Het is te barbaars voor woordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef UncleDolan het volgende:
Flikker op met je godsdienst en maniertjes. Dieren die 4 minuten lijden en stikken in hun bloed, het maakt me niet uit welk doel dat dient het is gewoon barbaars.
Vlees is ook lekker, maar ietwat normaal een dier slachten zou wel een vereiste moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Thieme moet geen vinger krijgen want dan pakt ze langzaam je hele hand en moeten we allemaal verplicht vegetariėr worden. Vleesjes zijn lekker.
Dat zijn de mooie beelden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kleine pin schiet tussen beide hersenhelften, dier verliest direct alle bewustzijn en zakt door de poten. Wordt aan een kabel die vastzit aan de achterpoot heel snel omhoog getrokken en de keel doorgesneden. Su-per humaan.
wiequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef cobain1994 het volgende:
Ik zeg: word vegetariėr, dan zijn we van dat gezeur af.
Het is in elk geval humaner dan de rituele voorbeelden die we zojuist hebben gezien. Dan kiezen ze natuurlijk wel de meest smakelijke filmpjes uit, maar toch...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie beelden.
Heb je de beelden gezien van een paar jaar terug toen er koeien geruimd moesten worden?
Snelheid boven welzijn, zoals het ook in de slachthuizen gaat.
Godsdienstvrijheid heeft wat mij betreft ook genoeg grenzen maar het is nou niet zo dat
de westerse methode zo ontzettend humaan (misschien niet het goeie woord) is.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef matthijst het volgende:
Godverdomme, ze moesten die dikke beer zelf onverdoofd slachten.
En er dan een computerspelletje over maken.
Daar verschillen we dan over van mening. Uiteindelijk is alleen de poging om dieren buiten bewustzijn te brengen, vóórdat hun keel wordt doorgesneden kan alleen maar toegejuicht worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie beelden.
Heb je de beelden gezien van een paar jaar terug toen er koeien geruimd moesten worden?
Snelheid boven welzijn, zoals het ook in de slachthuizen gaat.
Godsdienstvrijheid heeft wat mij betreft ook genoeg grenzen maar het is nou niet zo dat
de westerse methode zo ontzettend humaan (misschien niet het goeie woord) is.
Ja het verhaal is rondquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. hij moest de holocaust er ook weer even bijslepen. Wat een verassing.
Uiteindelijk stemt een meerderheid van de kamer natuurlijk voor Thiemes wetsvoorstel en kan die dikke z'n barbaarse eten ergens anders vandaan toveren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze persoon diskwalificeert Thieme behoorlijk.
Dat valt wel mee. Ik ben absoluut geen Thieme-fan, maar hiermee heeft ze wel gewoon 'n punt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze persoon diskwalificeert Thieme behoorlijk op inhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |