rolt t dan harder?quote:
JB! Gefeliciteerd met je crib! Vet tof! Goed bezig!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Snuit, je hebt nog een hele minuut om iets aardigs te zeggen nu.
gewoon 4seconden te laatquote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JB! Gefeliciteerd met je crib! Vet tof! Goed bezig!
Soms, snapt die jongen het gewoon nietquote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik bedoelde ook, over mij. Eigenlijk.
* clevy geeft L-E een medelevend schouderklopjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je je nummer even geven, heb m met mn foon gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
L-E, ik wil die foto van de slofjes hoor
Well played!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wij? Jij kookt, ik dek de tafel wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
L-E, wanneer gaan wij eigenlijk eens koken?
En hij dekt jou weer.quote:
Ik zou de Chinees vast bellenquote:
Sorry, dat had je er even bij moeten zeggen..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is ook goed, maar jij ging ook een keer je zuurkool of pasta maken (weet niet meer welke het wasquote:
daar is gelukkig ook geen verschil inquote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook goed, maar jij ging ook een keer je zuurkool of pasta maken (weet niet meer welke het was).
beide is lekker, dus neequote:Op donderdag 14 april 2011 21:54 schreef clevy het volgende:
[..]
daar is gelukkig ook geen verschil in
LALALALA!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Ik wil voorlopig niet gedekt. HOREN JULLIE MIJ?!
wie niet horen wil moet voelen.. euh.. dit kan ik alleen maar verkeerder uit gaan leggenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Ik wil voorlopig niet gedekt. HOREN JULLIE MIJ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |