Je moet meningen niet met feiten verwarren. Moszkowicz stelt dat hetgeen Hendriks onder ede verklaarde tegenstrijdig is aan hetgeen hij in De Pers heeft verklaard en beschuldigt hem daarmee van meineed. Hendriks ontkent dat beide verklaringen met elkaar in tegenspraak zijn. De rechtbank geeft hem gelijk door het verzoek van Moszkowicz naast zich neer te leggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Hendriks verklaart onder ede iets dat compleet afwijkt van hetgeen hij in De Pers verklaart heeft. Moszkowicz vraagt hem herhaaldelijk of hij juist geciteerd is en of hij bij zijn uitspraken blijft. Onder ede beantwoord hij beide vragen met: "Ja.". Daarmee bevestigd hij onder ede dus iets dat afwijkt van iets dat hij eerder onder ede verklaarde. Dan vertel je dus aantoonbaar tegenstrijdigheden terwijl je onder ede staat. Meineed dus.
He, gelukkig iemand die het toch nog wel snapt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef humberto.tan het volgende:
Je moet meningen niet met feiten verwarren. Moszkowicz stelt dat hetgeen Hendriks onder ede verklaarde tegenstrijdig is aan hetgeen hij in De Pers heeft verklaard en beschuldigt hem daarmee van meineed. Hendriks ontkent dat beide verklaringen met elkaar in tegenspraak zijn. De rechtbank geeft hem gelijk door het verzoek van Moszkowicz naast zich neer te leggen.
Meneer Moskowicz heeft zijn carriere voornamelijk te danken aan zijn achternaam. Niettemin blijft het een degelijke advocaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ik niet exact begrijp waarom men Bram zo hoog in het vaandel heeft staan.
Ik heb nog honderden inhoudelijke argumenten, maar je gaf aan dat je me niet meer serieus nam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Een beetje zoals Brammetje ook reageren zou. Als je geen inhoudelijke argumenten meer hebt het op een persoonlijke toer gooien. De politieke opvattingen van Hendriks.
Maar om in dezelfde stijl te blijven: blijf vooral achter je grote geblondeerde leider aanzwalken en geef de linkse media er maar de schuld van.
Wat je trouwens ook niet bijster sterk onderbouwde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik je nu volstrekt niet meer serieus neem?
Je inhoudelijke argumenten zijn net als die van Bram door de rechtbank verworpen en niet ontvankelijk verklaard.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Durnstic het volgende:
Ik heb nog honderden inhoudelijke argumenten, maar je gaf aan dat je me niet meer serieus nam.
De rechtbank heeft (uiterst onzorgvuldig gemotiveerd) besloten dat er geen onderzoek ingesteld wordt naar de vraag of Hendriks wel of niet meineed gepleegd heeft. Waarmee de rechtbank de schijn van partijdigheid gewekt heeft. Maandag meer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Je moet meningen niet met feiten verwarren. Moszkowicz stelt dat hetgeen Hendriks onder ede verklaarde tegenstrijdig is aan hetgeen hij in De Pers heeft verklaard en beschuldigt hem daarmee van meineed. Hendriks ontkent dat beide verklaringen met elkaar in tegenspraak zijn. De rechtbank geeft hem gelijk door het verzoek van Moszkowicz naast zich neer te leggen.
Je linkse pers-kretologie was voldoende onderbouwd toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Durnstic het volgende:
Wat je trouwens ook niet bijster sterk onderbouwde.
Ben blij te zien dat jij er meer verstand van hebt dan de rechtbank.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:01 schreef Durnstic het volgende:
De rechtbank heeft (uiterst onzorgvuldig gemotiveerd) dat er geen onderzoek ingesteld wordt naar de vraag of Hendriks wel of niet meineed gepleegd heeft. Waarmee de rechtbank de schijn van partijdigheid gewekt heeft. Maandag meer.
Ik hoef hier toch niet te onderbouwen dat P&W een links programma is? Of moet ik feiten van algemene bekendheid hier ook onderbouwen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je linkse pers-kretologie was voldoende onderbouwd toch?
Als ik zeg dat de rechtbank de schijn van partijdigheid gewekt heeft, zeg ik niet dat ik er meer verstand van heb.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben blij te zien dat jij er meer verstand van hebt dan de rechtbank.
Kan ik je als jurist inhuren?
Ja doe eens...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:03 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus gaan onderbouwen dat P&W een links programma is? Of moet ik feiten van algemene bekendheid hier ook onderbouwen?
Je zegt dat de rechtbank iets uiterst onzorgvuldig heeft gemotiveerd. Daar ging mijn opmerking over.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:05 schreef Durnstic het volgende:
Als ik zeg dat de rechtbank de schijn van partijdigheid gewekt heeft, zeg ik niet dat ik er meer verstand van heb.
Hendriks voegde eraan toe dat zijn twee uitspraken wat hem betreft op hetzelfde neerkomen. Zolang niet bewezen is dat hij daarin ongelijk heeft is er nog geen sprake van meineed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef Durnstic het volgende:
Hendriks verklaart onder ede iets dat compleet afwijkt van hetgeen hij in De Pers verklaart heeft. Moszkowicz vraagt hem herhaaldelijk of hij juist geciteerd is en of hij bij zijn uitspraken blijft. Onder ede beantwoord hij beide vragen met: "Ja.". Daarmee bevestigd hij onder ede dus iets dat afwijkt van iets dat hij eerder onder ede verklaarde. Dan vertel je dus aantoonbaar tegenstrijdigheden terwijl je onder ede staat. Meineed dus.
Klopt, dat betrof mijn mening. Maar dat geldt voor bijna alles dat over de zaak beweerd wordt voordat de rechter uitspraak heeft gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hendriks voegde eraan toe dat zijn twee uitspraken wat hem betreft op hetzelfde neerkomen. Zolang niet bewezen is dat hij daarin ongelijk heeft is er nog geen sprake van meineed.
De rechter heeft uitspraak gedaan inzake de meineed en jij blijft beweren dat die uitspraak uiterst onzorgvuldig is. Op welke punten dat is ga je niet in.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:21 schreef Durnstic het volgende:
Klopt, dat betrof mijn mening. Maar dat geldt voor bijna alles dat over de zaak beweerd wordt voordat de rechter uitspraak heeft gedaan.
De rechter heeft helemaal geen uitspraak gedaan inzake meineed. De rechter heeft alleen maar besloten dat er géén onderzoek wordt ingesteld naar de vraag of Hendriks meineed gepleegd heeft. Moet ik dan alles herhalen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
De rechter heeft uitspraak gedaan inzake de meineed en jij blijft beweren dat die uitspraak uiterst onzorgvuldig is. Op welke punten dat is ga je niet in.
Vandaar mijn vraag of jij er meer verstand van hebt en of ik je als jurist kan inhuren.
Kan je dat niet waarmaken, dan blijf ik vertrouwen in de rechtbank houden en dus de uitspraak van de rechters meer waarderen dan jouw beweringen en meningen.
Idd een interessant moment.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:46 schreef Arcee het volgende:
Toch wel een boeiend moment, dat telefoontje van Moszkowicz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |