al gemaakte) arrogantie knap ik gewoon op af.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze niet bestaan
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
True, hoewel de kanttekening is dat we een gemiddeld beeld hebben over mooi zijn en mensen die daar aan voldoen weten dat wel en zitten goed in hun vel. Je hebt ook nog mensen die het niet zijn en zichzelf toch mooi voelen, die zitten er ook wel goed bij. Maar voldoe je niet aan het beeld en je zit er mee en zo, dan houd je zelfverzekerd zijn niet bepaald over.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, die van mij ook niet, dat heb ik ook niet gezegd.
Maar ik denk wel dat de mening van anderen van invloed is op je uitstraling en dat het een zichzelf versterkend effect heeft. Een bloedmooie vrouw zal eerder veel uitstraling hebben dan eentje die foeilelijk is. Men kijkt toch eerst naar uiterlijk en dat sterkt je zelfvertrouwen, of ik moet het heel erg mis hebben.
Dit is ook maar psychologie van de koude grond.
Ergens vind ik het wel logisch. Maar mijn voorkeur heeft het ook niet. Kan ook zijn dat ik een softie ben die daardoor geïntimideerd is en dat ik het goedpraat door te zeggen dat het mijn voorkeur niet heeftquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet he, dat arrogante..
Ik heb vanmorgen nog iemand afgesnauwdquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef L-E het volgende:
Vraag me vaak af wat er mis is met gewoon vriendelijk zijn tegen andere mensen. Zowel IRL als hier op FOK. Elkaar afsnauwen en geen blik waardig gunnen is aan de orde van de dag.
(Ik klink als mijn oma - god hebbe haar ziel.)
ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen, ook op fok wel, het zijn bepaalde personen die afsnauwen, de rest gaat best netjes met elkaar om (in de slow chats dan)quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef L-E het volgende:
Vraag me vaak af wat er mis is met gewoon vriendelijk zijn tegen andere mensen. Zowel IRL als hier op FOK. Elkaar afsnauwen en geen blik waardig gunnen is aan de orde van de dag.
(Ik klink als mijn oma - god hebbe haar ziel.)
Mjah, ik zou het zelf niet kunnen zijn, al zou ik willen denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel logisch. Maar mijn voorkeur heeft het ook niet. Kan ook zijn dat ik een softie ben die daardoor geïntimideerd is en dat ik het goedpraat door te zeggen dat het mijn voorkeur niet heeft
Helemaal waar. Ik ben geen extreme schoonheid, maar ik heb wel iets dat maakt dat mannen mij zien staan. Dat heeft in de loop der jaren er wel voor gezorgd dat ik mezelf als een catch zie. Aandacht is goed voor een zelfbeeld.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, die van mij ook niet, dat heb ik ook niet gezegd.
Maar ik denk wel dat de mening van anderen van invloed is op je uitstraling en dat het een zichzelf versterkend effect heeft. Een bloedmooie vrouw zal eerder veel uitstraling hebben dan eentje die foeilelijk is. Men kijkt toch eerst naar uiterlijk en dat sterkt je zelfvertrouwen, of ik moet het heel erg mis hebben.
Dit is ook maar psychologie van de koude grond.
Liep Miss weer te miepen over dr buik?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog iemand afgesnauwd
Maar die verdiende het
Heee!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Liep Miss weer te miepen over dr buik?
Misschien valt het me meer op, omdat ik er niet zo goed tegen kan.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen, ook op fok wel, het zijn bepaalde personen die afsnauwen, de rest gaat best netjes met elkaar om (in de slow chats dan)
Precies. Mensen die vaak afgewezen worden, worden dat voornamelijk om hun uitstraling en die wordt er met elke afwijzing niet beter op.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik ben geen extreme schoonheid, maar ik heb wel iets dat maakt dat mannen mij zien staan. Dat heeft in de loop der jaren er wel voor gezorgd dat ik mezelf als een catch zie. Aandacht is goed voor een zelfbeeld.
Wie niet?quote:
ik kan me er wel voor afsluiten, dat scheelt ook en ik snauw zelf niet snel mensen af.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien valt het me meer op, omdat ik er niet zo goed tegen kan.
Ik lig er niet wakker van, maar ik ben wel zo'n miep die stiekem het liefst heeft dat iedereen elkaar heel de dag knuffelt, hetspijtme.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me er wel voor afsluiten, dat scheelt ook en ik snauw zelf niet snel mensen af.
Is het goed als ik t hele weekend heb geknuffeld en vannacht ook?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, maar ik ben wel zo'n miep die stiekem het liefst heeft dat iedereen elkaar heel de dag knuffelt, hetspijtme.
Als je dan toch de hele wereld iets toewenst dan is dit geen verkeerde.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, maar ik ben wel zo'n miep die stiekem het liefst heeft dat iedereen elkaar heel de dag knuffelt, hetspijtme.
Dat heb ik inmiddels al opgegevenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Liep Miss weer te miepen over dr buik?
Ik ook! Dus wij dragen ons steentje bij.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het goed als ik t hele weekend heb geknuffeld en vannacht ook?
Wij zijn goedquote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook! Dus wij dragen ons steentje bij.
Waar is de liefde?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
Dat heb ik inmiddels al opgegeven
Hier in dorp een of andere mongool die meteen moest lopen seinen omdat die met 70 aan kwam kachelen en ik ertussen wou voor afslag. Gebaar naar achter van doe even rustig komt die debiel naast me rijden en gebaren met middelvinger en afsnijden op oprit. Ik erachteraan en zelf even een gebaar gemaakt en toen keek meneer weg.
hou je nou opquote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het goed als ik t hele weekend heb geknuffeld en vannacht ook?
Ik wil jou ook wel even kort knuffelen de volgende keerquote:
Gaaaaaaaaaaaaay!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel even kort knuffelen de volgende keer
Nee niks van twee walletjes eten jij. Eén is meer dan voldoende meneerquote:Op donderdag 14 april 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel even kort knuffelen de volgende keer
Ik knuffel met Peuter hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat geknuffel de hele tijd.. Boefjes zijn jullie! valselijk hier vertoeven!
Heb je het niet gehoord dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat geknuffel de hele tijd.. Boefjes zijn jullie! valselijk hier vertoeven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |