quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Djokotron het volgende:
Erg misplaatste TT change vorige topic
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Djokotron het volgende:
Erg misplaatste TT change vorige topic
quote:De visstick bestaat 85 jaar
Nee, het zou over Storm gaan. Ik vermoed toch echt dat het om een zieke grap gaat. Julius heeft trouwens al getweet en dat ging enkel en alleen over dat de laatste draaidag erop zat. Lijkt me dat hij anders ook wel wat zou laten doorschemeren.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:43 schreef sverbern het volgende:
Ik heb even gezocht naar Priscilla Kranenborg en ze heeft gisteren nog op Facebook gezet:
"PINKPOP here we come we hebben kaarten besteld!!!!"
Zie http://nl-nl.facebook.com(...)001033163515?sk=wall
Het lijkt me dus niet dat het verhaal over het overlijden van haar kindje waar is (of ging dat over een ander kleinkind?)
PS. dat bericht van dat keeshondje: OMG
Het was dus inderdaad bullshit, maar dat terzijde want het draait uiteindelijk toch echt om Topchefquote:Op donderdag 14 april 2011 14:43 schreef sverbern het volgende:
Ik heb even gezocht naar Priscilla Kranenborg en ze heeft gisteren nog op Facebook gezet:
Het lijkt me dus niet dat het verhaal over het overlijden van haar kindje waar is (of ging dat over een ander kleinkind?)
PS. dat bericht van dat keeshondje: OMG
Ik keek net nog even op de Hyves van Kranenborg, en daar krabbelt iemand:quote:Op donderdag 14 april 2011 14:43 schreef sverbern het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef female81 het volgende:
Deze week heeft een hoog slapstick-gehalte. Martin, wat een droeftoeter. Eigenlijk was ik blij dat 'ie nog een dagje langer mee gaat, gewoon om te kunnen lachen.![]()
(Gemeen van mij, ik weet het.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
de uitspraak "ik wilde met m'n handen in m'n haar zitten maar dat ging ook al niet" leuker.. vooral met dat Droopy gezicht van 'm erbijquote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef sverbern het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Echt, wat een fantastische loser zeg. En hoe hij zijn spreekwoorden verhaspelt: "ik had de klepel gehoord maar wist niet waar de klok hing"
![]()
Stephanie en Charles
Priscilla is wel bij de opnamedagen geweest van begin april. Dus wie weet komen we haar nog tegen in de halve finalequote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef female81 het volgende:
Eigenlijk was het mooiste scenario geweest dat naast Martin ook Edwin op het nippertje door was gegaan naar donderdag, en dat ze vervolgens helemaal gefileerd zouden worden door Priscilla.
"Ik wil het eten NU hebben. Binnen 10 seconden! Één!!! Twéé!!! Drie!!!... (enz.)"
Maar we zullen Priscilla's veel lievere vervangster wel weer te zien krijgen.
QFTquote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Djokotron het volgende:
Ach ja, Pris of geen Pris, donderdag blijft de leukste aflevering van de week
Storm in een glas water dusquote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef Cateye2011 het volgende:
Wat een ziek figuur die die WWW heeft geplaatst!! Ik las net op Pris haar hyve dat alles goed is met de kleine Storm.
O wat kan ik hier kokend kwaad om worden....Walgelijk gewoon![]()
![]()
![]()
Waarom, waarom doe je zoiets????
Zijn kop op een bakplaat die wél aanstaat, zou ik ook niet erg vinden.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:02 schreef wonderer het volgende:
Maar die kerel die dat gedaan heeft, heeft dus al tijden een Kraan-hyve zonder dat iemand doorhad dat het niet echt Kraan was... Of iemand heeft z'n Hyves gehackt.
Hoe dan ook. Zo'n figuur wens ik wel een stevige voedselvergiftiging toe
Dat is een jonge Robert Kranenborg, op die foto?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig dat er niets van waar is
Ghegheghequote:Op donderdag 14 april 2011 18:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat is een jonge Robert Kranenborg, op die foto?
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat is een jonge Robert Kranenborg, op die foto?
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:03 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ja iedereen raakt in de war van die gozer
Trollquote:
Dan zijn ze dus zo vers niet meerquote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Dekatria het volgende:
Daar komen ze hoor, vers van het land. Die man is 740 kilometer komen lopen ermee.
Eigenlijk moeten ze de studio naast de kas en het veld bouwenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus zo vers niet meer
Hoop toch dat het ergens anders vandaan komtquote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze de studio naast de kas bouwen
Aleksandra?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Martin, er bestaat gewoon niemand die harder faalt. Zelf Maartje-Anne niet
Ik zit mezelf op te vreten hierquote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef Djokotron het volgende:
Look a like "straks mag tafel 4.."
Oberstestrombahnführerin "Tafel 4 mee. NU!"
Zoek de verschillen
quote:
Ja geweldigquote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef Erik1991 het volgende:
Martin staat er weer heerlijk vastberaden bij.
quote:
quote:
smartday.nlquote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Was de site van jaspers ?
Ohoh julius eet neit, dat moet wel erg slecht zijn
Smartday.nlquote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Was de site van jaspers ?
Ohoh julius eet neit, dat moet wel erg slecht zijn
Lamsvlees, peper, zout, sla, tomaat, kokommer en een broodjequote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef Djokotron het volgende:
Thanks champ.
Blackbox is lamsburger.
Door en door vers.quote:
Net zoals de dagverse groenten.quote:
Ja, want die hebben toch een restaurant aan huisquote:
Oh kut, haalde ik ze door elkaar?quote:
Die is nu der oogschaduw aan het bijwerken.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef Dekatria het volgende:
Die gast met die bril, doe gewoon normaal man
Kranenborgquote:
ik ben benieuwd, met de opnames kreeg ik dat ook en mocht ik ook nog wat zeggen...ben benieuwd naar de uitzendingquote:
Wat moest je zeggen? Goh, wat een uitstekend lekker bakkie pleur?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, met de opnames kreeg ik dat ook en mocht ik ook nog wat zeggen...ben benieuwd naar de uitzending
Dit apparaat hebben wij in het ziekenhuis ook!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat moest je zeggen? Goh, wat een uitstekend lekker bakkie pleur?
Dat de schuimlaag mooi romig was, en dat de koffiesmaak er goed doorheen kwam (ik kreeg cappuchino)quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat moest je zeggen? Goh, wat een uitstekend lekker bakkie pleur?
Wanneer ik in het ziekenhuis kom, is er alleen een ranzig koffieautomaat te vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef Djokotron het volgende:
D
[..]
Dit apparaat hebben wij in het ziekenhuis ook!
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Dat de schuimlaag mooi romig was, en dat de koffiesmaak er goed doorheen kwam (ik kreeg cappuchino)
Hier snapten ze hem ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wanneer ik in het ziekenhuis kom, is er alleen een ranzig koffieautomaat te vinden
Nee man, dan begint ze met Juul te flirten en dat kan nooit de goede kant op gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Kom Kathelijne, zet het op een zuipen
Zeg ik op de Uni ook altijd. "sommige dingen lukken gewoon niet"quote:
Maar analytisch nadenken is ook lastigquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zeg ik op de Uni ook altijd. "sommige dingen lukken gewoon niet"
Stellen ze vaak niet zo op prijs![]()
Mag ze daarna bij mij langskomen, zal ik ff goed voor d'r kokenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Kom Kathelijne, zet het op een zuipen
En even goed de cuisson testenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mag ze daarna bij mij langskomen, zal ik ff goed voor d'r koken.
Ze komt wel langs. In de hoop dat er meer gevuld wordt dan de boerderij-kip.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mag ze daarna bij mij langskomen, zal ik ff goed voor d'r koken.
Kan je meteen goed voordoen hoe je een oester openmaaktquote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ze komt wel langs. In de hoop dat er meer gevuld wordt dan de boerderij-kip.
En hoe ik eitjes bevruchtquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan je meteen goed voordoen hoe je een oester openmaakt
Zie het jaspers zo zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan je meteen goed voordoen hoe je een oester openmaakt
Reclame brengt het beste in mij naar boven, helaas.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een slechte opmerkingen opeens
Kijk maar uit, anders eindig je nog in de Black box van Ephenlaniaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik keek naar links <---- en zag dat Jaspers wel moest lachen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders eindig je nog in de Black box van Ephenlania
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:50 schreef Dekatria het volgende:
Kathelijne heeft hulp nodig met haar oester
Sowieso oesterquote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef Blistering het volgende:
Wat lijkt me dat goor zeg, een rauwe oester.
Dat moet je leren etenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef Blistering het volgende:
Wat lijkt me dat goor zeg, een rauwe oester.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat moet je leren etenzal ik ophouden?
Graag.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat moet je leren etenzal ik ophouden?
Ze is er eventjes bijquote:Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef Djokotron het volgende:
Ik vind het maar een saaie afleveringik mis Priscilla en niet alleen ik zie ik al
Martin door uiteraardquote:
De concurrentie was ook helemaal niks.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Dekatria het volgende:
Stephanie en Jordy doorterecht, toch.
Ik ook!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef Blistering het volgende:
Daar wil ik een gifje van. Vossius en chubby die dansen!
Nicequote:
Lol, dat had ik wel begrepen hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
naja, niet persoonlijk maar in het filpje over hoe ie z'n handen door z'n haar wilde halen.
Hij is tot nu toe wel de meest constante kok, alles wat ie maakt misluktquote:Op donderdag 14 april 2011 22:59 schreef roos85 het volgende:
aan het terugkijken![]()
Martin die het niet uitmaakt of hij voor 20 of 100 man kookt
Tja, zo kan je het ook zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe wel de meest constante kok, alles wat ie maakt mislukt
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe wel de meest constante kok, alles wat ie maakt mislukt
Sadiste dat je er bentquote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef roos85 het volgende:
Jammer dat Pris er niet was, ik had haar graag tegen maar Martin te keer horen gaan
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
iemand moet de rol van Pris toch op zich nemen
Ik ben te melig momenteel dus ik ga mijn mond houdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
SCHONE RANDEN RICO SCHONE RANDEN WIL IK ZIEN
HOU JE VOORAL NIET INquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben te melig momenteel dus ik ga mijn mond houden
Is het de spanning?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen pak ik wat melk van Arla.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar maar maar... dat mag niet van Arla, Zon en Old Amsterdam
Groentjes zijn mijn beste vriendenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
vergeet je de dagverse groentjes niet?
Ik zorg voor een bite, waardoor ik elke avond een smaakexplosie krijg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
wel met de juiste quison bereid neem ik aan
en lekkere saus?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zorg voor een bite, waardoor ik elke avond een smaakexplosie krijg.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan maak jij nog steeds kans op de titel fokchef 2011
Ik heb de aflevering nog niet gezien... dus geen idee wie eruit is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:18 schreef roos85 het volgende:
ben wel benieuwd wie er naar de finaleweek gaan trouwens..
GA DIE EENS SNEL TERUG KIJKEN JAquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering nog niet gezien... dus geen idee wie eruit is.
eenschquote:Ik mag toch hopen dat Han/Stephanie of Charles het gaan worden.
Daarvoor moet je op hetzelfde moment online zijnquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:26 schreef Drassss het volgende:
Sorry![]()
Artikeltje over een topchef kandidaat in het Brabantsdagblad. Hij zit volgende week in de show.
Eens kijken of ik hem online kan vinden.
Jep.. nee ik woon 20km van de Bavaria fabriek dus dan krijg je dat hequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben jij een Brabo?
waarom zat je niet aan de juup?
okequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep.. nee ik woon 20km van de Bavaria fabriek dus dan krijg je dat he
Ik zal zo het korte artikeltje wel overtikken.
Beetjequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
okedus je praat net als Han?
vanavond Lucas Rive
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Drassss op 15-04-2011 12:25:40 ]
"Zo makkelijk komen jullie er natuurlijk niet vanaf!"quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:41 schreef SiGNe het volgende:
Ik zat gister nog te denken, wanneer is Pris aan het bevallen in het schema van de uitzendingen?
Ik zat me al helemaal te bedenken dat Kranenborg tegen de kandidaten zou zeggen:
"Vandaag in de Topclass... Beschuit met muisjes!"
En dat Julius dan zou zeggen: "maar daar willen we natuurlijk wel een lekkere Saus bij, jullie hebben 30 minuten!"
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een slowchat vannacht
De blackbox voor jullie
quote:
Het ultieme gerecht van Jaspers: Saus met saus met een jus van jus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Wel iets met veel saus toch?
zekerquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
ja, en een goede quison en knapperige dagverse groentjesquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()