Martin door uiteraardquote:
De concurrentie was ook helemaal niks.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef Dekatria het volgende:
Stephanie en Jordy doorterecht, toch.
Ik ook!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:59 schreef Blistering het volgende:
Daar wil ik een gifje van. Vossius en chubby die dansen!
Nicequote:
Lol, dat had ik wel begrepen hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
naja, niet persoonlijk maar in het filpje over hoe ie z'n handen door z'n haar wilde halen.
Hij is tot nu toe wel de meest constante kok, alles wat ie maakt misluktquote:Op donderdag 14 april 2011 22:59 schreef roos85 het volgende:
aan het terugkijken![]()
Martin die het niet uitmaakt of hij voor 20 of 100 man kookt
Tja, zo kan je het ook zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe wel de meest constante kok, alles wat ie maakt mislukt
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe wel de meest constante kok, alles wat ie maakt mislukt
Sadiste dat je er bentquote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef roos85 het volgende:
Jammer dat Pris er niet was, ik had haar graag tegen maar Martin te keer horen gaan
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
iemand moet de rol van Pris toch op zich nemen
Ik ben te melig momenteel dus ik ga mijn mond houdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
SCHONE RANDEN RICO SCHONE RANDEN WIL IK ZIEN
HOU JE VOORAL NIET INquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben te melig momenteel dus ik ga mijn mond houden
Is het de spanning?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |