Dus ze mag al niet meer kiezenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, je mag hooguit twee van die eigenschappen bezitten.
Dat kun je toch afdwingen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och de financiën... te lang geen alimentatie begint zijn tol te eisen
Oh, says who?quote:
Hm nee, lang verhaal, wil ik hier ook niet bespreken eigenlijk.quote:
Vast. Veel van de mannen en vrouwen hier hebben hun zaakjes redelijk op orde, zijn niet volkomen antisociaal en zijn ook niet afstotelijk lelijk. Geheid dat er matches zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn hier in Singles ook wel veel matches. Nu of in het verleden.
Ah ja, dat verklaart een boel hequote:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo vaak gelijk hebquote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja, dat verklaart een boel he
Noem je me nu gemiddeld?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vast. Veel van de mannen en vrouwen hier hebben hun zaakjes redelijk op orde, zijn niet volkomen antisociaal en zijn ook niet afstotelijk lelijk. Geheid dat er matches zijn.
Maar het is ook Fok waar iedereen denkt dat de persoon aan de andere kant een levenloze nerd is die zich voordoet als ideale schoonzoon met piemel van 30 centimeter.
Uiteindelijk zijn we allemaal gemiddeld
Alleenstaande ouderkorting bedoel je?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan heb je recht op alleenstaande ouder-toeslag.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo vaak gelijk heb
Weet ik niet zeker. Ik krijg drie verschillende dingen, zou ik moeten kijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleenstaande ouderkorting bedoel je?
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het woordje boven vergeten is er voor te tikken.
In mijn dromen ben je alleen maar een fotoloze nickname. Maar je begint het gemiddelde aardig te ontstijgenquote:
Vrouwen..quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik gaf je nog wel een compliment net
Of je bedoelt kindertoeslag, dat krijg ik al, maar dat is niet zoveel.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker. Ik krijg drie verschillende dingen, zou ik moeten kijken.
Die foto kan het maken of breken zeker?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In mijn dromen ben je alleen maar een fotoloze nickname. Maar je begint het gemiddelde aardig te ontstijgen
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik gaf je nog wel een compliment net
True, van alles wat zit hier wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vast. Veel van de mannen en vrouwen hier hebben hun zaakjes redelijk op orde, zijn niet volkomen antisociaal en zijn ook niet afstotelijk lelijk. Geheid dat er matches zijn.
Maar het is ook Fok waar iedereen denkt dat de persoon aan de andere kant een levenloze nerd is die zich voordoet als ideale schoonzoon met piemel van 30 centimeter.
Uiteindelijk zijn we allemaal gemiddeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |