Dit is nou die generatie(s)kloof...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Ik kijk vandaag niet en snap geen hout van deze topic-titel.
WTF is Call of Duty en wat is No Russian?
Call of Duty is een game en no-russion vermoedelijk een bepaalde level in die game, die aan het begin van P&W werd getoond en die erg bloedig is, omdat onschuldige mensen worden neergeknald.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
'beruchte' scene waar onschuldige mensen worden neergeschoten in een videogame..quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar waren het pijltjes op een vloer? Dan was het de Rijdende Rechter....quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt aan het begin van het spel ook kiezen om die scene over te slaan. Welke fag doet dat nu?![]()
Nee een of andere conferentie, waarbij een man iets deed, dat werd met getekende pijltjes aangewezen. Ik had alleen net gemist wat nou het grappige wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar waren het pijltjes op een vloer? Dan was het de Rijdende Rechter....
Inderdaad een generatiekloofje. Maar als iemand zo'n game speelt is ie een potentiële massamoordenaar, begrijp ik uit het lezen van een analyse?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Call of Duty is een game en no-russion vermoedelijk een bepaalde level in die game, die aan het begin van P&W werd getoond en die erg bloedig is, omdat onschuldige mensen worden neergeknald.
Die analyse wordt niet gemaakt, ik weet ook niet waar je die gelezen hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad een generatiekloofje. Maar als iemand zo'n game speelt is ie een potentiële massamoordenaar, begrijp ik uit het lezen van een analyse?
En die analyse is gedaan door iemand bij het volle verstand of is dat ook een psychopaat?
Carmageddon daarover was veel te doen. Ik denk in 1998 of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Flauw & Pitteman.
Wat een gezeik om MW2 zeg.!!!
Vroeger stelde men politieke vragen om Wolfenstein, toen Doom en nu weer MW2.
Altijd hetzelfde geneuzel als er wat
gebeurd.
Maar de directeur van de schietvereniging was er wel van overtuigd dat zijn leden die videospelletjes niet spelen. Tristan was een uitzondering.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad een generatiekloofje. Maar als iemand zo'n game speelt is ie een potentiële massamoordenaar, begrijp ik uit het lezen van een analyse?
En die analyse is gedaan door iemand bij het volle verstand of is dat ook een psychopaat?
ik dacht, vlug teruglezend in het vorige topic, iets te zien staan dat er een deskundige een verband trok tussen het spelen van een game en die daad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
Die analyse wordt niet gemaakt, ik weet ook niet waar je die gelezen hebt.
Net als de 17jarige zoon van het pittige kapsel. Die speelt alleen maar racespelletjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar de directeur van de schietvereniging was er wel van overtuigd dat zijn leden die videospelletjes niet spelen. Tristan was een uitzondering.
Dat was een verband, dat wetenschappelijk vastgesteld kon worden, after the fact. Dat is dus geen voorspeller.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
ik dacht, vlug teruglezend in het vorige topic, iets te zien staan dat er een deskundige een verband trok tussen het spelen van een game en die daad.
NEEquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar zijn moeder is wel constant weg van huis, zoals nu, terwijl hij warmte en aandacht nodig heeft. Daar zit gewoon een psychopaat in wording thuis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef arucard het volgende:
[..]
Net als de 17jarige zoon van het pittige kapsel. Die speelt alleen maar racespelletjes.
En dat is gelul maar dat zal waarschijnlijk komen omdat ie zelf geen idee heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar de directeur van de schietvereniging was er wel van overtuigd dat zijn leden die videospelletjes niet spelen. Tristan was een uitzondering.
Nee, verdoofd. Het voelt het doorsnijden van de keel niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Weerzinwekkend om beesten zo te laten lijden om wat geneuzel uit een sprookjesboek.
Schiet het dier met een pen door het hoofd en het is direct dood
Dat dus. Prima hoor dat geloof, maar dat hoeft niet ten koste te gaan van dieren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:46 schreef Buitendam het volgende:
Hier gaat m'n bloed echt van koken, zeg. Dieren zó pijn en stress bezorgen bij het slachten. Rot op met je uitgangspunten van je geloof. En dat zeg ik als voorstander van alle vrijheid van geloofsovertuiging. Maar niet in combinatie van onverdoofde dieren en halsslagaders + lange messen.
Dat lukt ook niet altijd in 1x, wat is dan erger?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Schiet het dier met een pen door het hoofd en het is direct dood
Dat slaat wel ergens op?? Net zo idioot imhoquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Be-Smart het volgende:
In de Islam is het tenminsten nog een vorm van respect naar het dier. Ook fout maar het slaat ten minste nog ergens op.
Onzin. Die pin gaat precies tussen beide hersenhelften. Het dier zakt direct door de poten, omdat het buiten bewust zijn is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lukt ook niet altijd in 1x, wat is dan erger?
Volgens mij zegt niemand dat die schutter zelf de schuldige niet is geweest. Mensen proberen alleen te begrijpen hoe iemand tot die daad komt, aangezien we het hem niet meer kunnen vragen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat is gelul maar dat zal waarschijnlijk komen omdat ie zelf geen idee heeft
waar het precies over gaat.
Alleen de geilheid waarmee geprobeerd wordt een directe schuldige (games) i.p.v.
Tristan zelf aan te wijzen stoort me enorm.
Om nog maar te zwijgen over de suggesties voor wetswijzigingen.
Het zal soms mis gaan, maar in ieder geval probeert men het lijden enigszins te beperken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lukt ook niet altijd in 1x, wat is dan erger?
Eerst verdoven, werd gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:49 schreef arucard het volgende:
Hoe gaat 'onze' manier van slachten eigenlijk?
Dat lieten ze net ook zien, die dieren die een pin in het hoofd krijgen en neerzakken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:49 schreef arucard het volgende:
Kleine pin schiet tussen beide hersenhelften, dier verliest direct alle bewustzijn en zakt door de poten. Wordt aan een kabel die vastzit aan de achterpoot heel snel omhoog getrokken en de keel doorgesneden. Su-per humaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:49 schreef arucard het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)der-op-staatsbezoek/quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar waren het pijltjes op een vloer? Dan was het de Rijdende Rechter....
Het is te barbaars voor woordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef UncleDolan het volgende:
Flikker op met je godsdienst en maniertjes. Dieren die 4 minuten lijden en stikken in hun bloed, het maakt me niet uit welk doel dat dient het is gewoon barbaars.
Vlees is ook lekker, maar ietwat normaal een dier slachten zou wel een vereiste moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Thieme moet geen vinger krijgen want dan pakt ze langzaam je hele hand en moeten we allemaal verplicht vegetariër worden. Vleesjes zijn lekker.
Dat zijn de mooie beelden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kleine pin schiet tussen beide hersenhelften, dier verliest direct alle bewustzijn en zakt door de poten. Wordt aan een kabel die vastzit aan de achterpoot heel snel omhoog getrokken en de keel doorgesneden. Su-per humaan.
wiequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef cobain1994 het volgende:
Ik zeg: word vegetariër, dan zijn we van dat gezeur af.
Het is in elk geval humaner dan de rituele voorbeelden die we zojuist hebben gezien. Dan kiezen ze natuurlijk wel de meest smakelijke filmpjes uit, maar toch...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie beelden.
Heb je de beelden gezien van een paar jaar terug toen er koeien geruimd moesten worden?
Snelheid boven welzijn, zoals het ook in de slachthuizen gaat.
Godsdienstvrijheid heeft wat mij betreft ook genoeg grenzen maar het is nou niet zo dat
de westerse methode zo ontzettend humaan (misschien niet het goeie woord) is.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef matthijst het volgende:
Godverdomme, ze moesten die dikke beer zelf onverdoofd slachten.
En er dan een computerspelletje over maken.
Daar verschillen we dan over van mening. Uiteindelijk is alleen de poging om dieren buiten bewustzijn te brengen, vóórdat hun keel wordt doorgesneden kan alleen maar toegejuicht worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie beelden.
Heb je de beelden gezien van een paar jaar terug toen er koeien geruimd moesten worden?
Snelheid boven welzijn, zoals het ook in de slachthuizen gaat.
Godsdienstvrijheid heeft wat mij betreft ook genoeg grenzen maar het is nou niet zo dat
de westerse methode zo ontzettend humaan (misschien niet het goeie woord) is.
Ja het verhaal is rondquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. hij moest de holocaust er ook weer even bijslepen. Wat een verassing.
Uiteindelijk stemt een meerderheid van de kamer natuurlijk voor Thiemes wetsvoorstel en kan die dikke z'n barbaarse eten ergens anders vandaan toveren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze persoon diskwalificeert Thieme behoorlijk.
Dat valt wel mee. Ik ben absoluut geen Thieme-fan, maar hiermee heeft ze wel gewoon 'n punt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze persoon diskwalificeert Thieme behoorlijk op inhoud.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef matthijst het volgende:
Godverdomme, ze moesten die dikke beer zelf onverdoofd slachten.
En er dan een computerspelletje over maken.
Onzin, complete lulkoek van die joodquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze persoon diskwalificeert mevrouw Thieme behoorlijk op inhoud en argumenten.
Zou me niks verbazen als ie nu ook al uit de muur vreet...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uiteindelijk stemt een meerderheid van de kamer natuurlijk voor Thiemes wetsvoorstel en kan die dikke z'n barbaarse eten ergens anders vandaan toveren.
Quote eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:59 schreef Halcon het volgende:
Jammer dat er weer allerlei anti-semitische sentimenten naar boven moeten komen in deze discussie.
Geen idee, hij is al een keer eerder geweest toch? Of was dat bij DWDD en Holland Sport voor de presentatie van een boek?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:58 schreef matthijst het volgende:
Wat doet Agassi in Nederland?
Of ist oude opname?
Ja, kijk dit is dus wel weer een reden waarom ie zijn vlees wat mij betreft over de grensquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. hij moest de holocaust er ook weer even bijslepen. Wat een verassing.
Verschrikkelijk eng volkquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het verhaal is rond![]()
Wat een zwaktebod
Mwah, het selectief en onvolledig gebruik maken van bronnen om dit te kunnen verkopen aan de achterban vind ik behoorlijk koosjer daarnaast impliceert de Raad van State het tegenovergestelde wat mevrouw Thieme aan de Staten Generaal onderhands probeert door te drukken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik ben absoluut geen Thieme-fan, maar hiermee heeft ze wel gewoon 'n punt.
Ja altijd de holocaust er bij halen, dat zorgt voor sympathiequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:59 schreef Halcon het volgende:
Jammer dat er weer allerlei anti-semitische sentimenten naar boven moeten komen in deze discussie.
Verdoofd slachten lijkt me altijd 'humaner' dan de manier zoals in dat filmpje werd getoond.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mwah, het selectief en onvolledig gebruik maken van bronnen om dit te kunnen verkopen aan de achterban vindt ik behoorlijk koosjer daarnaast impliceert de Raad van State het tegenovergestelde wat mevrouw Thieme aan de Staten Generaal onderhands probeert te drukken.
Onzin om op zo'n infantiele wijze iemand anders in dit geval de ''jood'' zonder argumenten op nonsens te kwalificeren. Jij roept maar wat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Onzin, complete lulkoek van die jood
Dat was pas op het einde.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja altijd de holocaust er bij halen, dat zorgt voor sympathie
Ja, maar wij zijn gedecimeerd... boehoehoee..quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja altijd de holocaust er bij halen, dat zorgt voor sympathie
Uiteindelijk is haar punt dat onverdoofd slachten nodeloos dierenleed veroorzaakt. De technologie van vandaag de dag is ongekend, maar omdat een groep er bepaalde ideeën op nahoudt moeten er behoorlijk wat dieren veel pijn en stress verduren voor zij het loodje leggen. Met die tekst zet zij die enge meneer behoorlijk buitenspel, met z'n boek met voorschriften.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mwah, het selectief en onvolledig gebruik maken van bronnen om dit te kunnen verkopen aan de achterban vindt ik behoorlijk koosjer daarnaast impliceert de Raad van State het tegenovergestelde wat mevrouw Thieme aan de Staten Generaal onderhands probeert te drukken.
Die jood wil dieren laten lijden op basis van een oud sprookjesboek, dat is pas nonsensquote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin om zo'n infantiele wijze iemand anders in dit geval de ''jood'' zonder argumenten op nonsens te kwalificeren. Jij roept maar wat.
Precies, dit dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uiteindelijk is haar punt dat onverdoofd slachten nodeloos dierenleed veroorzaakt. De technologie van vandaag de dag is ongekend, maar omdat een groep er bepaalde ideeën op nahoudt moeten er behoorlijk wat dieren veel pijn en stress verduren voor zij het loodje leggen. Met die tekst zet zij die enge meneer behoorlijk buitenspel, met z'n boek met voorschriften.
Wel hallal mag ik hopen?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:06 schreef cobain1994 het volgende:
Kga maar eens een frikandelletje bakken.. Hij weet niet wat hij mist..
Iemand die van geweld houdt speelt natuurlijk eerder Call of Duty dan The Sims... maar wtf wil dat zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
'beruchte' scene waar onschuldige mensen worden neergeschoten in een videogame..
(zoals in 1000 games gebeuren zeg ik er maar ff bij, mgoed, dit wordt weer breed uitgemeten in de media omdat het zo populair is.. 7 miljoen keer op releasedag verkocht. Overigens geeft iedere 'oudere'(40+'er) al heel snel de schuld aan games valt me op..
De schatting waar alle onderzoeken op uitkomen is dat er zo rond de 2 miljoen dieren jaarlijks onverdoofd de keel wordt doorgesneden. Meer cijfers heb je w.m.b niet nodig.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:37 schreef Jac0bus het volgende:
Lastige discussie over dat rituele slachten. Des te meer omdat de kijker de cijfers niet weet en de dossiers niet gelezen heeft. Dus Thieme lepelde de onderzoekjes voor die haar het beste uitkwamen en die Jood de onderzoekjes die hem het beste uitkwamen. Zo schiet je dus niet op.
Neeeee dit is echt overkill hoor...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Eenskijken het volgende:
Moszkowiczaltijd een leuk figuur om naar te kijken
Eens, niet geslaagd.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft ze nu voor een Justin Bieber kapsel?
Haar lekkerheid daalt hierdoor met 53.8%.
volgens mij nietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Is dit die met die Hitler vergelijking?
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat was deze:quote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Ze zouden met elkaar moeten trouwen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Monique lijkt wel op Alexander Klöpping met dat haar zo. Da's nooit goed
Tjsa....straatarme bevolking en hij heeft 80 miljard van ze gestolen en op diverse bankrekeningen staan.quote:
Die heeft vanavond een wedstrijdje gefloten in de Arena.quote:
Inderdaad. Ze zeiden dat 1 van de dames nog een vraag had, ik dacht: als die Christine nu maar haar smoel houdt, haar kostje is gekocht, die andere heeft het nakijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef marcodej het volgende:
Ze wil ook dat Moszkowicz haar vraagt een brief te schrijven.
Wat was Jol irritant zeg, wat een mongool is dat.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Als je Dick Jol al belt dat er pinda's en een gratis biertje op tafel staan dan is hij al van de partij.
Wat een media geilneef.
Ik haal ook vaker eten bij d'n Jap en mij nodigen ze niet uit om mee te discussieren.
2 doden maakt geen indruk meer op Pauw & Wittemanquote:
quote:
Aangezien het een uitgeprocedeerde illegaal was zal dit er wel deels over gaan.quote:Debat vluchtelingenopvang
Cora van Nieuwenhuizen (VVD) in debat met Hans Spekman (PvdA).
Dick Jol moet vaste tafelheer worden bij DWDD.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Misschien heeft Dick Jol er nog een mening over, kan hij ook weer langskomen.
Nee. De laatste gast:quote:
Wel met fluitje zodat ie kan aangeven wanneer de gasten saai worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Dick Jol moet vaste tafelheer worden bij DWDD.
Ligt niet vlakbij Hilversum, hč.quote:
P&W zitten in Amsterdam hequote:
Ik zap altijd weg wanneer de sporters aan het woord komen. Zo niet boeiend.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
P&W zitten in Amsterdam he
Wel een schande inderdaad, ik vind de keuze van gasten regelmatig tekort komen. Tuurlijk moet het een show zijn waar ook Henk en Ingrid naar kunnen kijken maar dit keer vind ik een doodgeschoten politieagent toch echt een hogere prioriteit hebben dan een man met een hond.
Dat komt met name omdat P&W daar gewoon niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zap altijd weg wanneer de sporters aan het woord komen. Zo niet boeiend.
Wellicht was er niemand uit het hoge noorden bereid om de tocht naar Amsterdam te ondernemen of was er nog onvoldoende informatie over de precieze toedracht om er inhoudelijk op in te kunnen gaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Jac0bus het volgende:
P&W zitten in Amsterdam he
Wel een schande inderdaad, ik vind de keuze van gasten regelmatig tekort komen. Tuurlijk moet het een show zijn waar ook Henk en Ingrid naar kunnen kijken maar dit keer vind ik een doodgeschoten politieagent toch echt een hogere prioriteit hebben dan een man met een hond.
Midas Dekkers houdt alleen van honden die met hun kop met wapperende oren uit een auto hangen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze moeten Midas Dekkers uitnodigen over de Poes.
Nee... sporters zijn niet interessantquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat komt met name omdat P&W daar gewoon niet mee om kunnen gaan.
Dat ligt ook vlakbij Hilversum.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
Wellicht was er niemand uit het hoge noorden bereid om de tocht naar Amsterdam te ondernemen
Die heeft nog een leuk flatje in Amsterdam erbij.quote:
Goed mens!quote:
Idd, beetje haren trekken, typische bitchfight.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef carboni het volgende:
Vechten om het levenNiet meer dan gestoei zoals op elke basisschool al eeuwen plaatsvind
-tquote:
Ik door haar valse hoofd.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Ik raak enorm afgeleid door die gaten op haar schouders
Is idd wel kansloos.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef UncleDolan het volgende:
Lekker makkelijk, je pasport wegflikkeren en je bent stateloos en kunt daardoor nooit meer terug, resultaat: kom maar binnen met je knecht.
Werkt elk jaar prima met Sinterklaas en die bootvluchteling wordt wel juichend ontvangen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef UncleDolan het volgende:
Lekker makkelijk, je pasport wegflikkeren en je bent stateloos en kunt daardoor nooit meer terug, resultaat: kom maar binnen met je knecht.
Liever dat soort bootvluchtelingen dan omgekeerde zwarte pieten.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Werkt elk jaar prima met Sinterklaas en die bootvluchteling wordt wel juichend ontvangen.
We zullen je alweer missen.quote:
Ik weet dat jullie moeilijk zonder mijn gezeik kunnen.quote:
Heel irritant inderdaad... hij is geen politiek analist... dat zijn Kustaw en Fritsie!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:52 schreef Jac0bus het volgende:
Hoewel wel ik weet dat jullie ook mij missen, sla ik ook over vanavond. Saaie gasten zeg. Vooral Bart Chabot mogen ze nu wel eens thuis laten.
Klopt en dat weet ie zelf ook en daarom wordt ie ook niet als analist gepresenteerd maar met een knipoog als politiek watcher.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef pberends het volgende:
hij is geen politiek analist... dat zijn Kustaw en Fritsie!
Ja, leuk voor een paar keer, maar nu is de lol er wel vanafquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt en dat weet ie zelf ook en daarom wordt ie ook niet als analist gepresenteerd maar met een knipoog als politiek watcher.
Inderdaad, hij begon te stotterenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Breekfast het volgende:
Hahahahaha Bram komt niet uit zijn woorden
"Ik fungeer niet in de onderste regiónen!"quote:
Komt prima uit zijn woorden, vertraging op de lijn door interrupties van Hendriksquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Breekfast het volgende:
Hahahahaha Bram komt niet uit zijn woorden
Inderdaad, die stemverheffing maakt het ook niet geloofwaardigerquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:27 schreef marcodej het volgende:
Brammetje gaat hier een beetje ver. Niet sterk allemaal.
Wat een hoop centen gaan er toch om in deze onzin zaak, niet te gelovenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:27 schreef Breekfast het volgende:
Goede advocaat maar hij valt hier gewoon keihard door de mand.
Zaak gaat ook helemaal nergens meer over.
Bram moet ook eens hangende uitspraken/procedures even leren niet op tv nog eens te pleiten. Hetzelfde geldt nu voor Hendriks.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat het nieuwswaardig is? Waarom zit Bram er zo vaak?
Dat was inderdaad helemaal een zwaktebod van Brammetje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef Breekfast het volgende:
Bram was gewoon uitgeluld en haalt er dan maar de politieke opvattingen van Hendriks erbij
Vertel eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het wrakingsverzoek d.d. 17 april 2011 gaat terecht afgewezen worden.
Hendriks is geen advocaat of aanklager en slechts een getuige. Doe notabene van meineed wordt beschuldigd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
Bram moet ook eens hangende uitspraken/procedures even leren niet op tv nog eens te pleiten. Hetzelfde geldt nu voor Hendriks.
Een grote klucht dit proces.
er zitten grotere meesters op fok dan Bram lees ik alquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bram moet ook eens hangende uitspraken/procedures even leren niet op tv nog eens te pleiten. Hetzelfde geldt nu voor Hendriks.
Een grote klucht dit proces.
Lees de wijziging.quote:
Hendriks gaat af, die even denkt uit te gaan leggen hoe het juridisch zit. Beter laat hij de juridische kant van het verhaal aan Moszkowicz over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
Brammetje gaat nu toch echt wel af.
De vergelijking tussen 2 uitspraken in het openbaar van Jansen en Hendriks die in de rechtbank anders zijn vergelijken en de 1 wel van meineed beschuldigen en de ander niet.
En dat allemaal over een diner/etentje.
Het beruchte meineetentje.
Ja, ik snapte zijn uitleg ook niet. Nog maar eens luisteren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bram is terecht gewezen met zijn hypocrisie en selectieve beeldvorming wat betreft de vermoedens op meineed van dhr. Hendriks maar vervolgens het tegenovergestelde met Janssen laconiek afdoen als onzin.
Logisch allemaal, maar niet handig. Des te meer hij zich hierover uitlaat, des te groter de kans op tegenstrijdigheden. Even pas de op de plaatsquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hendriks is geen advocaat of aanklager en slechts een getuige. Doe notabene van meineed wordt beschuldigd.
Logisch dat hij daarover z'n zegje wil doen.
Minder logisch is de reclamezendtijd die Bram, als partij in deze, elke procesdag weer krijgt/neemt tijden dit proces.
Die is heel logisch. Dat is precies wat Wilders wil. De martelaar aan tafel en Henk & Ingrid zien het! Wilders is een grote media bespeler, dat moet ik hem meegeven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Minder logisch is de reclamezendtijd die Bram, als partij in deze, elke procesdag weer krijgt/neemt tijden dit proces.
Hendriks zou meineed plegen omdat hij buiten de rechtszaal iets anders zei. Hoe is dat dan wel meineed?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef Durnstic het volgende:
Hendriks gaat af, die even denkt uit te gaan leggen hoe het juridisch zit. Beter laat hij de juridische kant van het verhaal aan Moszkowicz over.
Wat Moszkowicz terecht opmerkt: voor de camera van NOS sta je niet onder ede, in de rechtszaal wel. Hoe kun je meineed plegen als je niet onder ede staat?
Is een veelgehoorde klacht over Bram, ik heb verder geen oordeel over zijn juridische argumentatie. Ik zie je punt niet echt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
er zitten grotere meesters op fok dan Bram lees ik al![]()
"hij moet eens leren"... Behoorlijk betweterig...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is een veelgehoorde klacht over Bram, ik heb verder geen oordeel over zijn juridische argumentatie. Ik zie je punt niet echt.
Maar Brammetje doet het bij vrijwel elk proces waar hij bij betrokken is en niet alleen bij dit Wildersproces.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
Die is heel logisch. Dat is precies wat Wilders wil. De martelaar aan tafel en Henk & Ingrid zien het! Wilders is een grote media bespeler, dat moet ik hem meegeven.
Inderdaad. Hij maakt zichzelf nu volstrekt belachelijk door te zeggen dat Schalken geen deel van de beschikking bij zich had, terwijl Schalken eergisteren zelf uitdrukkelijk heeft erkent dat hij wel degelijk een deel van de beschikking bij zich had, hij zei zelfs welk deel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Logisch allemaal, maar niet handig. Des te meer hij zich hierover uitlaat, des te groter de kans op tegenstrijdigheden. Even pas de op de plaats
Jansen zei buiten de rechtszaal voor de camera's van de NOS ook iets geheel anders. Ook meineed gepleegd dus?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef Durnstic het volgende:
Hendriks gaat af, die even denkt uit te gaan leggen hoe het juridisch zit. Beter laat hij de juridische kant van het verhaal aan Moszkowicz over.
Wat Moszkowicz terecht opmerkt: voor de camera van NOS sta je niet onder ede, in de rechtszaal wel. Hoe kun je meineed plegen als je niet onder ede staat?
Het keert zich op een moment tegen je, en dat begint nu te naderen. De reacties hier bevestigen dat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
"hij moet eens leren"... Behoorlijk betweterig...
Ik volg het proces juridisch niet meer, maar in het kader van beeldvorming raad ik iedereen aan de mediaoptredens tot een minimum te beperken. Dit wordt een grote chaos.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:39 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij maakt zichzelf nu volstrekt belachelijk door te zeggen dat Schalken geen deel van de beschikking bij zich had, terwijl Schalken eergisteren zelf uitdrukkelijk heeft erkent dat hij wel degelijk een deel van de beschikking bij zich had, hij zei zelfs welk deel.
Maar Hendriks heeft alleen het laatste deel van het verhoor gezien (zei hij zelf een paar minuten later) waarin Schalken weer begint te draaien en het zich ineens niet meer weet te herinneren / het niet uit sluit.
daarom is Bram de juiste man voor Wilders. De rest hoort bij het mediaspel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar Brammetje doet het bij vrijwel elk proces waar hij bij betrokken is en niet alleen bij dit Wildersproces.
De media gebruiken/bespelen heeft hij als advocaat prima in orde
Maar dan moet ie niet verongelijkt reageren als iemand anders (een getuige en geen partij) het ook eens doet.
Je vergeet er nog tientallen anderen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef UncleDolan het volgende:
De clienten van Moskovic:
Klaas Bruinsma,
Willem Holleeder,
Cor van Hout,
Hells Angels,
Desi Bouterse,
Geert Wilders.
Mooi lijstje.
Moszkowicz heeft herhaaldelijk aan Hendriks gevraagd of hij juist geciteerd werd. Daarna vroeg hij of Hendriks bij zijn uitspraken in De Pers blijft. Beide vragen beantwoordde Hendriks, onder ede, volmondig met: "Ja.". Daarmee heeft Hendriks de uitspraken in De Pers dus onder ede bevestigd, terwijl Jansen onder ede uitdrukkelijk afstand doet van zijn uitspraken voor de NOS.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hendriks zou meineed plegen omdat hij buiten de rechtszaal iets anders zei. Hoe is dat dan wel meineed?
Vrij weinig, eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet er nog tientallen anderen.
Maar wat heeft dat te doen met dit proces?
Ik vind m ook niets, maar t is natuurlijk verder een zeer succesvol advocaat, de feiten zeggen genoeg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het keert zich op een moment tegen je, en dat begint nu te naderen. De reacties hier bevestigen dat.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef Durnstic het volgende:
Moszkowicz heeft herhaaldelijk aan Hendriks gevraagd of hij juist geciteerd werd. Daarna vroeg hij of Hendriks bij zijn uitspraken in De Pers blijft. Beide vragen beantwoordde Hendriks, onder ede, volmondig met: "Ja.". Daarmee heeft Hendriks de uitspraken in De Pers dus onder ede bevestigd, terwijl Jansen onder ede uitdrukkelijk afstand doet van zijn uitspraken voor de NOS.
Je bedoelt de beslaglegging door de fiscus een half jaartje geleden? Het merk Bram is allang tanende.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik vind m ook niets, maar t is natuurlijk verder een prima advocaat, de feiten zeggen genoeg.
Vind je het erg dat ik je nu volstrekt niet meer serieus neem?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef Durnstic het volgende:
Voor iedereen die het proces een beetje volgt is het allemaal compleet helder. P&W richten zich hier op de honderdduizenden kijkers die het proces alleen via de linkse media volgen en alles klakkeloos aannemen.
Wat begrijp je er nou niet aan dat je buiten de rechtszaal niet onder ede staat? Is het nou echt zo ingewikkeld?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Jansen zei buiten de rechtszaal voor de camera's van de NOS ook iets geheel anders. Ook meineed gepleegd dus?
Je kan het een niet echt los zien van het ander hé.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Wat begrijp je er nou niet aan dat je buiten de rechtszaal niet onder ede staat? Is het nou echt zo ingewikkeld?
Prima de feiten blijven staan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt de beslaglegging door de fiscus een half jaartje geleden? Het merk Bram is allang tanende.
Wat begrijp je niet aan het feit dat de uitspraken van Jansen en Hendriks beiden buiten de rechtszaal zijn gedaan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef Durnstic het volgende:
Wat begrijp je er nou niet aan dat je buiten de rechtszaal niet onder ede staat? Is het nou echt zo ingewikkeld?
Welke feiten eigenlijk?quote:
Nee, ik vind het niet erg dat je 'jezelf nu volstrekt belachelijk maakt. Ga maar weer naar P&W luisteren en heftig ja-knikken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik je nu volstrekt niet meer serieus neem?
Tja... het is altijd de schuld van de media. En die zijn per definitie allemaal links.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
Oh ja laten we linkse media weer even erbij halen
Welke gewonnen zaken? De vormfoutzaken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De gewonnen zaken. Los van of de zaken kloppen of niet, hij wint er veel.
Verder een nare man.
Wat een reactiequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet erg dat je 'jezelf nu volstrekt belachelijk maakt. Ga maar weer naar P&W luisteren en heftig ja-knikken.
Hendriks bevestigt onder ede twee tegenstrijdige uitspraken. Jansen ontkent 1 en bevestigt een 2e waardoor hij bij elkaar consequent is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
Wat begrijp je niet aan het feit dat de uitspraken van Jansen en Hendriks beiden buiten de rechtszaal zijn gedaan?
En dat Jansen zijn verhaal in de rechtszaal heeft aangepast en verandert kan dus ook meineed zijn.
Wat wil je nu zeggen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke gewonnen zaken? De vormfoutzaken?
Kijk, dit is de essentie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hendriks bevestigt onder ede twee tegenstrijdige uitspraken. Jansen ontkent 1 en bevestigt een 2e waardoor hij bij elkaar consequent is.
Het is allemaal de schuld van linksquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja... het is altijd de schuld van de media. En die zijn per definitie allemaal links.
Zoals de Telegraaf, Powned, GeenStijl, Fok! enzovoort.
Dat ik niet exact begrijp waarom men Bram zo hoog in het vaandel heeft staan.quote:
eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk, dit is de essentie.
Daarom, nogmaals, verziekt Hendriks de boel voor zichzelf momenteel. Alles wat hij nu zegt wordt betrokken bij a; het wrakingsverzoek en b; potentiele vervolging voor meineed.
Dat is altijd zoquote:
Omdat hij veel zaken wint en ja ik ben te lui om te googleen op een iPhonequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ik niet exact begrijp waarom men Bram zo hoog in het vaandel heeft staan.
Een beetje zoals Brammetje ook reageren zou. Als je geen inhoudelijke argumenten meer hebt het op een persoonlijke toer gooien. De politieke opvattingen van Hendriks.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef Durnstic het volgende:
Nee, ik vind het niet erg dat je 'jezelf nu volstrekt belachelijk maakt. Ga maar weer naar P&W luisteren en heftig ja-knikken.
Respect voor je eerlijkheidquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat hij veel zaken wint en ja ik ben te lui om te googleen op een iPhone
Jij nam mij toch niet meer serieus? Ik zal het nog één keer in Jip- en Janneketaal uitleggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het feit dat de uitspraken van Jansen en Hendriks beiden buiten de rechtszaal zijn gedaan?
En dat Jansen zijn verhaal in de rechtszaal heeft aangepast en verandert kan dus ook meineed zijn.
Dat is eigenlijk de schuld van de Volkskrantquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
Schande dat die linkse Telegraaf er de oorzaak van was dat die mevrouw ten onrechte het gevang in is gezet.
Maakt niet uit: allemaal 1 grote linkse pot nat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de schuld van de Volkskrant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |