Neeeee dit is echt overkill hoor...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Eenskijken het volgende:
Moszkowiczaltijd een leuk figuur om naar te kijken
Eens, niet geslaagd.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft ze nu voor een Justin Bieber kapsel?
Haar lekkerheid daalt hierdoor met 53.8%.
volgens mij nietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Is dit die met die Hitler vergelijking?
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat was deze:quote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Ze zouden met elkaar moeten trouwen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Monique lijkt wel op Alexander Klöpping met dat haar zo. Da's nooit goed
Tjsa....straatarme bevolking en hij heeft 80 miljard van ze gestolen en op diverse bankrekeningen staan.quote:
Die heeft vanavond een wedstrijdje gefloten in de Arena.quote:
Inderdaad. Ze zeiden dat 1 van de dames nog een vraag had, ik dacht: als die Christine nu maar haar smoel houdt, haar kostje is gekocht, die andere heeft het nakijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef marcodej het volgende:
Ze wil ook dat Moszkowicz haar vraagt een brief te schrijven.
Wat was Jol irritant zeg, wat een mongool is dat.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Als je Dick Jol al belt dat er pinda's en een gratis biertje op tafel staan dan is hij al van de partij.
Wat een media geilneef.
Ik haal ook vaker eten bij d'n Jap en mij nodigen ze niet uit om mee te discussieren.
2 doden maakt geen indruk meer op Pauw & Wittemanquote:
quote:
Aangezien het een uitgeprocedeerde illegaal was zal dit er wel deels over gaan.quote:Debat vluchtelingenopvang
Cora van Nieuwenhuizen (VVD) in debat met Hans Spekman (PvdA).
Dick Jol moet vaste tafelheer worden bij DWDD.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Misschien heeft Dick Jol er nog een mening over, kan hij ook weer langskomen.
Nee. De laatste gast:quote:
Wel met fluitje zodat ie kan aangeven wanneer de gasten saai worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Dick Jol moet vaste tafelheer worden bij DWDD.
Ligt niet vlakbij Hilversum, hč.quote:
P&W zitten in Amsterdam hequote:
Ik zap altijd weg wanneer de sporters aan het woord komen. Zo niet boeiend.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
P&W zitten in Amsterdam he
Wel een schande inderdaad, ik vind de keuze van gasten regelmatig tekort komen. Tuurlijk moet het een show zijn waar ook Henk en Ingrid naar kunnen kijken maar dit keer vind ik een doodgeschoten politieagent toch echt een hogere prioriteit hebben dan een man met een hond.
Dat komt met name omdat P&W daar gewoon niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zap altijd weg wanneer de sporters aan het woord komen. Zo niet boeiend.
Wellicht was er niemand uit het hoge noorden bereid om de tocht naar Amsterdam te ondernemen of was er nog onvoldoende informatie over de precieze toedracht om er inhoudelijk op in te kunnen gaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Jac0bus het volgende:
P&W zitten in Amsterdam he
Wel een schande inderdaad, ik vind de keuze van gasten regelmatig tekort komen. Tuurlijk moet het een show zijn waar ook Henk en Ingrid naar kunnen kijken maar dit keer vind ik een doodgeschoten politieagent toch echt een hogere prioriteit hebben dan een man met een hond.
Midas Dekkers houdt alleen van honden die met hun kop met wapperende oren uit een auto hangen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze moeten Midas Dekkers uitnodigen over de Poes.
Nee... sporters zijn niet interessantquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat komt met name omdat P&W daar gewoon niet mee om kunnen gaan.
Dat ligt ook vlakbij Hilversum.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
Wellicht was er niemand uit het hoge noorden bereid om de tocht naar Amsterdam te ondernemen
Die heeft nog een leuk flatje in Amsterdam erbij.quote:
Goed mens!quote:
Idd, beetje haren trekken, typische bitchfight.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef carboni het volgende:
Vechten om het levenNiet meer dan gestoei zoals op elke basisschool al eeuwen plaatsvind
-tquote:
Ik door haar valse hoofd.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Ik raak enorm afgeleid door die gaten op haar schouders
Is idd wel kansloos.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef UncleDolan het volgende:
Lekker makkelijk, je pasport wegflikkeren en je bent stateloos en kunt daardoor nooit meer terug, resultaat: kom maar binnen met je knecht.
Werkt elk jaar prima met Sinterklaas en die bootvluchteling wordt wel juichend ontvangen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef UncleDolan het volgende:
Lekker makkelijk, je pasport wegflikkeren en je bent stateloos en kunt daardoor nooit meer terug, resultaat: kom maar binnen met je knecht.
Liever dat soort bootvluchtelingen dan omgekeerde zwarte pieten.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Werkt elk jaar prima met Sinterklaas en die bootvluchteling wordt wel juichend ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |