Nou het was meer vanwege het feit dat ik bijna weekend heb. Dat ik weer eens moet werken op mijn vrije dag, daar probeer ik niet aan te denkenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
Is maar wat je leuk vindt op je vrije dag
Mooie spullenquote:
Ik weet het, ik zei al: Wen er maar aan, dit blijft de rest van je leven zo.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is, ik ben 23 jaar ouder en ik snap er nog steeds niks van
Toen zag je de wanhoop in zijn ogen?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zei al: Wen er maar aan, dit blijft de rest van je leven zo.
nou, de banken vallen veelal binnen m'n budgetquote:
Ja ik let goed op, ik onthoud, ik evalueer en dan rolt dat er uitquote:Op donderdag 14 april 2011 18:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij weet mij altijd op waarde te schatten, zo fijn.
Ja idd, da's wel jammer.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nou, de banken vallen veelal binnen m'n budget
deze vind ik wel een goed alternatief: http://www.fashion4home.n(...)or=Wit&Material=Leer
voor deze http://www.urban-living.nl/innovation/1/clubber.html
alleen jammer van het ontbreken van een leuning.
Hij ging nog huilen ook toen we afscheid moesten nemen van dat kind. Sucker.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen zag je de wanhoop in zijn ogen?
waardige manquote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij ging nog huilen ook toen we afscheid moesten nemen van dat kind. Sucker.
Mannen zijn zwak, dat weet je toch, ook die van jouquote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij ging nog huilen ook toen we afscheid moesten nemen van dat kind. Sucker.
Mannen kunnen keihard zijn, dat weet ik ook. Het zijn net mensen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mannen zijn zwak, dat weet je toch, ook die van jou
in mijn ervaring is dat alleen maar een uiting van zwaktequote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Mannen kunnen keihard zijn, dat weet ik ook. Het zijn net mensen.
Die leuning is wel jammer jaquote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nou, de banken vallen veelal binnen m'n budget
deze vind ik wel een goed alternatief: http://www.fashion4home.n(...)or=Wit&Material=Leer
voor deze http://www.urban-living.nl/innovation/1/clubber.html
alleen jammer van het ontbreken van een leuning.
waar?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Mannen kunnen keihard zijn, dat weet ik ook. Het zijn net mensen.
Mee eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in mijn ervaring is dat alleen maar een uiting van zwakte
hmm, mss toch maar eens minder mee zitten dat ik er zo slecht in ben.quote:
Uiteindelijk willen alle vrouwen een man die lief en aardig is, maar dat zijn ook vaak de mannen die complete zachtgekookte eieren zijn.quote:
Totaal niet mee zitten. Het is niet bepaald fijn om keihard gekwetst te worden door de man in je leven omdat hij zich een botte houding aanmeet omdat de dingen hem net zo raken. Dan liever iemand die net zo hard mee huilt.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, mss toch maar eens minder mee zitten dat ik er zo slecht in ben.
Ik ben soft én een klootzak. Is dat geen mooie combo?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteindelijk willen alle vrouwen een man die lief en aardig is, maar dat zijn ook vaak de mannen die complete zachtgekookte eieren zijn.
Een man die keihard kan zijn is af en toe ook een enorme klootzak, maar die worden toch vaak verkozen boven de softe types.
Vriend van mij werd laatst nog afgewezen door een vrouw omdat ze hem te soft vond.
Ik hou niet van klootzakken. Een man die zich bewust is van zijn gevoeligheid zonder dat het een mietje is, dat zijn de besten.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteindelijk willen alle vrouwen een man die lief en aardig is, maar dat zijn ook vaak de mannen die complete zachtgekookte eieren zijn.
Een man die keihard kan zijn is af en toe ook een enorme klootzak, maar die worden toch vaak verkozen boven de softe types.
Vriend van mij werd laatst nog afgewezen door een vrouw omdat ze hem te soft vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |