Jij.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik, je maakte heel bewust de keuze het zo te schrijven.!
'Het zwerversbankje'?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
In het gebouw van een niet nader te noemen bank vlak achter station Eindhoven.
ik vind dit jammer, waarom gaat het nooit meer over auto's?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef n8n het volgende:
[..]
dus mannen blieven enkel over hun compjuter te babbelenwil wel een pic showen van mn compjuter dames vinden jullie dat wel sexy?
durf het in te brengen, dames houden van mannen die initiatief tonenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dit jammer, waarom gaat het nooit meer over auto's?
O daarzo. Daar werkt mijn nichtjequote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
In het gebouw van een niet nader te noemen bank vlak achter station Eindhoven.
Sinds je het niet over auto's maar over bmw's hebt.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat je daar mensen mee weg jaagt.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik durf eigenlijk vrij weinigquote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef n8n het volgende:
[..]
durf het in te brengen, dames houden van mannen die initiatief tonen
(?)
Alfaquote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds je het niet over auto's maar over bmw's hebt.
Kies een echt merk.
Ik zit momenteel naar een nissan te kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds je het niet over auto's maar over bmw's hebt.
Kies een echt merk.
En hopelijk na het bekijken besloten dat je hem in de fik gaat steken?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit momenteel naar een nissan te kijken
dat is niet zo. iedereen die er niks mee heeft blijft altijd gewoon hoor.. dat kan ik zien aan het gezeik dat tussen de autoposts staatquote:
Uh... jaquote:
Mental image saskia onder me liggend haar naam roepende...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet echt een geile naam. Echt niet zelfs.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet echt een geile naam. Echt niet zelfs.
Ik zeik er niet over, ik ga gewoon weg. Maar ik zie al dat je me dan niet mist.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
dat is niet zo. iedereen die er niks mee heeft blijft altijd gewoon hoor.. dat kan ik zien aan het gezeik dat tussen de autoposts staat
Nee, denk erover om een Nissan te kopen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hopelijk na het bekijken besloten dat je hem in de fik gaat steken?
Dan nog 100292809823 keer beter een bmw.
Dat je geen verstand/smaak hebt was net al vast gesteld door Lily en Q.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Mental image saskia onder me liggend haar naam roepende...
best wel geil eigenlijk
Probeer het eens met "Stephan" te roepen?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Mental image saskia onder me liggend haar naam roepende...
best wel geil eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |