'Het zwerversbankje'?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
In het gebouw van een niet nader te noemen bank vlak achter station Eindhoven.
ik vind dit jammer, waarom gaat het nooit meer over auto's?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef n8n het volgende:
[..]
dus mannen blieven enkel over hun compjuter te babbelenwil wel een pic showen van mn compjuter dames vinden jullie dat wel sexy?
durf het in te brengen, dames houden van mannen die initiatief tonenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dit jammer, waarom gaat het nooit meer over auto's?
O daarzo. Daar werkt mijn nichtjequote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
In het gebouw van een niet nader te noemen bank vlak achter station Eindhoven.
Sinds je het niet over auto's maar over bmw's hebt.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat je daar mensen mee weg jaagt.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik durf eigenlijk vrij weinigquote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef n8n het volgende:
[..]
durf het in te brengen, dames houden van mannen die initiatief tonen
(?)
Alfaquote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds je het niet over auto's maar over bmw's hebt.
Kies een echt merk.
Ik zit momenteel naar een nissan te kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds je het niet over auto's maar over bmw's hebt.
Kies een echt merk.
En hopelijk na het bekijken besloten dat je hem in de fik gaat steken?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit momenteel naar een nissan te kijken
dat is niet zo. iedereen die er niks mee heeft blijft altijd gewoon hoor.. dat kan ik zien aan het gezeik dat tussen de autoposts staatquote:
Uh... jaquote:
Mental image saskia onder me liggend haar naam roepende...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet echt een geile naam. Echt niet zelfs.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet echt een geile naam. Echt niet zelfs.
Ik zeik er niet over, ik ga gewoon weg. Maar ik zie al dat je me dan niet mist.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
dat is niet zo. iedereen die er niks mee heeft blijft altijd gewoon hoor.. dat kan ik zien aan het gezeik dat tussen de autoposts staat
Nee, denk erover om een Nissan te kopen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hopelijk na het bekijken besloten dat je hem in de fik gaat steken?
Dan nog 100292809823 keer beter een bmw.
Dat je geen verstand/smaak hebt was net al vast gesteld door Lily en Q.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Mental image saskia onder me liggend haar naam roepende...
best wel geil eigenlijk
Probeer het eens met "Stephan" te roepen?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Mental image saskia onder me liggend haar naam roepende...
best wel geil eigenlijk
Om hem te slopen neem ik aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, denk erover om een Nissan te kopen.
Je vindt het wel een lekkere geile naam?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je mijn nichtje wel eens ff niet beledigen ja!
(Want die heet nl echt zo en die werkt daar echt ja!)
dankjewel voor deze bevestiging had ik nou net nodigquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je geen verstand/smaak hebt was net al vast gesteld door Lily en Q.
Goed gezienquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zeik er niet over, ik ga gewoon weg. Maar ik zie al dat je me dan niet mist.
Hallo, het is mijn nichtje!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt het wel een lekkere geile naam?
ik roep geen achternamenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Probeer het eens met "Stephan" te roepen?
We hebben dezelfde achternaam, dus ach... kleine aanpassing
Je weet toch dat er maar 1 japans merk is wat je mag kopen he.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, denk erover om een Nissan te kopen.
Dan hou het maar bij Stephan. Of Angel.quote:
ik roep dusver ook geen mannennamen, zie er ook geen verandering in komenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hou het maar bij Stephan. Of Angel.
Q is je nichtje eigenlijk al een hele tijd aan het batsen en probeert je dat nu subtiel duidelijk te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraga me wel af waarom Q nou meteen die naam riepZou ie gezocht hebben op mijn achternaam op die locatie en d' r zo gevonden hebben?
Wat het is dus ECHT mijn nichtje
Nou ja, NICHT, want ze is ouder. mara tis wat verwarrend als ik ga roepen dat iemand mijn nicht is
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, NICHT, want ze is ouder. mara tis wat verwarrend als ik ga roepen dat iemand mijn nicht is
He KUT!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef n8n het volgende:
[..]
ik roep dusver ook geen mannennamen, zie er ook geen verandering in komen
je zegt letterlijk dat het een aanname isquote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gebrek aan vraagtekens wat geen foutje. Het was geen vraag. Het is een logisch gevolg.
noem naast de S2000 1 mooie honda op....quote:Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet toch dat er maar 1 japans merk is wat je mag kopen he.
Dat is Honda natuurlijk
NSX, CRX, Civic coupe, accord, crvquote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
noem naast de S2000 1 mooie honda op....
nee he? dat bedoel ik.
NSXquote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
noem naast de S2000 1 mooie honda op....
nee he? dat bedoel ik.
Dat is smaak he,quote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje mooi?
De enige met jouw achternaam die bij onze Eindhovense vestiging werkt volgens Outlook.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraga me wel af waarom Q nou meteen die naam riepZou ie gezocht hebben op mijn achternaam op die locatie en d' r zo gevonden hebben?
Wat het is dus ECHT mijn nichtje
Stuur dr een mailtjequote:Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
De enige met jouw achternaam die bij onze Eindhovense vestiging werkt volgens Outlook.
toch niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gebrek aan vraagtekens wat geen foutje. Het was geen vraag. Het is een logisch gevolg.
Wat godt zegt.quote:
Zoiets dacht ik inderdaad alquote:Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
De enige met jouw achternaam die bij onze Eindhovense vestiging werkt volgens Outlook.
Wederzijds.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Damn, wat heb ik soms een hekel aan mensen
Maar dat is dus smaak he.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Wat godt zegt.
Zelfs de NSX vind ik niet mooi, nadat ik hem irl heb gezien.
Ik heb er niks mee.
Behalve dus de S2000.
En daar heb je dus de reden dat je single bent en nooit gaat trouwen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is dus smaak he.
Als ik ooit ga trouwen dan staat de keuze voor de auto al vast in ieder geval, de NSX
Ge- of verknipt?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent er ook geknipt voor he, voor deze functie
Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar heb je dus de reden dat je single bent en nooit gaat trouwen.
Wij gaan iig nooit trouwenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen dan staat de keuze voor de auto al vast in ieder geval, de NSX
Een rolls met een paarden trailer er achter. Dat is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan iig nooit trouwenIk weiger in een NSX te zitten als de andere optie Rolls Royce is
Damn, die is wel erg zonde van de "mooiste dag" van je levenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik gewoon zeg dat ik in een rolls ofzo ga trouwen dan komt het goed, en dan kan ik op de dag zelf altijd nog gewoon de NSX bestellen?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom twijfel je? Zo traag van begrip?
Dat mooi kan je dan wel weg latenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Damn, die is wel erg zonde van de "mooiste dag" van je leven
Wij worden het al niet eens over het biermerk laat staan auto'squote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan iig nooit trouwenIk weiger in een NSX te zitten als de andere optie Rolls Royce is
ik vond de nsx ook heel mooi, op plaatjes... tot ik em eens in het echt heb gezien, hij klopt niet.quote:
www.wehkamp.nlquote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef n8n het volgende:
het is nu wel tijd voor foto's van dames in jurkjes
Je moet er ook in rijden, dan ben je verkochtquote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond de nsx ook heel mooi, op plaatjes... tot ik em eens in het echt heb gezien, hij klopt niet.
Het zit te diep in je. Je bent door en door gerot.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik gewoon zeg dat ik in een rolls ofzo ga trouwen dan komt het goed, en dan kan ik op de dag zelf altijd nog gewoon de NSX bestellen?
Heineken, duidelijk!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij worden het al niet eens over het biermerk laat staan auto's
Oh, de pils wordt Hertog Janquote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij worden het al niet eens over het biermerk laat staan auto's
een mazda mx5 rijdt geweldig, grandioos. superauto! Maar zou er nog niet dood in gevonden willen worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er ook in rijden, dan ben je verkocht
Iets vervangen?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zit te diep in je. Je bent door en door gerot.
Een paintjob wont do. De hele carrosserie zal vervangen moeten worden.
Je wordt voorspelbaar, Godt.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een rolls met een paarden trailer er achter. Dat is weer eens wat anders.
Wait what? Geen grolsch?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de pils wordt Hertog JanEn voor de liefhebbers nog wat speciaalbieren.
juistemquote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de pils wordt Hertog JanEn voor de liefhebbers nog wat speciaalbieren.
Ook wel Grolsch, hoor. Maar ook HJ.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wait what? Geen grolsch?
Hertog Jan is wel ok.
Ze kunnen lastig je hele huis overhoop gaan halen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef Mystikvm het volgende:
Deurbel gaat. Ik doe open.
Man: Controle hondenbelasting, heeft u een hond?
Ik: Nee
Man: OK, dan zet ik dat in het systeem, fijne dag!
Ik:Fijne dag
Een zeer grondige controle zeg ik je, gesprek duurde 5 seconden.
Mijn familie drinkt alleen maar Grolsch. Ik wil Grolsch op de tap en beugelsquote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar waarom nog Grolsch als je al Hertog Jan hebt, dat voegt toch niks toe dan?
Vind ik juist niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef n8n het volgende:
Grolsch is hoofdpijn bier en alleen te doen uit de tap
Zo ging dat hier een week geleden ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef Mystikvm het volgende:
Hond overleden, riem hing nog uit emotionele redenen bij de jassen, hebben hond uitgeschreven, meneer komt langs voor controle... eeeeh....quote:Op donderdag 14 april 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kunnen lastig je hele huis overhoop gaan halen.
Meestal is de hond ook in de gang, hoor je ze, zie je een riem hangen, etc etc dus ze weten het in de meeste gevallen goed genoeg
Logisch, ze mogen je huis niet in.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef Mystikvm het volgende:
werkt nietquote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pindakaas op je leuter smeren en de hond roepen.
de hond is er al te vaak van af getraptquote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te kleine piemel dan. Zelfs de hond moet hem niet.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de pils wordt Hertog Jan77 Lager. En voor de liefhebbers nog wat speciaalbieren.
dat zal het zijn ja kan m soms zelf niet eens vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te kleine piemel dan. Zelfs de hond moet hem niet.
Afvallen wil ook helpen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:42 schreef n8n het volgende:
[..]
dat zal het zijn ja kan m soms zelf niet eens vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |