om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieEr staat weer een nieuwe reeks Topchef op het menu bij RTL 5.
Iedere werkdag van 19:00 tot 20.00 is het smullen geblazen met al dan niet gelukte culinaire experimenten.
Werd in de vorige serie nog gezocht naar de 'Beste amateurkok van Nederland',
nu leggen meesterkok Robert Kranenborg en chef-kok Julius Jaspers de lat een tikje hoger.
Alle kandidaten hebben al ervaring opgedaan in een professionele keuken en ambiëren een culinaire carrière. De winnaar krijgt een baan als 'chef de partie' in een gerenommeerd restaurant. Dat betekent dat hij of zij straks de baas is over een deel van de keuken. Maar daar moet natuurlijk wel voor worden gevochten.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie De Hoofdrolspelers : om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Robert Kranenborg'De cynische Meesterchef'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Julius Jaspers 'De behulpzame Veelvraat' om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Priscilla Kranenborg 'De Dominante Dochter' om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Groentekraam'Iedere dag weer prachtig én vers' om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Memorabele momenten :om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Jaspers : "Geef me SAUS !!"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie J-J: De Trollende Tweesterren-chef"Of is het de SPANNING?"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Oude Helden & Antihelden :om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Ephenlania 'De Surinaamse Zenuwpees'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Rico'De Labiele Clown'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Ibrahim'De Gepassioneerde Mocro'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Pascal'De Slinkse Saboteur'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Vorige delen :#01 #02 #03 #04 #05 #06 #07 #08 #09 #10#11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20#21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Uitzending terugkijken :http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Paul-89[ Bericht 0% gewijzigd door Dekatria op 30-03-2011 20:00:59 ]