Dat zegt die toch nergens?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik het als compliment moet zien dat je aan mij dacht bij dat bier...
Neuh...niet echtquote:
is er bier nodig om aan jou te denken ?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik het als compliment moet zien dat je aan mij dacht bij dat bier...
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:03 schreef clevy het volgende:
[..]
is er bier nodig om aan jou te denken ?
Barbie heeft vast een of ander Tijgertje die hem op gezette tijden insmeert, denk ik zo...quote:
aaahquote:
Dat heb ik heul niet nodigquote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barbie heeft vast een of ander Tijgertje die hem op gezette tijden insmeert, denk ik zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik heul niet nodig
Oh Oh Valletta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Ripley al langs geweest?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Eigenlijk wel ernstig dat ik zo oppervlakkig ben dat je me nu al door en door kent.quote:
Maar, nu heb je alleen nog niet uitgelegd wat er nu zo erg is aan het kopen van dat biertjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ernstig dat ik zo oppervlakkig ben dat je me nu al door en door kent.
Beetje wel hequote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ernstig dat ik zo oppervlakkig ben dat je me nu al door en door kent.
Dudequote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh Oh Valletta.
Is Ripley al langs geweest?
Het erge is dat ik naar een gemiddelde kruip van het uitgeven van te veel euro per week aan alcohol.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, nu heb je alleen nog niet uitgelegd wat er nu zo erg is aan het kopen van dat biertje
Tenzij je 'm in natura hebt betaald
In natura betalen voor één biertje? Das één keer naar een tepel wijzen? Zoiets?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, nu heb je alleen nog niet uitgelegd wat er nu zo erg is aan het kopen van dat biertje
Tenzij je 'm in natura hebt betaald
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het erge is dat ik naar een gemiddelde kruip van het uitgeven van 60 euro per week aan alcohol.
Nu weet jij natuurlijk niet wat die biertjes kostenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In natura betalen voor één biertje? Das één keer naar een tepel wijzen? Zoiets?
Weet jij dan wat het naar een tepel wijzen kost?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]Dat is wel heel veel
[..]
Nu weet jij natuurlijk niet wat die biertjes kosten
Die niet nee. Hier kun je een pint (= halve liter) kopen voor gemiddeld 2,50quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]Dat is wel heel veel
[..]
Nu weet jij natuurlijk niet wat die biertjes kosten
Nee. En de gemiddelde slijter vast ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet jij dan wat het naar een tepel wijzen kost?
Maar we hebben het hier dus over specialere bieren. Niet de gemiddelde pils van de tap.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die niet nee. Hier kun je een pint (= halve liter) kopen voor gemiddeld 2,50
wat kost dat bij jou dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. En de gemiddelde slijter vast ook niet.
2x anaal en 3x Russisch ei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |