Aan de riem denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe accesoire?
Een bijpassende TomTom
Hij past goed bij 't Monster. Ik heb zo'n ding toch niet nodig.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe accesoire?
Een bijpassende TomTom
Een paard weet zelf de weg niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij past goed bij 't Monster. Ik heb zo'n ding toch niet nodig.
Je bent toch een vrouw?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij past goed bij 't Monster. Ik heb zo'n ding toch niet nodig.
Lees eens, ik zeg net dat ik 'm niet nodig heb. Dus wat denk je.quote:
Dan is een TomTom vast geen overbodige luxe.quote:
Weer een agressieve bui?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Damn, toch iedereen nog genoeg onder hun kont geschopt vandaag blijkbaar
Dat je liegt. Dat jij de weg niet weet maar het paard wel dus die brengt je wel weer thuis.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees eens, ik zeg net dat ik 'm niet nodig heb. Dus wat denk je.
Ken je dat, van die verjaardagen waar mannen altijd discussiëren over wat de beste weg was om naar het verjaardagsadres toe te rijden?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is een TomTom vast geen overbodige luxe.
Vrouwen en richtingsgevoel is vaak geen goede combinatie.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
Jij hebt er duidelijk geen verstand van.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is een TomTom vast geen overbodige luxe.
Ik mag met paard niet op de snelweg. Dus ben echt van m'n eigen richtingsgevoel afhankelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je liegt. Dat jij de weg niet weet maar het paard wel dus die brengt je wel weer thuis.
Ik durf als man zijnde ook best toe te geven dat ik heel erg blij ben met de uitvinding van navigatiesystemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ken je dat, van die verjaardagen waar mannen altijd discussiëren over wat de beste weg was om naar het verjaardagsadres toe te rijden?
Dan liever vrouwen zonder richtingsgevoel.
discussiëren? Wat ben je voor een half gare nicht.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ken je dat, van die verjaardagen waar mannen altijd discussiëren over wat de beste weg was om naar het verjaardagsadres toe te rijden?
Ik ben officieel een zwak voor je aan het ontwikkelen nu.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwen zonder richtingsgevoel?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
hmm lekker ben wel toe aan een ontbijtjequote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Wil iemand een amandeltje hebben?
De mijne is teruggegroeid
Weet je zeker dat het geen zwelling is van je Deep Throat van het weekend?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Wil iemand een amandeltje hebben?
De mijne is teruggegroeid
Nee dat klopt, en ik mag graag een beetje jennen, vooral bij personen die happenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen verstand van.
Als ik met een post-it in Parijs kan komen dan vind ik lutjebroek ook wel zonder tomtom inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef PeuRac het volgende:
Rijden zonder navigatie1x ergens zijn geweest en altijd de weg kunnen vinden
![]()
Josti's die in paniek raken als de sTomsTom uitvalt
Ik ben ook een schatje.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben officieel een zwak voor je aan het ontwikkelen nu.
Jij bent zo'n man op verjaardagen volgens mijquote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef PeuRac het volgende:
Rijden zonder navigatie1x ergens zijn geweest en altijd de weg kunnen vinden
![]()
Josti's die in paniek raken als de sTomsTom uitvalt
Dacht je dat ie zo geboren was? Dat zijn de klappen van Godtje geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 15:34 schreef Mystikvm het volgende:
Jij bent zo'n man op verjaardagen volgens mij
Nee, hij is niet zo geboren. Dan was er geen verloskundige voor hem nodig geweest om de weg naar buiten te vinden.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht je dat ie zo geboren was? Dat zijn de klappen van Godtje geweest
Welkom in de wereld van mijn familiequote:Op donderdag 14 april 2011 15:37 schreef n8n het volgende:
alleen kringverjaardagen leiden tot zulks discussies
Ik was al meteen in je fobo aan het kijken of je hem mocht komen halen, maar je foto is wat overbelichtquote:Op donderdag 14 april 2011 15:33 schreef n8n het volgende:
[..]
hmm lekker ben wel toe aan een ontbijtje
geen last meer van sinds ik single ben, hoera voor mijquote:Op donderdag 14 april 2011 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van mijn familie
Nou toen ontdekte ik hemquote:Op donderdag 14 april 2011 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen zwelling is van je Deep Throat van het weekend?
dat heb ik expres gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was al meteen in je fobo aan het kijken of je hem mocht komen halen, maar je foto is wat overbelicht
Want je hebt geen familie van jezelf?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:38 schreef n8n het volgende:
[..]
geen last meer van sinds ik single ben, hoera voor mij
Ik heb er ook wel een, maar dat is omdat ik er tripmaster (rally) software op heb draaienquote:Op donderdag 14 april 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik met een post-it in Parijs kan komen dan vind ik lutjebroek ook wel zonder tomtom inderdaad
maar ook ik geef wel toe dat die dingen verdomde handig zijn hoor...
die discussiëren niet over bijzakenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want je hebt geen familie van jezelf?
Nou vooruit, je haar is leuk, dus kom m'n amandel maar pakken danquote:
Ik zou overwegen om biseksueel te worden en met je te daten om eindelijk naar verjaardagen te kunnen zonder waardeloze discussies, maar je foto is wat overbelicht.quote:
Kringverjaardagfamilieleden die moet je gewoon ontwijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want je hebt geen familie van jezelf?
Alleen relevante in het jaar waarin je ze gevolgd hebt. Als ze allemaal relevant zijn, pak er dan wat uit. Hoeveel weet ik niet. Ik noteer ze zodat het op het oog nog goed leest zonder dat het een ellenlange opsomming wordt.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
Moet je in je cv vermelden dat je heel veel cursussen hebt gevolgd in de loop der jaren, ook als je niet exact meer weet welke en wanneer enzo? En hoe zet ik dat dan netjes neer? Het zijn er echt tientallen namelijk.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou vooruit, je haar is leuk, dus kom m'n amandel maar pakken dan
fmlquote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou overwegen om biseksueel te worden en met je te daten om eindelijk naar verjaardagen te kunnen zonder waardeloze discussies, maar je foto is wat overbelicht.
Ik moet er ook om lachen. Nog nooit gehad.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kringverjaardagfamilieleden die moet je gewoon ontwijken.
Dat is wel echt typisch Nederlands, dat soort verjaardagen.
M'n buitenlandse vrienden moeten er altijd hard om lachen
Krijg ik nou goftedomme concurrentie van jou in dit topic?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou overwegen om biseksueel te worden en met je te daten om eindelijk naar verjaardagen te kunnen zonder waardeloze discussies, maar je foto is wat overbelicht.
Cursussenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
Moet je in je cv vermelden dat je heel veel cursussen hebt gevolgd in de loop der jaren, ook als je niet exact meer weet welke en wanneer enzo? En hoe zet ik dat dan netjes neer? Het zijn er echt tientallen namelijk.
Ik smack je gewoon met mijn genotsknots.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg ik nou goftedomme concurrentie van jou in dit topic?
Pas op he, ik heb extra suiker in m'n bitch-flakes gehad vanochtend, dus ik kan je aan!
Ik "ken" je net 2 minuten, dus dat dacht je al snel danquote:Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef n8n het volgende:
[..]
oew ja dacht dat je het nooit zou zeggen
Anders verplaats je gewoon een stoel op zijn kring verjaardag. Helemaal paniek!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg ik nou goftedomme concurrentie van jou in dit topic?
Pas op he, ik heb extra suiker in m'n bitch-flakes gehad vanochtend, dus ik kan je aan!
ik heb apart gedeelte Certificaten, na elke cursus krijg je meestal een certificaat erbij... die som ik allemaal op... en zet ze neer hetzelfde als diploma's met datum erbij e.d. (staat op het certificaat toch)quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
2min is lang manquote:Op donderdag 14 april 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik "ken" je net 2 minuten, dus dat dacht je al snel dan
Dank je.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen relevante in het jaar waarin je ze gevolgd hebt. Als ze allemaal relevant zijn, pak er dan wat uit. Hoeveel weet ik niet. Ik noteer ze zodat het op het oog nog goed leest zonder dat het een ellenlange opsomming wordt.
O go deepthroat a chainsaw!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik smack je gewoon met mijn genotsknots.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
inderdaad. mn biologische klok blijft mooi lopenquote:
Ik heb niet na elke cursus een certificaat gekregen, helaas.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb apart gedeelte Certificaten, na elke cursus krijg je meestal een certificaat erbij... die som ik allemaal op... en zet ze neer hetzelfde als diploma's met datum erbij e.d. (staat op het certificaat toch)
Smegma dien je niet aan andermans gezicht te smeren.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik smack je gewoon met mijn genotsknots.
Hij is net te kort om tot mijn eigen gezicht te reiken, in tegenstelling tot menig andere fokker.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
Smegma dien je niet aan andermans gezicht te smeren.
Ik doe ook niet graag aan kringverjaardagen.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Anders verplaats je gewoon een stoel op zijn kring verjaardag. Helemaal paniek!
Daar is de familie wel even mee bezig om dat raadsel op te lossen.
Ja, maar poppedop, punt is dus dat ik niet exact meer weet welke cursus in welk jaar was. Maar goed, dat zal hun worst wezen natuurlijk, dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cursussen
<jaartal > <cursus titel> eventueel korte toelichting <eventueel resultaat>
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:44 schreef n8n het volgende:
[..]
inderdaad. mn biologische klok blijft mooi lopen
Mensen uit Cambodja zijn knapper.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is al de derde keer deze week dat ik het woord biologische klok in een discussie tegenkom. Wil Moeder natuur me iets vertellen? Moet ik opschieten met het adopteren van een chinees weeskindje of zo?
Sorry, geen idee waar de patatboer is. Wel waar de friettent isquote:Op donderdag 14 april 2011 15:47 schreef n8n het volgende:
waar is die patatboer lust wel een warm zout aardappelstaafje uit de frituur
handig wel, patatbakkertje aan huisquote:Op donderdag 14 april 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is al de derde keer deze week dat ik het woord biologische klok in een discussie tegenkom. Wil Moeder natuur me iets vertellen? Moet ik opschieten met het adopteren van een chinees weeskindje of zo?
Japan is geloof ik hot.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chinees uit de frituur dusquote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker zo'n klein peutertje bij de frituurpan zetten.
als ie zich niet gedraagt is heb je meteen avondetenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker zo'n klein peutertje bij de frituurpan zetten.
Daar zijn ze veel rijker dan wij. Dat is hetzelfde als een Pools gezin wat een kind uit Nederland adopteert.quote:
ik ook, in belgie.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, geen idee waar de patatboer is. Wel waar de friettent is
Ze zien er uit als een verzopen kat?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets met Japan en adoptie.
dat heet stralingsgevaar.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets met Japan en adoptie.
ook handig geen magnetron meer nodigquote:
het gaat hier verdacht vaak over OS'enquote:Op donderdag 14 april 2011 15:53 schreef PeuRac het volgende:
Jeej * PeuRac werkt vanaf nu met Ubuntu
Nee, mijn zus en zwager hebben in het adoptietraject gezeten maar Japan was een no-go. Dat had een goede reden at the time.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zien er uit als een verzopen kat?
Klopt, en dan komt er een vrouw, en dan gaat het weer over jurkjes. En dan vragen de mannen weer om pics.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:54 schreef n8n het volgende:
[..]
het gaat hier verdacht vaak over OS'en
Japanse kinderen hebben tegenwoordig wel een stralende glimlach heb ik gehoord jaquote:
dus mannen blieven enkel over hun compjuter te babbelenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, en dan komt er een vrouw, en dan gaat het weer over jurkjes. En dan vragen de mannen weer om pics.
Wat ik heel sexy vind is een man die normaal kan schrijven. Compjuter is niet leuk.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef n8n het volgende:
[..]
dus mannen blieven enkel over hun compjuter te babbelenwil wel een pic showen van mn compjuter dames vinden jullie dat wel sexy?
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat ik heel sexy vind is een man die normaal kan schrijven. Compjuter is niet leuk.
ik kan het welquote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat ik heel sexy vind is een man die normaal kan schrijven. Compjuter is niet leuk.
Hetgeen gedeeltelijk gecompenseerd wordt door het gebruik van het woord BLIEVEN, maar nog steeds uitgeroeid moet worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Haaaaj Q!quote:
dirty mequote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat je er voor kiest om het niet te doen is nog veel erger.
In het gebouw van een niet nader te noemen bank vlak achter station Eindhoven.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaaaj Q!
Moet ik de GRINDR al aanzetten om te kijken waar je bent?
Ha, blieven las ik niet eens, zo verblind werd ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetgeen gedeeltelijk gecompenseerd wordt door het gebruik van het woord BLIEVEN, maar nog steeds uitgeroeid moet worden.
Jij.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik, je maakte heel bewust de keuze het zo te schrijven.!
'Het zwerversbankje'?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
In het gebouw van een niet nader te noemen bank vlak achter station Eindhoven.
ik vind dit jammer, waarom gaat het nooit meer over auto's?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef n8n het volgende:
[..]
dus mannen blieven enkel over hun compjuter te babbelenwil wel een pic showen van mn compjuter dames vinden jullie dat wel sexy?
durf het in te brengen, dames houden van mannen die initiatief tonenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dit jammer, waarom gaat het nooit meer over auto's?
O daarzo. Daar werkt mijn nichtjequote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
In het gebouw van een niet nader te noemen bank vlak achter station Eindhoven.
Sinds je het niet over auto's maar over bmw's hebt.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat je daar mensen mee weg jaagt.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik durf eigenlijk vrij weinigquote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef n8n het volgende:
[..]
durf het in te brengen, dames houden van mannen die initiatief tonen
(?)
Alfaquote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds je het niet over auto's maar over bmw's hebt.
Kies een echt merk.
Ik zit momenteel naar een nissan te kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds je het niet over auto's maar over bmw's hebt.
Kies een echt merk.
En hopelijk na het bekijken besloten dat je hem in de fik gaat steken?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit momenteel naar een nissan te kijken
dat is niet zo. iedereen die er niks mee heeft blijft altijd gewoon hoor.. dat kan ik zien aan het gezeik dat tussen de autoposts staatquote:
Uh... jaquote:
Mental image saskia onder me liggend haar naam roepende...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet echt een geile naam. Echt niet zelfs.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet echt een geile naam. Echt niet zelfs.
Ik zeik er niet over, ik ga gewoon weg. Maar ik zie al dat je me dan niet mist.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
dat is niet zo. iedereen die er niks mee heeft blijft altijd gewoon hoor.. dat kan ik zien aan het gezeik dat tussen de autoposts staat
Nee, denk erover om een Nissan te kopen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hopelijk na het bekijken besloten dat je hem in de fik gaat steken?
Dan nog 100292809823 keer beter een bmw.
Dat je geen verstand/smaak hebt was net al vast gesteld door Lily en Q.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Mental image saskia onder me liggend haar naam roepende...
best wel geil eigenlijk
Probeer het eens met "Stephan" te roepen?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Mental image saskia onder me liggend haar naam roepende...
best wel geil eigenlijk
Om hem te slopen neem ik aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, denk erover om een Nissan te kopen.
Je vindt het wel een lekkere geile naam?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je mijn nichtje wel eens ff niet beledigen ja!
(Want die heet nl echt zo en die werkt daar echt ja!)
dankjewel voor deze bevestiging had ik nou net nodigquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je geen verstand/smaak hebt was net al vast gesteld door Lily en Q.
Goed gezienquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zeik er niet over, ik ga gewoon weg. Maar ik zie al dat je me dan niet mist.
Hallo, het is mijn nichtje!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt het wel een lekkere geile naam?
ik roep geen achternamenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Probeer het eens met "Stephan" te roepen?
We hebben dezelfde achternaam, dus ach... kleine aanpassing
Je weet toch dat er maar 1 japans merk is wat je mag kopen he.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, denk erover om een Nissan te kopen.
Dan hou het maar bij Stephan. Of Angel.quote:
ik roep dusver ook geen mannennamen, zie er ook geen verandering in komenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hou het maar bij Stephan. Of Angel.
Q is je nichtje eigenlijk al een hele tijd aan het batsen en probeert je dat nu subtiel duidelijk te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraga me wel af waarom Q nou meteen die naam riepZou ie gezocht hebben op mijn achternaam op die locatie en d' r zo gevonden hebben?
Wat het is dus ECHT mijn nichtje
Nou ja, NICHT, want ze is ouder. mara tis wat verwarrend als ik ga roepen dat iemand mijn nicht is
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, NICHT, want ze is ouder. mara tis wat verwarrend als ik ga roepen dat iemand mijn nicht is
He KUT!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef n8n het volgende:
[..]
ik roep dusver ook geen mannennamen, zie er ook geen verandering in komen
je zegt letterlijk dat het een aanname isquote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gebrek aan vraagtekens wat geen foutje. Het was geen vraag. Het is een logisch gevolg.
noem naast de S2000 1 mooie honda op....quote:Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet toch dat er maar 1 japans merk is wat je mag kopen he.
Dat is Honda natuurlijk
NSX, CRX, Civic coupe, accord, crvquote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
noem naast de S2000 1 mooie honda op....
nee he? dat bedoel ik.
NSXquote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
noem naast de S2000 1 mooie honda op....
nee he? dat bedoel ik.
Dat is smaak he,quote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje mooi?
De enige met jouw achternaam die bij onze Eindhovense vestiging werkt volgens Outlook.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraga me wel af waarom Q nou meteen die naam riepZou ie gezocht hebben op mijn achternaam op die locatie en d' r zo gevonden hebben?
Wat het is dus ECHT mijn nichtje
Stuur dr een mailtjequote:Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
De enige met jouw achternaam die bij onze Eindhovense vestiging werkt volgens Outlook.
toch niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gebrek aan vraagtekens wat geen foutje. Het was geen vraag. Het is een logisch gevolg.
Wat godt zegt.quote:
Zoiets dacht ik inderdaad alquote:Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
De enige met jouw achternaam die bij onze Eindhovense vestiging werkt volgens Outlook.
Wederzijds.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Damn, wat heb ik soms een hekel aan mensen
Maar dat is dus smaak he.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Wat godt zegt.
Zelfs de NSX vind ik niet mooi, nadat ik hem irl heb gezien.
Ik heb er niks mee.
Behalve dus de S2000.
En daar heb je dus de reden dat je single bent en nooit gaat trouwen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is dus smaak he.
Als ik ooit ga trouwen dan staat de keuze voor de auto al vast in ieder geval, de NSX
Ge- of verknipt?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent er ook geknipt voor he, voor deze functie
Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar heb je dus de reden dat je single bent en nooit gaat trouwen.
Wij gaan iig nooit trouwenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen dan staat de keuze voor de auto al vast in ieder geval, de NSX
Een rolls met een paarden trailer er achter. Dat is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan iig nooit trouwenIk weiger in een NSX te zitten als de andere optie Rolls Royce is
Damn, die is wel erg zonde van de "mooiste dag" van je levenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik gewoon zeg dat ik in een rolls ofzo ga trouwen dan komt het goed, en dan kan ik op de dag zelf altijd nog gewoon de NSX bestellen?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom twijfel je? Zo traag van begrip?
Dat mooi kan je dan wel weg latenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Damn, die is wel erg zonde van de "mooiste dag" van je leven
Wij worden het al niet eens over het biermerk laat staan auto'squote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan iig nooit trouwenIk weiger in een NSX te zitten als de andere optie Rolls Royce is
ik vond de nsx ook heel mooi, op plaatjes... tot ik em eens in het echt heb gezien, hij klopt niet.quote:
www.wehkamp.nlquote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef n8n het volgende:
het is nu wel tijd voor foto's van dames in jurkjes
Je moet er ook in rijden, dan ben je verkochtquote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond de nsx ook heel mooi, op plaatjes... tot ik em eens in het echt heb gezien, hij klopt niet.
Het zit te diep in je. Je bent door en door gerot.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik gewoon zeg dat ik in een rolls ofzo ga trouwen dan komt het goed, en dan kan ik op de dag zelf altijd nog gewoon de NSX bestellen?
Heineken, duidelijk!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij worden het al niet eens over het biermerk laat staan auto's
Oh, de pils wordt Hertog Janquote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij worden het al niet eens over het biermerk laat staan auto's
een mazda mx5 rijdt geweldig, grandioos. superauto! Maar zou er nog niet dood in gevonden willen worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er ook in rijden, dan ben je verkocht
Iets vervangen?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zit te diep in je. Je bent door en door gerot.
Een paintjob wont do. De hele carrosserie zal vervangen moeten worden.
Je wordt voorspelbaar, Godt.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een rolls met een paarden trailer er achter. Dat is weer eens wat anders.
Wait what? Geen grolsch?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de pils wordt Hertog JanEn voor de liefhebbers nog wat speciaalbieren.
juistemquote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de pils wordt Hertog JanEn voor de liefhebbers nog wat speciaalbieren.
Ook wel Grolsch, hoor. Maar ook HJ.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wait what? Geen grolsch?
Hertog Jan is wel ok.
Ze kunnen lastig je hele huis overhoop gaan halen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef Mystikvm het volgende:
Deurbel gaat. Ik doe open.
Man: Controle hondenbelasting, heeft u een hond?
Ik: Nee
Man: OK, dan zet ik dat in het systeem, fijne dag!
Ik:Fijne dag
Een zeer grondige controle zeg ik je, gesprek duurde 5 seconden.
Mijn familie drinkt alleen maar Grolsch. Ik wil Grolsch op de tap en beugelsquote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar waarom nog Grolsch als je al Hertog Jan hebt, dat voegt toch niks toe dan?
Vind ik juist niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef n8n het volgende:
Grolsch is hoofdpijn bier en alleen te doen uit de tap
Zo ging dat hier een week geleden ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef Mystikvm het volgende:
Hond overleden, riem hing nog uit emotionele redenen bij de jassen, hebben hond uitgeschreven, meneer komt langs voor controle... eeeeh....quote:Op donderdag 14 april 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kunnen lastig je hele huis overhoop gaan halen.
Meestal is de hond ook in de gang, hoor je ze, zie je een riem hangen, etc etc dus ze weten het in de meeste gevallen goed genoeg
Logisch, ze mogen je huis niet in.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef Mystikvm het volgende:
werkt nietquote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pindakaas op je leuter smeren en de hond roepen.
de hond is er al te vaak van af getraptquote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te kleine piemel dan. Zelfs de hond moet hem niet.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de pils wordt Hertog Jan77 Lager. En voor de liefhebbers nog wat speciaalbieren.
dat zal het zijn ja kan m soms zelf niet eens vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te kleine piemel dan. Zelfs de hond moet hem niet.
Afvallen wil ook helpen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:42 schreef n8n het volgende:
[..]
dat zal het zijn ja kan m soms zelf niet eens vinden
klopt ik schaam me ook wel in mijn ballenknijper als ik over de weelderige zonovergoten stranden van ons vaderland loopquote:
vreemd.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:45 schreef n8n het volgende:
[..]
klopt ik schaam me ook wel in mijn ballenknijper als ik over de weelderige zonovergoten stranden van ons vaderland loop
Peuter is gedumpt?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:32 schreef L-E het volgende:
Mijn hemel. Wispelturig wijvengedrag treedt al op bij meisjes van drie jaar. Wat een hel.
Integendeel, er wordt om hem gevochten. Met als gevolg dat het meisje van 3 jaloersig is en dat uit door steeds vanuit het niets "Dit is STOM - ik speel niet meer met jou!!" te roepen.quote:
Goed man!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
jeej, twee face to face gesprekken bevestigd volgende week
Dat zal die ook nooit gaan begrijpen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Integendeel, er wordt om hem gevochten. Met als gevolg dat het meisje van 3 jaloersig is en dat uit door steeds vanuit het niets "Dit is STOM - ik speel niet meer met jou!!" te roepen.
Peuter kijkt dan verbaasd, vraagt waarom niet en zij roept stampvoetend: DAAROM NIET JA!!! om twee tellen later weer om zijn nek te hangen om hem te zoenen. Ik heb een half uur lang een vraagteken boven zijn hoofd zien zweven, hij begreep er écht níets van.
Heel veel succes dan!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:41 schreef L-E het volgende:
Eten koken. Kind in bed gooien. Sollicitatiebrief schrijven. Dromen van mijn leven als ik daadwerkelijk twee salarisschalen omhoog ga.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
jeej, twee face to face gesprekken bevestigd volgende week
* duimt voor jequote:Op donderdag 14 april 2011 17:41 schreef L-E het volgende:
Eten koken. Kind in bed gooien. Sollicitatiebrief schrijven. Dromen van mijn leven als ik daadwerkelijk twee salarisschalen omhoog ga.
Weet je wat het ergste is, ik ben 23 jaar ouder en ik snap er nog steeds niks vanquote:Op donderdag 14 april 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Integendeel, er wordt om hem gevochten. Met als gevolg dat het meisje van 3 jaloersig is en dat uit door steeds vanuit het niets "Dit is STOM - ik speel niet meer met jou!!" te roepen.
Peuter kijkt dan verbaasd, vraagt waarom niet en zij roept stampvoetend: DAAROM NIET JA!!! om twee tellen later weer om zijn nek te hangen om hem te zoenen. Ik heb een half uur lang een vraagteken boven zijn hoofd zien zweven, hij begreep er écht níets van.
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed man!
Ik heb mn cv aangepast, ga vanavond aan de brief zitten.
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Feest?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
Bijna weekend, morgen alleen nog de uitnodigingen ophalen en wegdoen
Nee, werk-eventquote:
Nou het was meer vanwege het feit dat ik bijna weekend heb. Dat ik weer eens moet werken op mijn vrije dag, daar probeer ik niet aan te denkenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
Is maar wat je leuk vindt op je vrije dag
Mooie spullenquote:
Ik weet het, ik zei al: Wen er maar aan, dit blijft de rest van je leven zo.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is, ik ben 23 jaar ouder en ik snap er nog steeds niks van
Toen zag je de wanhoop in zijn ogen?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zei al: Wen er maar aan, dit blijft de rest van je leven zo.
nou, de banken vallen veelal binnen m'n budgetquote:
Ja ik let goed op, ik onthoud, ik evalueer en dan rolt dat er uitquote:Op donderdag 14 april 2011 18:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij weet mij altijd op waarde te schatten, zo fijn.
Ja idd, da's wel jammer.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nou, de banken vallen veelal binnen m'n budget
deze vind ik wel een goed alternatief: http://www.fashion4home.n(...)or=Wit&Material=Leer
voor deze http://www.urban-living.nl/innovation/1/clubber.html
alleen jammer van het ontbreken van een leuning.
Hij ging nog huilen ook toen we afscheid moesten nemen van dat kind. Sucker.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen zag je de wanhoop in zijn ogen?
waardige manquote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij ging nog huilen ook toen we afscheid moesten nemen van dat kind. Sucker.
Mannen zijn zwak, dat weet je toch, ook die van jouquote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij ging nog huilen ook toen we afscheid moesten nemen van dat kind. Sucker.
Mannen kunnen keihard zijn, dat weet ik ook. Het zijn net mensen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mannen zijn zwak, dat weet je toch, ook die van jou
in mijn ervaring is dat alleen maar een uiting van zwaktequote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Mannen kunnen keihard zijn, dat weet ik ook. Het zijn net mensen.
Die leuning is wel jammer jaquote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nou, de banken vallen veelal binnen m'n budget
deze vind ik wel een goed alternatief: http://www.fashion4home.n(...)or=Wit&Material=Leer
voor deze http://www.urban-living.nl/innovation/1/clubber.html
alleen jammer van het ontbreken van een leuning.
waar?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Mannen kunnen keihard zijn, dat weet ik ook. Het zijn net mensen.
Mee eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in mijn ervaring is dat alleen maar een uiting van zwakte
hmm, mss toch maar eens minder mee zitten dat ik er zo slecht in ben.quote:
Uiteindelijk willen alle vrouwen een man die lief en aardig is, maar dat zijn ook vaak de mannen die complete zachtgekookte eieren zijn.quote:
Totaal niet mee zitten. Het is niet bepaald fijn om keihard gekwetst te worden door de man in je leven omdat hij zich een botte houding aanmeet omdat de dingen hem net zo raken. Dan liever iemand die net zo hard mee huilt.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, mss toch maar eens minder mee zitten dat ik er zo slecht in ben.
Ik ben soft én een klootzak. Is dat geen mooie combo?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteindelijk willen alle vrouwen een man die lief en aardig is, maar dat zijn ook vaak de mannen die complete zachtgekookte eieren zijn.
Een man die keihard kan zijn is af en toe ook een enorme klootzak, maar die worden toch vaak verkozen boven de softe types.
Vriend van mij werd laatst nog afgewezen door een vrouw omdat ze hem te soft vond.
Ik hou niet van klootzakken. Een man die zich bewust is van zijn gevoeligheid zonder dat het een mietje is, dat zijn de besten.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteindelijk willen alle vrouwen een man die lief en aardig is, maar dat zijn ook vaak de mannen die complete zachtgekookte eieren zijn.
Een man die keihard kan zijn is af en toe ook een enorme klootzak, maar die worden toch vaak verkozen boven de softe types.
Vriend van mij werd laatst nog afgewezen door een vrouw omdat ze hem te soft vond.
Uhuh, maar een softie is ook weer niks hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou niet van klootzakken. Een man die zich bewust is van zijn gevoeligheid zonder dat het een mietje is, dat zijn de besten.
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar een softie is ook weer niks hoor.
ik weet niet aan welke kant van "mietje" ik zit, hangt van je definitie af waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou niet van klootzakken. Een man die zich bewust is van zijn gevoeligheid zonder dat het een mietje is, dat zijn de besten.
Ja, ik ben het dus met je eensquote:
Daar hebben we het niet over.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Ik wil best hier en daar soft zijn, maar ik weiger GTST mee te kijken.
Jij wint.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben soft én een klootzak. Is dat geen mooie combo?
Dat zal, maar toch worden veel mannen voor mietjes aangezien, en niet geheel onterecht denk ik. Maar goed, dit is Fok en iedereen vindt zichzelf hier de ideale mix van mannelijkheid en gevoelige kantenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel goed L-Equote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar hebben we het niet over.
Die meuk kijk ik trouwens ook niet.
Oh, omdat je 'maar' gebruikte, alsof er een weerwoord kwam. Ofzo. Dus. Hoe is het?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik ben het dus met je eens
Ik, een weerwoord tegen jou? Nooit!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, omdat je 'maar' gebruikte, alsof er een weerwoord kwam. Ofzo. Dus. Hoe is het?
Net zoals alle vrouwen hier eigenlijk bloedmooi en geweldig in bed zijn, en in relaties totaal niet claimend en vervelend zoals de gemiddelde vrouw. Ik ken het.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zal, maar toch worden veel mannen voor mietjes aangezien, en niet geheel onterecht denk ik. Maar goed, dit is Fok en iedereen vindt zichzelf hier de ideale mix van mannelijkheid en gevoelige kanten
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Net zoals alle vrouwen hier eigenlijk bloedmooi en geweldig in bed zijn, en in relaties totaal niet claimend en vervelend zoals de gemiddelde vrouw. Ik ken het.
Wat is er mis?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik, een weerwoord tegen jou? Nooit!
Hmm, been better..
Mietje?quote:
Er zijn hier in Singles ook wel veel matches. Nu of in het verleden.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef xFriendx het volgende:
Ja, gemiddelde van Fok gezien zouden er hier tig matches in heaven moeten zijn.
Och de financiën... te lang geen alimentatie begint zijn tol te eisenquote:
Nee, je mag hooguit twee van die eigenschappen bezitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mag ik niet allemaal zijn dan?
*stampvoetquote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, je mag hooguit twee van die eigenschappen bezitten.
Dus ze mag al niet meer kiezenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, je mag hooguit twee van die eigenschappen bezitten.
Dat kun je toch afdwingen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och de financiën... te lang geen alimentatie begint zijn tol te eisen
Oh, says who?quote:
Hm nee, lang verhaal, wil ik hier ook niet bespreken eigenlijk.quote:
Vast. Veel van de mannen en vrouwen hier hebben hun zaakjes redelijk op orde, zijn niet volkomen antisociaal en zijn ook niet afstotelijk lelijk. Geheid dat er matches zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn hier in Singles ook wel veel matches. Nu of in het verleden.
Ah ja, dat verklaart een boel hequote:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo vaak gelijk hebquote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja, dat verklaart een boel he
Noem je me nu gemiddeld?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vast. Veel van de mannen en vrouwen hier hebben hun zaakjes redelijk op orde, zijn niet volkomen antisociaal en zijn ook niet afstotelijk lelijk. Geheid dat er matches zijn.
Maar het is ook Fok waar iedereen denkt dat de persoon aan de andere kant een levenloze nerd is die zich voordoet als ideale schoonzoon met piemel van 30 centimeter.
Uiteindelijk zijn we allemaal gemiddeld
Alleenstaande ouderkorting bedoel je?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan heb je recht op alleenstaande ouder-toeslag.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo vaak gelijk heb
Weet ik niet zeker. Ik krijg drie verschillende dingen, zou ik moeten kijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleenstaande ouderkorting bedoel je?
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het woordje boven vergeten is er voor te tikken.
In mijn dromen ben je alleen maar een fotoloze nickname. Maar je begint het gemiddelde aardig te ontstijgenquote:
Vrouwen..quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik gaf je nog wel een compliment net
Of je bedoelt kindertoeslag, dat krijg ik al, maar dat is niet zoveel.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker. Ik krijg drie verschillende dingen, zou ik moeten kijken.
Die foto kan het maken of breken zeker?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In mijn dromen ben je alleen maar een fotoloze nickname. Maar je begint het gemiddelde aardig te ontstijgen
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik gaf je nog wel een compliment net
True, van alles wat zit hier wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vast. Veel van de mannen en vrouwen hier hebben hun zaakjes redelijk op orde, zijn niet volkomen antisociaal en zijn ook niet afstotelijk lelijk. Geheid dat er matches zijn.
Maar het is ook Fok waar iedereen denkt dat de persoon aan de andere kant een levenloze nerd is die zich voordoet als ideale schoonzoon met piemel van 30 centimeter.
Uiteindelijk zijn we allemaal gemiddeld
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar? * missbehavin scrollt vol ongeloof terug
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |