wiequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef cobain1994 het volgende:
Ik zeg: word vegetariër, dan zijn we van dat gezeur af.
Het is in elk geval humaner dan de rituele voorbeelden die we zojuist hebben gezien. Dan kiezen ze natuurlijk wel de meest smakelijke filmpjes uit, maar toch...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie beelden.
Heb je de beelden gezien van een paar jaar terug toen er koeien geruimd moesten worden?
Snelheid boven welzijn, zoals het ook in de slachthuizen gaat.
Godsdienstvrijheid heeft wat mij betreft ook genoeg grenzen maar het is nou niet zo dat
de westerse methode zo ontzettend humaan (misschien niet het goeie woord) is.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef matthijst het volgende:
Godverdomme, ze moesten die dikke beer zelf onverdoofd slachten.
En er dan een computerspelletje over maken.
Daar verschillen we dan over van mening. Uiteindelijk is alleen de poging om dieren buiten bewustzijn te brengen, vóórdat hun keel wordt doorgesneden kan alleen maar toegejuicht worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie beelden.
Heb je de beelden gezien van een paar jaar terug toen er koeien geruimd moesten worden?
Snelheid boven welzijn, zoals het ook in de slachthuizen gaat.
Godsdienstvrijheid heeft wat mij betreft ook genoeg grenzen maar het is nou niet zo dat
de westerse methode zo ontzettend humaan (misschien niet het goeie woord) is.
Ja het verhaal is rondquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. hij moest de holocaust er ook weer even bijslepen. Wat een verassing.
Uiteindelijk stemt een meerderheid van de kamer natuurlijk voor Thiemes wetsvoorstel en kan die dikke z'n barbaarse eten ergens anders vandaan toveren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze persoon diskwalificeert Thieme behoorlijk.
Dat valt wel mee. Ik ben absoluut geen Thieme-fan, maar hiermee heeft ze wel gewoon 'n punt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze persoon diskwalificeert Thieme behoorlijk op inhoud.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef matthijst het volgende:
Godverdomme, ze moesten die dikke beer zelf onverdoofd slachten.
En er dan een computerspelletje over maken.
Onzin, complete lulkoek van die joodquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze persoon diskwalificeert mevrouw Thieme behoorlijk op inhoud en argumenten.
Zou me niks verbazen als ie nu ook al uit de muur vreet...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uiteindelijk stemt een meerderheid van de kamer natuurlijk voor Thiemes wetsvoorstel en kan die dikke z'n barbaarse eten ergens anders vandaan toveren.
Quote eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:59 schreef Halcon het volgende:
Jammer dat er weer allerlei anti-semitische sentimenten naar boven moeten komen in deze discussie.
Geen idee, hij is al een keer eerder geweest toch? Of was dat bij DWDD en Holland Sport voor de presentatie van een boek?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:58 schreef matthijst het volgende:
Wat doet Agassi in Nederland?
Of ist oude opname?
Ja, kijk dit is dus wel weer een reden waarom ie zijn vlees wat mij betreft over de grensquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. hij moest de holocaust er ook weer even bijslepen. Wat een verassing.
Verschrikkelijk eng volkquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het verhaal is rond![]()
Wat een zwaktebod
Mwah, het selectief en onvolledig gebruik maken van bronnen om dit te kunnen verkopen aan de achterban vind ik behoorlijk koosjer daarnaast impliceert de Raad van State het tegenovergestelde wat mevrouw Thieme aan de Staten Generaal onderhands probeert door te drukken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik ben absoluut geen Thieme-fan, maar hiermee heeft ze wel gewoon 'n punt.
Ja altijd de holocaust er bij halen, dat zorgt voor sympathiequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:59 schreef Halcon het volgende:
Jammer dat er weer allerlei anti-semitische sentimenten naar boven moeten komen in deze discussie.
Verdoofd slachten lijkt me altijd 'humaner' dan de manier zoals in dat filmpje werd getoond.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mwah, het selectief en onvolledig gebruik maken van bronnen om dit te kunnen verkopen aan de achterban vindt ik behoorlijk koosjer daarnaast impliceert de Raad van State het tegenovergestelde wat mevrouw Thieme aan de Staten Generaal onderhands probeert te drukken.
Onzin om op zo'n infantiele wijze iemand anders in dit geval de ''jood'' zonder argumenten op nonsens te kwalificeren. Jij roept maar wat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Onzin, complete lulkoek van die jood
Dat was pas op het einde.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja altijd de holocaust er bij halen, dat zorgt voor sympathie
Ja, maar wij zijn gedecimeerd... boehoehoee..quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja altijd de holocaust er bij halen, dat zorgt voor sympathie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |