abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 april 2011 @ 23:55:57 #1
862 Arcee
Look closer
pi_95568289

Pauw & Witteman is een dagelijks programma met de urgentie van de actualiteit, de waan van de week en het gesprek van de dag. Van Bach tot Bauer, van terreur tot tv, van voetbal tot verkiezingen: alles komt aan bod en niets blijft onbesproken. De live uitzending begint om 23.00 uur en is rond de klok van 00:00 afgelopen.

De presentatoren van P&W zijn:
Jeroen Pauw was vaak te zien als journalist/presentator van de dagelijkse nieuwsbulletins voor het RTL Nieuws, samen met Loretta Schrijver. Daarnaast presenteerde Jeroen voor RTL4 het culturele praatprogramma Studio Rembrandt. En het succesvolle programma Een Kwestie Van Kiezen. Eind 2002 wordt Jeroen Pauw, naast zijn BNN-werkzaamheden, presentator van NOVA. Vervolgens heeft hij in het seizoen 2005/2006 het praatprogramma Woestijnruiters voor de VARA/NPS gespresenteerd samen met Paul Witteman. Tot op heden is hij bezig met het late-nightprogramma "Pauw&Witteman" dat hij ook met Paul Witteman presenteert.

Paul Witteman o.a. bekend van Barend&Witteman, Het Lagerhuis en Woestijnruiters en is al sinds 1986 actief op tv. Naast Televisieprogramma's is hij ook actief in de VARA-gids en in de Volkskrant. Ook schreef hij in 2006 het boekenweekessay "Erfstukken". Net als Jeroen is Paul tot op heden te zien op Nederland 1 bij het kijkcijferkanon Pauw&Witteman.

Kijk alle mooie momenten van Pauw&Witteman terug op het kanaal van P&W !
Deze is hier te vinden.

De Homepage van P&WWikipedia over P&W
Uitzending P&W gemist

De OP, zet aub het oude topic er in ;)

Vorig topic: [Pauw & Witteman #150] : Waar Call of Duty 'No russian' wordt getoond
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_95568318
:')
pi_95568325
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef Durnstic het volgende:

[..]
Hendriks verklaart onder ede iets dat compleet afwijkt van hetgeen hij in De Pers verklaart heeft. Moszkowicz vraagt hem herhaaldelijk of hij juist geciteerd is en of hij bij zijn uitspraken blijft. Onder ede beantwoord hij beide vragen met: "Ja.". Daarmee bevestigd hij onder ede dus iets dat afwijkt van iets dat hij eerder onder ede verklaarde. Dan vertel je dus aantoonbaar tegenstrijdigheden terwijl je onder ede staat. Meineed dus.
Je moet meningen niet met feiten verwarren. Moszkowicz stelt dat hetgeen Hendriks onder ede verklaarde tegenstrijdig is aan hetgeen hij in De Pers heeft verklaard en beschuldigt hem daarmee van meineed. Hendriks ontkent dat beide verklaringen met elkaar in tegenspraak zijn. De rechtbank geeft hem gelijk door het verzoek van Moszkowicz naast zich neer te leggen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:57:10 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95568336
Ja, met Bram: ik ben het niet eens met jullie samenvatting van Marcus Bakker. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:57:49 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95568361
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef humberto.tan het volgende:

Je moet meningen niet met feiten verwarren. Moszkowicz stelt dat hetgeen Hendriks onder ede verklaarde tegenstrijdig is aan hetgeen hij in De Pers heeft verklaard en beschuldigt hem daarmee van meineed. Hendriks ontkent dat beide verklaringen met elkaar in tegenspraak zijn. De rechtbank geeft hem gelijk door het verzoek van Moszkowicz naast zich neer te leggen.
He, gelukkig iemand die het toch nog wel snapt. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:58:37 #6
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95568388
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat ik niet exact begrijp waarom men Bram zo hoog in het vaandel heeft staan.
Meneer Moskowicz heeft zijn carriere voornamelijk te danken aan zijn achternaam. Niettemin blijft het een degelijke advocaat.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_95568394
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Een beetje zoals Brammetje ook reageren zou. Als je geen inhoudelijke argumenten meer hebt het op een persoonlijke toer gooien. De politieke opvattingen van Hendriks.

Maar om in dezelfde stijl te blijven: blijf vooral achter je grote geblondeerde leider aanzwalken en geef de linkse media er maar de schuld van.
Ik heb nog honderden inhoudelijke argumenten, maar je gaf aan dat je me niet meer serieus nam.

quote:
11s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Vind je het erg dat ik je nu volstrekt niet meer serieus neem? :W
Wat je trouwens ook niet bijster sterk onderbouwde.
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:00:16 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95568445
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Durnstic het volgende:

Ik heb nog honderden inhoudelijke argumenten, maar je gaf aan dat je me niet meer serieus nam.

Je inhoudelijke argumenten zijn net als die van Bram door de rechtbank verworpen en niet ontvankelijk verklaard.

Ga jij mij nu ook proberen te wraken?
Poef.....gone! ©golfer
pi_95568477
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

De rechtbank heeft (uiterst onzorgvuldig gemotiveerd) besloten dat er geen onderzoek ingesteld wordt naar de vraag of Hendriks wel of niet meineed gepleegd heeft. Waarmee de rechtbank de schijn van partijdigheid gewekt heeft. Maandag meer.
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:01:27 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95568490
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Durnstic het volgende:

Wat je trouwens ook niet bijster sterk onderbouwde.
Je linkse pers-kretologie was voldoende onderbouwd toch?
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:02:26 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95568524
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:01 schreef Durnstic het volgende:

De rechtbank heeft (uiterst onzorgvuldig gemotiveerd) dat er geen onderzoek ingesteld wordt naar de vraag of Hendriks wel of niet meineed gepleegd heeft. Waarmee de rechtbank de schijn van partijdigheid gewekt heeft. Maandag meer.
Ben blij te zien dat jij er meer verstand van hebt dan de rechtbank.
Kan ik je als jurist inhuren?
Poef.....gone! ©golfer
pi_95568526
Leuke beelden van Bakker :D
pi_95568576
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Je linkse pers-kretologie was voldoende onderbouwd toch?
Ik hoef hier toch niet te onderbouwen dat P&W een links programma is? Of moet ik feiten van algemene bekendheid hier ook onderbouwen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Durnstic op 16-04-2011 00:15:29 ]
pi_95568637
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Ben blij te zien dat jij er meer verstand van hebt dan de rechtbank.
Kan ik je als jurist inhuren?
Als ik zeg dat de rechtbank de schijn van partijdigheid gewekt heeft, zeg ik niet dat ik er meer verstand van heb.
pi_95568682
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 00:03 schreef Durnstic het volgende:

[..]

Moet ik hier serieus gaan onderbouwen dat P&W een links programma is? Of moet ik feiten van algemene bekendheid hier ook onderbouwen?
Ja doe eens...
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:07:04 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95568733
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:05 schreef Durnstic het volgende:

Als ik zeg dat de rechtbank de schijn van partijdigheid gewekt heeft, zeg ik niet dat ik er meer verstand van heb.
Je zegt dat de rechtbank iets uiterst onzorgvuldig heeft gemotiveerd. Daar ging mijn opmerking over.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 april 2011 @ 00:13:29 #17
862 Arcee
Look closer
pi_95568967
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef Durnstic het volgende:
Hendriks verklaart onder ede iets dat compleet afwijkt van hetgeen hij in De Pers verklaart heeft. Moszkowicz vraagt hem herhaaldelijk of hij juist geciteerd is en of hij bij zijn uitspraken blijft. Onder ede beantwoord hij beide vragen met: "Ja.". Daarmee bevestigd hij onder ede dus iets dat afwijkt van iets dat hij eerder onder ede verklaarde. Dan vertel je dus aantoonbaar tegenstrijdigheden terwijl je onder ede staat. Meineed dus.
Hendriks voegde eraan toe dat zijn twee uitspraken wat hem betreft op hetzelfde neerkomen. Zolang niet bewezen is dat hij daarin ongelijk heeft is er nog geen sprake van meineed.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_95569233
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:13 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hendriks voegde eraan toe dat zijn twee uitspraken wat hem betreft op hetzelfde neerkomen. Zolang niet bewezen is dat hij daarin ongelijk heeft is er nog geen sprake van meineed.
Klopt, dat betrof mijn mening. Maar dat geldt voor bijna alles dat over de zaak beweerd wordt voordat de rechter uitspraak heeft gedaan.
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:42:16 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95569898
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:21 schreef Durnstic het volgende:

Klopt, dat betrof mijn mening. Maar dat geldt voor bijna alles dat over de zaak beweerd wordt voordat de rechter uitspraak heeft gedaan.
De rechter heeft uitspraak gedaan inzake de meineed en jij blijft beweren dat die uitspraak uiterst onzorgvuldig is. Op welke punten dat is ga je niet in.
Vandaar mijn vraag of jij er meer verstand van hebt en of ik je als jurist kan inhuren.
Kan je dat niet waarmaken, dan blijf ik vertrouwen in de rechtbank houden en dus de uitspraak van de rechters meer waarderen dan jouw beweringen en meningen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 april 2011 @ 00:46:59 #20
862 Arcee
Look closer
pi_95570045

Toch wel een boeiend moment, dat telefoontje van Moszkowicz. ^O^
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:48:11 #21
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_95570082
Wat een kinderachtig figuur is Moskowicz toch ook.
pi_95571513
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:42 schreef golfer het volgende:

[..]

De rechter heeft uitspraak gedaan inzake de meineed en jij blijft beweren dat die uitspraak uiterst onzorgvuldig is. Op welke punten dat is ga je niet in.
Vandaar mijn vraag of jij er meer verstand van hebt en of ik je als jurist kan inhuren.
Kan je dat niet waarmaken, dan blijf ik vertrouwen in de rechtbank houden en dus de uitspraak van de rechters meer waarderen dan jouw beweringen en meningen. ;)
De rechter heeft helemaal geen uitspraak gedaan inzake meineed. De rechter heeft alleen maar besloten dat er géén onderzoek wordt ingesteld naar de vraag of Hendriks meineed gepleegd heeft. Moet ik dan alles herhalen?
Bovendien is het besluit van de rechtbank ook nog eens de reden van het wrakingsverzoek waar de wrakingskamer zich nog over buigt. Het is momenteel nog mogelijk dat de wrakingskamer maandag het wrakingsverzoek honoreert, er een compleet nieuwe rechtbank komt, die vaststelt dat Hendriks inderdaad meineed gepleegd heeft. Zolang er nog juridische middelen bestaan om tegen de uitspraak van een rechter in beroep te gaan, is de uitspraak nog niet 'in kracht van gewijsde' gegaan. Tot die tijd heeft de uitspraak juridisch gezien ook nog geen enkele waarde. Dus wacht eerst maar eens af hoe dit allemaal gaat lopen, voordat je conclusies trekt.
pi_95571922
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:46 schreef Arcee het volgende:

Toch wel een boeiend moment, dat telefoontje van Moszkowicz. ^O^
Idd een interessant moment.
sig verwijderd door FA
pi_95572401
Het doet me een beetje denken aan Bos die een keertje tijdens de uitzending inbelde. Min of meer met succes, want ik kan me herinneren dat de gast aan tafel, die Bos van repliek diende, een beetje verbouwereerd was en niet veel meer zei.

Ik denk dat Moszkowicz de volgende keer tot tien gaat tellen voordat hij dit weer gaat doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toad op 16-04-2011 03:25:20 ]
pi_95576754
Dit was gewoon een keiharde faalactie van Moszkowicz, had ik niet van hem verwacht.

Dat hij de politieke opvattingen van Hendriks erbij moet halen in de discussie is natuurlijk ook niet bepaald sterk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')