2 doden maakt geen indruk meer op Pauw & Wittemanquote:
quote:
Aangezien het een uitgeprocedeerde illegaal was zal dit er wel deels over gaan.quote:Debat vluchtelingenopvang
Cora van Nieuwenhuizen (VVD) in debat met Hans Spekman (PvdA).
Dick Jol moet vaste tafelheer worden bij DWDD.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Misschien heeft Dick Jol er nog een mening over, kan hij ook weer langskomen.
Nee. De laatste gast:quote:
Wel met fluitje zodat ie kan aangeven wanneer de gasten saai worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Dick Jol moet vaste tafelheer worden bij DWDD.
Ligt niet vlakbij Hilversum, hè.quote:
P&W zitten in Amsterdam hequote:
Ik zap altijd weg wanneer de sporters aan het woord komen. Zo niet boeiend.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
P&W zitten in Amsterdam he
Wel een schande inderdaad, ik vind de keuze van gasten regelmatig tekort komen. Tuurlijk moet het een show zijn waar ook Henk en Ingrid naar kunnen kijken maar dit keer vind ik een doodgeschoten politieagent toch echt een hogere prioriteit hebben dan een man met een hond.
Dat komt met name omdat P&W daar gewoon niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zap altijd weg wanneer de sporters aan het woord komen. Zo niet boeiend.
Wellicht was er niemand uit het hoge noorden bereid om de tocht naar Amsterdam te ondernemen of was er nog onvoldoende informatie over de precieze toedracht om er inhoudelijk op in te kunnen gaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Jac0bus het volgende:
P&W zitten in Amsterdam he
Wel een schande inderdaad, ik vind de keuze van gasten regelmatig tekort komen. Tuurlijk moet het een show zijn waar ook Henk en Ingrid naar kunnen kijken maar dit keer vind ik een doodgeschoten politieagent toch echt een hogere prioriteit hebben dan een man met een hond.
Midas Dekkers houdt alleen van honden die met hun kop met wapperende oren uit een auto hangen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze moeten Midas Dekkers uitnodigen over de Poes.
Nee... sporters zijn niet interessantquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat komt met name omdat P&W daar gewoon niet mee om kunnen gaan.
Dat ligt ook vlakbij Hilversum.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
Wellicht was er niemand uit het hoge noorden bereid om de tocht naar Amsterdam te ondernemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |