Om hem te slopen neem ik aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, denk erover om een Nissan te kopen.
Je vindt het wel een lekkere geile naam?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je mijn nichtje wel eens ff niet beledigen ja!
(Want die heet nl echt zo en die werkt daar echt ja!)
dankjewel voor deze bevestiging had ik nou net nodigquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je geen verstand/smaak hebt was net al vast gesteld door Lily en Q.
Goed gezienquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zeik er niet over, ik ga gewoon weg. Maar ik zie al dat je me dan niet mist.
Hallo, het is mijn nichtje!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt het wel een lekkere geile naam?
ik roep geen achternamenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Probeer het eens met "Stephan" te roepen?
We hebben dezelfde achternaam, dus ach... kleine aanpassing
Je weet toch dat er maar 1 japans merk is wat je mag kopen he.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, denk erover om een Nissan te kopen.
Dan hou het maar bij Stephan. Of Angel.quote:
ik roep dusver ook geen mannennamen, zie er ook geen verandering in komenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hou het maar bij Stephan. Of Angel.
Q is je nichtje eigenlijk al een hele tijd aan het batsen en probeert je dat nu subtiel duidelijk te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraga me wel af waarom Q nou meteen die naam riepZou ie gezocht hebben op mijn achternaam op die locatie en d' r zo gevonden hebben?
Wat het is dus ECHT mijn nichtje
Nou ja, NICHT, want ze is ouder. mara tis wat verwarrend als ik ga roepen dat iemand mijn nicht is
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, NICHT, want ze is ouder. mara tis wat verwarrend als ik ga roepen dat iemand mijn nicht is
He KUT!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef n8n het volgende:
[..]
ik roep dusver ook geen mannennamen, zie er ook geen verandering in komen
je zegt letterlijk dat het een aanname isquote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gebrek aan vraagtekens wat geen foutje. Het was geen vraag. Het is een logisch gevolg.
noem naast de S2000 1 mooie honda op....quote:Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet toch dat er maar 1 japans merk is wat je mag kopen he.
Dat is Honda natuurlijk
NSX, CRX, Civic coupe, accord, crvquote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
noem naast de S2000 1 mooie honda op....
nee he? dat bedoel ik.
NSXquote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
noem naast de S2000 1 mooie honda op....
nee he? dat bedoel ik.
Dat is smaak he,quote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje mooi?
De enige met jouw achternaam die bij onze Eindhovense vestiging werkt volgens Outlook.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraga me wel af waarom Q nou meteen die naam riepZou ie gezocht hebben op mijn achternaam op die locatie en d' r zo gevonden hebben?
Wat het is dus ECHT mijn nichtje
Stuur dr een mailtjequote:Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
De enige met jouw achternaam die bij onze Eindhovense vestiging werkt volgens Outlook.
toch niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gebrek aan vraagtekens wat geen foutje. Het was geen vraag. Het is een logisch gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |