Aan de riem denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe accesoire?
Een bijpassende TomTom
Hij past goed bij 't Monster. Ik heb zo'n ding toch niet nodig.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe accesoire?
Een bijpassende TomTom
Een paard weet zelf de weg niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij past goed bij 't Monster. Ik heb zo'n ding toch niet nodig.
Je bent toch een vrouw?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij past goed bij 't Monster. Ik heb zo'n ding toch niet nodig.
Lees eens, ik zeg net dat ik 'm niet nodig heb. Dus wat denk je.quote:
Dan is een TomTom vast geen overbodige luxe.quote:
Weer een agressieve bui?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Damn, toch iedereen nog genoeg onder hun kont geschopt vandaag blijkbaar
Dat je liegt. Dat jij de weg niet weet maar het paard wel dus die brengt je wel weer thuis.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees eens, ik zeg net dat ik 'm niet nodig heb. Dus wat denk je.
Ken je dat, van die verjaardagen waar mannen altijd discussiëren over wat de beste weg was om naar het verjaardagsadres toe te rijden?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is een TomTom vast geen overbodige luxe.
Vrouwen en richtingsgevoel is vaak geen goede combinatie.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
Jij hebt er duidelijk geen verstand van.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is een TomTom vast geen overbodige luxe.
Ik mag met paard niet op de snelweg. Dus ben echt van m'n eigen richtingsgevoel afhankelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je liegt. Dat jij de weg niet weet maar het paard wel dus die brengt je wel weer thuis.
Ik durf als man zijnde ook best toe te geven dat ik heel erg blij ben met de uitvinding van navigatiesystemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ken je dat, van die verjaardagen waar mannen altijd discussiëren over wat de beste weg was om naar het verjaardagsadres toe te rijden?
Dan liever vrouwen zonder richtingsgevoel.
discussiëren? Wat ben je voor een half gare nicht.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ken je dat, van die verjaardagen waar mannen altijd discussiëren over wat de beste weg was om naar het verjaardagsadres toe te rijden?
Ik ben officieel een zwak voor je aan het ontwikkelen nu.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |