Gezien de TT moet ik dan meteen denken dattie morgen ineens zegt: "Heuj Aagje, mooie garing. Neuken?"quote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef wonderer het volgende:
Kraan heeft een zwak voor Aagje. Wat schattig.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gezien de TT moet ik dan meteen denken dattie morgen ineens zegt: "Heuj Aagje, mooie garing. Neuken?"
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gezien de TT moet ik dan meteen denken dattie morgen ineens zegt: "Heuj Aagje, mooie garing. Neuken?"
"Wat vind je van de cuisson van deze worst? En wil je veel of weinig saus."quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
*Proestquote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Wat vind je van de cuisson van deze worst? En wil je veel of weinig saus."
En dat Aagje dan zegt "De portionering had wel wat groter gemogen. De presentatie is erg Jaren 70... dat zou Europees verboden moeten worden".quote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef wonderer het volgende:
"Wat vind je van de cuisson van deze worst? En wil je veel of weinig saus."
"Hee Aagje, hoe nieuwsgierig ben je eigenlijk?"quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dat Aagje dan zegt "De portionering had wel wat groter gemogen. De presentatie is erg Jaren 70... dat zou Europees verboden moeten worden".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |