Ja, die blijft maar zoeken naar die boekhandelquote:
Wat is dat voor gedrocht?quote:
Is dat hond2?quote:
Hond2.quote:
En wat vindt hond1 ervan?quote:
Gefeliciteerd met het kroost!quote:
Gezellig! Droppig hondje om te zien!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef sigme het volgende:
Hond2, werknaam Boaike, komt begin mei. Hond1 is niet mee wezen kijken, maar gaat het ongetwijfeld het allergaafste kado'tje ooit van de hele wereld vinden.
Het is me gelukt.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat goed uniek!
Bah, voel me ontzettend opgejaagd en onrustig.
Ik moet:
• De nieuwsbrief opleveren
• De nieuwsbrief op de website zetten (pokkewerk)
• Een groot excelbestand nog aanpassen + andere dingen in verwerken
• 500 mailtjes afhandelen
• Een belangrijke vergadering voorbereiden
• Een afgehandeld project implementeren
• Voor een klant iets uitzoeken, maar is bewerkelijk om te doen
• De nieuwe website tekstueel vullen (veel veel veel veel veel werk)
• Een handboek bijwerken
• Een grote beurs organiseren, inclusief officiële presentatie van de nieuwe website
• Achtervang zijn voor dingen van de dag, aangezien mijn collega met vakantie is.
En dit alles bij voorkeur voor half maart.
Help..
* HenkPietKlaasWim grijpt krukkken, strompelt naar XM toe en geeft een hele dikke knuffel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
O hai...
[..]
Het is me gelukt.
Maar de combinatie met de werkperikelen hebben ervoor gezorgd dat ik even op was.
Dus...
Ja.
Nouja.
Hoi, enzo.
Zeg hee, ga eens een beetje voor jezelf zorgen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zaterdag was de laatste beursdag en zondag in 't zonnetje gezeten, maar gedurende de dag werd 't lijf steeds strammer en zondag op maandag amper geslapen door de pijn.
Maar, HKMPWMKPMW, het is tot medio mei nog erg druk, maar het gaat wel.
Tegen die tijd is het gips van mijn enkel af! Dat duurt nog eeeeeeeeeeeeuwen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zaterdag was de laatste beursdag en zondag in 't zonnetje gezeten, maar gedurende de dag werd 't lijf steeds strammer en zondag op maandag amper geslapen door de pijn.
Maar, HKMPWMKPMW, het is tot medio mei nog erg druk, maar het gaat wel.
Wat Neen al zei, het ging om de versnellingenquote:Fiets gevonden. Cali, wat was er precies ouderwets aan? Want ik zag vanmiddag iemand die de remmen onder het rechte stuk vh stuur had en dat heb ik nog nooit gezien, dus ik dacht dat dat ouderwets was, maar dat heeft Moblo dus niet.
Dat is al best snel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het eerste weekend van juni een vrij weekend!
yup, versnellingen op het framequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef _Calimero_ het volgende:
AWWWWW dat hondje!!! how cute!
[..]
Wat Neen al zei, het ging om de versnellingen![]()
Fijn dat je er weer bent XM, pas goed op jezelf dame!
En nu wil ik even terugblaffen, want jij hebt altijd zoveel kritiek op andermans lijstjes, maar ik wee gewoon niet wat ik zeggen moetquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Perruche het volgende:
Mijn ijntleisd:
O: 2x speltbrood (jam, kaas)
T: peer, 3 caramels
L: groentelasagne, 2 stukjes rundvlees
T: cappuccino, banaan, 150 ml vruchtenyoghurt
T: 2 stukjes chocolade
D: 5 kleine pannenkoeken:
2x spek/kaas
1x rozijn
1x chocopasta
1x stroop
Oeh the ev0l!
Waar de versnellingen ook zitten, een racefiets is altijd even wennen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup, versnellingen op het frameach.. zal vast wel wennen
mensen vragen toch om kritiek, ik weet heus wel hoe het moet, dat wil niet zeggen dat ik me daar zelf altijd aan houdquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu wil ik even terugblaffen, want jij hebt altijd zoveel kritiek op andermans lijstjes, maar ik wee gewoon niet wat ik zeggen moet.
Anyway. Ik ga slapen! Morgen weinig te doen = lezen + nieuwe serie kijken (The Borgias)
*tikt hem aaaan*quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
mensen vragen toch om kritiek, ik weet heus wel hoe het moet, dat wil niet zeggen dat ik me daar zelf altijd aan houd
slaap lekker!
Neuh, ik vind het ook niet veel als het kleintjes zijn. Ik eet meestal 3 á 4 normale. En dan met spek of kaas oidquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:
En nog 1 happperdehap ter zelfverdediging:
Ik heb meestal kei nette lijstjes dus dan mag het heus wel een keer
(hoeveel pannenkoeken eten andere mensen dan? ik vind 5 kleintjes met beleg helemaal niet veelmaar ik ben dan ook mevr veelvraat
)
ik heb afgelopen weekend de eerste twee afleveringen gekeken, leuk! morgen ga ik ep 3 kijken denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu wil ik even terugblaffen, want jij hebt altijd zoveel kritiek op andermans lijstjes, maar ik wee gewoon niet wat ik zeggen moet.
Anyway. Ik ga slapen! Morgen weinig te doen = lezen + nieuwe serie kijken (The Borgias)
Ah! het lijkt allemaal veel erger dan het is. Ik neem me altijd voor om mijn pannenkoeken te wegen, want ben nu toch wel heel benieuwdquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het ook niet veel als het kleintjes zijn. Ik eet meestal 3 á 4 normale. En dan met spek of kaas oid.
quote:
Jeugdsentiment, maar niet erg gezondquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Perruche het volgende:
Bolletjes met Duits biefstuk? Que?
Verder toch niet zo slecht, vast qua kcal niet superveel, beetje weinig groente, maar je hebt iig geen 5 pannenkoeken op
Gruwel! volgens mij tartaar ofzo? zo ken ik het iigquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, maar niet erg gezondWij noemden het iig Duits biefstuk, zal officieel anders heten. Is iig rauw gehakt met citroensap, knoflook, zout, peper, oregano en een drupje olijfolie
En ik vind het heerlijk
Nee, op bolletjes he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gruwel! volgens mij tartaar ofzo? zo ken ik het iigis dat dan het enige dat je eet? geen brood ofzo erbij? gij carnivoor!
Als je het zo bekijkt is het wel heul schattigquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:58 schreef anna82 het volgende:
Hihi, het is net een mama en een papamet een baby
/genoeg over de baby-smileys
Aaaaaah op brood-bolletjes! zo, spuit 11quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, op bolletjes he!Al zou ik het ook wel zo kunnen eten
En je gaat er ontzettend van meuren! Maar het is een stuk lekkerder dan het klinkt, echt!
![]()
Maar er staat op een pakje gehakt toch altijd dat je het eerst moet verhitten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Eet je dat gehakt rauw op brood Maria?
Een cliente van mij doet dat wel, die smeert gemengd gehakt op witbrood en eet dat zo op
Zij associeert het trouwens ook met Duitsland
Nouja zo vermengd wel he! En je moet het hele meukje al door mekaar mikken en even in de koelkast zetten een aantal uur voor je het gaat eten. Dan trekt alles erinquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Een cliente van mij doet dat wel, die smeert gemengd gehakt op witbrood en eet dat zo op
Door het citroensap is dat niet meer nodig, dat zorgt voor een of andere maffe reactie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar er staat op een pakje gehakt toch altijd dat je het eerst moet verhitten?.
I know!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar er staat op een pakje gehakt toch altijd dat je het eerst moet verhitten?.
Citroensap doodt bacterien? Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja zo vermengd wel he! En je moet het hele meukje al door mekaar mikken en even in de koelkast zetten een aantal uur voor je het gaat eten. Dan trekt alles erin
[..]
Door het citroensap is dat niet meer nodig, dat zorgt voor een of andere maffe reactie!
Hihi.quote:
Klinkt niet heel fris, maar deze uitleg kon ik zo gauw vindenquote:Kan je rauw vlees eten? *knip*
De oplossing is: citroensap. Koop wat onsjes tartaar, paarden- of rundergehakt. (Als je het bij de slager koopt, vraag dan of ze het nogmaals malen zodat het extra fijn is.) En leg het rauwe vlees een half uurtje afgedekt in het sap van een grote citroen met een beetje zout. (1 citroen voor ongeveer 250 gram vlees.) Na dit half uur is het bloed eruit getrokken. Dit kun je naar eigen smaak er weer doorheen scheppen of afgieten. Ook is het vlees verkleurd. Dit komt doordat het zuur van de citroen het vlees kookt. Bacteriën zijn altijd in voedsel aanwezig, maar zuur doodt een hele hoop. Oesters worden om dezelfde reden met citroen gegeten. Het frisse citroenvlees is erg lekker op een geroosterd wit broodje met een beetje olijfolie. 100% safe.
Oh damn, dat stukje over het bloed......quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klinkt niet heel fris, maar deze uitleg kon ik zo gauw vinden![]()
Mja daar zeg je me wat, filet americain is ook rauw, ben ik nog een keer goed ziek van geworden. Maar ik heb altijd geleerd dat je vlees alleen rauw mag eten als het daarvoor bedoeld is (tartaar enzo) omdat er dan beter op gelet is dat het altijd gekoeld is geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef Sjaapje het volgende:
Ja inderdaad zonder citroensap gewoon zo.
Maar filet american is toch ook gewoon rauw? Dus... Of is het omdat het varken is? Die lintworm is er wel niet echt meer bij ons, in India ofzo zou ik het nu wel niet rauw eten...
Maar ook in de miniscule hoeveelheden die mensen toevoegen, en niet homogeen verdeeld (dus sommige stukken worden niet bereikt door het zuur, die blijven onbehandeld). Nouja, het zal welquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Citroenzuur maakt dat de eiwitten denatureren..
En rauw vlees is ook niet erg als het maar goed rauw vlees is, niks aan het handje
Ben al wakker van 4.45
Ik wil: veel pannenkoeken, veel cafe noirs, paprikachips, slagroom, kip en broodjes hamburger speciaal.
Maar gelukkig is mijn aanstaande ook thuis dus eten we het maar niet
Lijkt mij ook zo onnuttig, een dure trouwring die je toch nooit om mag. En als je dan op pensioen ben dan gaat hij je toch niet meer passen... Allé zo denk ik er toch over bij mij...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Gouden trouwring per paar: ong 1000E
Gouden vriendschapsring: ong 300e
Aangezien wij onze ring 80% van ons leven toch niet om mogen.. wordt het eentje van max. 300 per paar
Nou ja.......... terusten
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef sigme het volgende:
Hond2, werknaam Boaike, komt begin mei. Hond1 is niet mee wezen kijken, maar gaat het ongetwijfeld het allergaafste kado'tje ooit van de hele wereld vinden.
Ha nee, ik ben nog heerlijk op vakantie! Even een wifi netwerk gevonden en kon ik gedag komen zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef anna82 het volgende:
Hoi XM!en WB Phaidra!! Ben je terug, of ben je nog op reis? Of moet ik gewoon niet zo lui zijn en even je blog bekijken?
Ik heb vanavond geschilderd. Wat een fijne, ontspannen, bezigheid!Ik wou dat ik Co was!
En ik heb twee boterhammen kaas toegevoegd aan mijn lijstje en niet gesport. Vroeger wel! Voordat ik begon te groeien in lengte, breedte en diepte was ik een hertje dat heel hard kon rennen en ver en hoog kon springen.. Das war einmal.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is je reinste topicvervuilingdecoratie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afh van wat er in die salade zitquote:Op woensdag 13 april 2011 07:49 schreef Perruche het volgende:
Oh en speciaal voor Vik planning van vandaag, ter compensatie van gisteren:
O: 2x speltbrood met 20+ kaas/waterkers
T: gekookt ei, stuk fruit
L: zalm, penne pasta en salade
T: 150 ml yoghurt, stuk fruit
B: 2x 20 minuten fietsen
D: salade met tomaat en avocado en kip
S: bodypump + buikspieren
Beter?
Nee ik wil om een uur of 14! Niet pas aan het eind vd middag. Het gaat om middagvulling!quote:Op woensdag 13 april 2011 07:46 schreef Perruche het volgende:
Viking16 uur is toch middag? En dan ben je in de avond, om 18:00 weer klaar.
Goedemorgen!
omelet du fromagequote:Op woensdag 13 april 2011 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
O: melet van 2 eitjes met kaas en 2 plakjes ontbijtspek
T: roggebrood met pindakaas
L: 2 wraps met gerookte kip, avocado, sla en wat magere griekse yoghurt (foutjeverkeerde beker meegenomen)
T: appel
D: ik geloof iets met risotto en asperges
T: wijntje + blokje kaas
Kan ik jou van mijn lijst met te veroveren objecten strepen.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, wij zouden echt een hele slechte match zijn geloof ik![]()
.
gemixte sla, avocado, tomaat, gebakken kipquote:Op woensdag 13 april 2011 07:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Afh van wat er in die salade zit.
Bummerquote:Op woensdag 13 april 2011 07:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan ik jou van mijn lijst met te veroveren objecten strepen.
Goedemorgen!quote:
In een zakje in lauw water leggen, dan ontdooit het vrij snel.. Heb je geen magnetron? Of gewoon het bevroren vlees de pan in, niet optimaal maar gaat best (laag vuur, deksel erop)..quote:Op woensdag 13 april 2011 08:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weer geen vlees eruit gehaald! En vandaag ook echt niets meer in de koelkast.
Bevroren gehakt a la duitse biefstuk is zeker niets?
Ja heb wel een magnetron, maar het stoort me dat ik het toch niet zo goed weet te organiseren dat ik overal aan denkquote:Op woensdag 13 april 2011 08:46 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
In een zakje in lauw water leggen, dan ontdooit het vrij snel.. Heb je geen magnetron? Of gewoon het bevroren vlees de pan in, niet optimaal maar gaat best (laag vuur, deksel erop)..
dat het niet het beste lijstje is, veel suiker enzo. En weinig groente...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Afh van wat er in die salade zit.
Mijnes? ja dat heeft Vik me duidelijk gemaaktquote:Op woensdag 13 april 2011 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat het niet het beste lijstje is, veel suiker enzo. En weinig groente...
ja, zover was ik nog niet met bijlezen.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijnes? ja dat heeft Vik me duidelijk gemaakt
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, zover was ik nog niet met bijlezen.
Maar, normaal heb jij inderdaad nette lijstjes.
Ik ook, ik ben al een tijd lekker bezig end aar ben ik blij om!
Van een cursus Ned? En wel goed dat 'ie een sociaal leven heeft, ja = minder gelegenheid om tegen jou te mekkerenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef Perruche het volgende:
[..]ja compliment toch dat de Duutser vroeg of je was afgevallen
![]()
Mijn vriendje motiveert me heel erg om te gaan sporten, da's wel erg fijnoh en ik ben zo blij dat hij een sociaal leven krijgt hier, vanavond gaat 'ie borrelen met oud klasgenoten van Nederlands haha!
ja voor zijn NT2 (vrijwillige inburgering). Hij zit nu in gevorderden klas. En niet alleen minder gelegenheid om te mekkeren, maar ook sociaal leven enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van een cursus Ned? En wel goed dat 'ie een sociaal leven heeft, ja = minder gelegenheid om tegen jou te mekkeren.
Dit dus! ^^quote:Op woensdag 13 april 2011 06:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt super phaidra! Nu willen we allemaal wel naar sexaywomaan!
Hihi, dat doen de mijne ook wel eens. Zo lief.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:40 schreef MarMar het volgende:
lol Poes ligt zacht te miauwen in haar droom, teh cute!
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:36 schreef V1z0R het volgende:
Daarnaast het feit dat Inca's(of waren dat de Maya's?) betaald kregen in bier staat me ook wel aan , moet vast wat van die cultuur over zijn!
Nee, vind ik wel prima. Ben nog steeds in de opbouwende fase na lowcarb en tot nog toe is alles eraf gebleven wat ik was afgevallen, dus het zal dan wel precies goed zijn.quote:
Naar eeuwenoude traditie zelfs!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:
Ik "betaal" vrienden die komen helpen met klussen ook wel eens met een biertje, cultureel verantwoord hm?
Ja! ja dat kan.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:
Kunnen jullie het niet anders verwoorden als je vlees eet
"stukje koe" "brood met paard"
En je zegt zelf ook gewoon "kip"quote:Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:
Kunnen jullie het niet anders verwoorden als je vlees eet
"stukje koe" "brood met paard"
Dat is waarquote:Op woensdag 13 april 2011 10:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
En je zegt zelf ook gewoon "kip"![]()
Vlees komt nou eenmaal van dieren, ik hou er niet van om daar omslachtig over te doen.
Ik hou ook niet van vlees waarvan je niet meer kan zien dat het een stuk vlees is. (voorbewerkte schnitzels en zulks)
ik vind het echt héél eng om te lezen, en zonde ook..quote:Op woensdag 13 april 2011 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Wat een mafkezen daar.
Gelukkig zit ik in Slank met allemaal verstandige dames.
Ben zo 65kilo kwijtgeraakt, punt was alleen dat je dan al aan komt wanneer je 1500kcal eet op een dag...quote:Op woensdag 13 april 2011 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het echt héél eng om te lezen, en zonde ook..
'ja, maar het helpt toch? Ben 45 kilo kwijt! En dan zeurt men niet meer hoor!'2
Ik vind ook de sport/gezond eten manier way better hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar sommige mensen zijn zo zwaar dat het te zwaar zijn zelf al een risico is voor je gezondheid en dan kan je ook nauwelijks sporten. Zodra je dan zoveel bent afgevallen dat je wel kan sporten moet je daar ook op over gaan wat mij betreft.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:43 schreef MarMar het volgende:
Tsjah.. ik ben ook bijna 40 kg kwijt... en toch met iig het dubbele van die 500
Bij extreem overgewicht is het misschien soms hett beste van twee slechten om toch maar een tijdje te gaan crashen, maar uiteindelijk gaat het om het vinden van een gezond eetpatroon en een gezond gewicht/formaat voor hopelijk de rest van je leven. Dat is iig wel mijn doel.
Ik vind het ook niet veel. En best een aardig lijstje om eerlijk te zijn. Ik zie hier veel "goede" lijstjes van anderen die veel slechter zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:
(hoeveel pannenkoeken eten andere mensen dan? ik vind 5 kleintjes met beleg helemaal niet veelmaar ik ben dan ook mevr veelvraat
)
edit: Totaal is dit lijstje trouwens "maar" 2200 kcal, ongeveer mijn onderhoud volgens mr. Vaaaaizor!
Daar zijn we het over eens, dat is wat ik bedoelde met dat het soms het beste van twee slechten is om toch tijdelijk te crashen.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind ook de sport/gezond eten manier way better hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar sommige mensen zijn zo zwaar dat het te zwaar zijn zelf al een risico is voor je gezondheid en dan kan je ook nauwelijks sporten. Zodra je dan zoveel bent afgevallen dat je wel kan sporten moet je daar ook op over gaan wat mij betreft.
En in jouw geval is het natuurlijk helemaal anders, omdat sporten moeilijk is, dus je zal het gewichtsverlies wel moeten halen uit minder eten. Des te knapper dat je het zo hebt gedaan als je hebt gedaan.
Dat heet met. En eet je op brood met uienringen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Wat grappig, wij aten vroeger thuis weleens 'metworst' bij zuurkool of boerenkool, dat was een soort grove rookworst. Wist niet dat er Duitse roots waren.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat heet met. En eet je op brood met uienringen.
geef er dan eens commentaar op, als je zo'n lijstje voorbij ziet komen? Ik vind dat de lijstjes hier wat ondergesneuveld raken, ik probeer zoveel mogelijk ze in de gaten te houden, maar ik heb bijvoorbeeld al heel lang niets over m'n eigen lijstjes gehoord en dat vind ik best jammer, want ik weet dat ze niet perfect zjin!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet veel. En best een aardig lijstje om eerlijk te zijn. Ik zie hier veel "goede" lijstjes van anderen die veel slechter zijn.
Heb ik een tijd heel actief gedaan. De laatste keer was de post toen ik verwees naar de OP, gezond eten en niet crashen, maar niemand trekt zich er iets van aan. Een aangezien ik dat erg irritant vind en ik mijn energie beter kan gebruiken (2 bedrijven opzetten, mijn normale werk, mijn man, kinderen, huishouden etc), heb ik besloten me er maar niet over op te winden.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geef er dan eens commentaar op, als je zo'n lijstje voorbij ziet komen? Ik vind dat de lijstjes hier wat ondergesneuveld raken, ik probeer zoveel mogelijk ze in de gaten te houden, maar ik heb bijvoorbeeld al heel lang niets over m'n eigen lijstjes gehoord en dat vind ik best jammer, want ik weet dat ze niet perfect zjin!
Ik vind alle lijstjes altijd zoveel beter dan de mijne, dat ik niet vind dat ik commentaar hoor te geven.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geef er dan eens commentaar op, als je zo'n lijstje voorbij ziet komen? Ik vind dat de lijstjes hier wat ondergesneuveld raken, ik probeer zoveel mogelijk ze in de gaten te houden, maar ik heb bijvoorbeeld al heel lang niets over m'n eigen lijstjes gehoord en dat vind ik best jammer, want ik weet dat ze niet perfect zjin!
als je tegen anderen herhaalt hoe het zou moeten nestelt het misschien ook in je eigen hoofd en hou je je zelf ook beter aan een gezond voedingspatroon.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind alle lijstjes altijd zoveel beter dan de mijne, dat ik niet vind dat ik commentaar hoor te geven.
Weten hoe het moet en het doen zijn 2 verschillende dingen hequote:Op woensdag 13 april 2011 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind alle lijstjes altijd zoveel beter dan de mijne, dat ik niet vind dat ik commentaar hoor te geven.
nee, ik wil niet heel streng doen. Maar ik heb bijvoorbeeld neimand gehoord over het feit dat ik vaak 2x per dag warm eet, etc.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weten hoe het moet en het doen zijn 2 verschillende dingen heKan dus best commentaar geven! Plus je bent er momenteel wel heel bewust mee bezig.
Persoonlijk heb ik het idee dat de meesten hier best weten hoe het moet. Om dan steeds te herhalen heeft idd niet heel veel zin.
En ik ben het eens met MarMar, Jätje! Jij hebt hele toffe lijstjes. Ze blinken niet uit in afval-netheid, maar ze zijn veelal lekker, divers en je geniet nog van lekkere dingen. Ik zie dat eigenlijk als jouw methode - volgens mij WIL jij ook niet superstreng doen, dus dan ga ik je dat ook niet aanraden, vooral niet omdat dit lijkt te werken voor je.
Dat vind ik juist een pluspunt van je lijstje. Mijn ervaring is dat een warme maaltijd met veel groente vaak gezonder en caloriearmer is dan een broodmaaltijd.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik wil niet heel streng doen. Maar ik heb bijvoorbeeld neimand gehoord over het feit dat ik vaak 2x per dag warm eet, etc.
Ja ik vind het veelal niet buitensporig veel/zwaar lijken. En in veel landen eten ze (ook) 's middags warm, ik zie het probleem niet!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een pluspunt van je lijstje. Mijn ervaring is dat een warme maaltijd met veel groente vaak gezonder en caloriearmer is dan een broodmaaltijd.
das niet waar! Ik denk als jij actiever op lijstjes van anderen gaat letten je zelf ook meer van je eten bewust wordt. Ik wel, in ieder geval.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Swietje het volgende:
Ik kan heel leuk op anderen gaan reageren, maar ik vind niet dat ik goede adviezen geef of er een goede kijk op heb. En m'n eigen lijstjes worden hier als afgrijselijk afgestempeld volgens mij dus aan mij heb je niet veel..
Ach inderdaad, als ik ook nog goed zou eten, dan was ik zo perfect dat het onmenselijk zou zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
Maar goed, getuige viks reactie mag je alleen commentaar geven als je het zelf altijd 100% goed doet![]()
Nee geintje, Coco, ookal doe je het misschien zelf niet altijd goed, niemand is perfect en misschien vinden mensen het wel prettig als er af en toe kritiek word geleverd.
Ik heb zelf sinds ik lijstjes port wel minder de neiging buitensproig te snacken omdat ik het veel te confronterend vind als het slecht is
Dat mag ook weleens gezegd worden inderdaad. Veel eten is misschien gezond, maar we willen natuurlijk wel afvallen en iemand als ik (1m60, hele dag achter een bureau) kan dan prima op 1200 kcal leven als dat maar gezonde calorieën zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:18 schreef conleche het volgende:
En wat voor de één te veel is, is voor de ander te weinig. Jagar is bv erg lang, dus kan veel meer hebben dan een Phaidra van 1m60.
1600 kcals is van gisteren. De crackers zijn wasa original crisp, dat is een ontzettend lekkere cracker met extra vezels van roggemeel. (Behalve daar waar staat rozemarijncracker, die eet ik meer voor de lekker.) Verder had ik noten ook door mijn eten en die zijn behoorlijk calorierijk en vullend.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
@Tink: misschien werkt dat wel zo, ja.
@Maria: ik ben er wel redelijk bewust mee bezig. Maar toch, ik voel me een beetje hypocriet om dan te reageren op anderen, terwijl ik mezelf bestempel als houder van de "Worst Slankie 2010/2011"-award
Maar goed, in dat geval een vraag voor Co: Ik vind het lijstje erg weinig lijken. Maar daar kan ik me in vergissen. Komt vooral door die crackers, dat lijkt meteen zo'n hap-weg-iets. Hoeveel Kc is het ongeveer, voor vandaag? Of was die 1600Kc van vandaag?
Ow, dan zul je vandaag ook wel daarop uitkomen. Die crackers ken ik niet. Misschien een rare vraag, maar waarom crackers ipv brood? Smaak? Of is het echt gezonder/beter?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
1600 kcals is van gisteren. De crackers zijn wasa original crisp, dat is een ontzettend lekkere cracker met extra vezels van roggemeel. (Behalve daar waar staat rozemarijncracker, die eet ik meer voor de lekker.) Verder had ik noten ook door mijn eten en die zijn behoorlijk calorierijk en vullend.
Van vandaag weet ik het nog niet, qua kcals, maar er komt vrijwel altijd iets bij nog en ik vul het pas in als ik het heb gegeten. Dus ik zal wel weer op zoiets uitkomen.
En ten laatste: meestal eet ik dus ook nog volle kwark, maar aangezien ik overmorgen vroeg op het vliegtuig stap, ben ik mijn koelkast aan het leegeten en ga geen boodschappen meer doen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Zit er toevallig nog iemand 3FM te luisteren? Dit is weer een gevalletje Limbo die de hele provincie voor schut zet.
Ik ben aan het opbouwen na een low carbperiode en in zo'n cracker zit 6 gram koolhydraten en in een boterham 14 gram. Ik vind het ook wel erg lekker moet ik zeggen. Ze zijn enorm knapperig en daar ben ik dol op. Ik eet af en toe ook wel brood hoor, vind ik ook lekker! Maar dat crackers gezonder zijn dan brood zou ik niet willen zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow, dan zul je vandaag ook wel daarop uitkomen. Die crackers ken ik niet. Misschien een rare vraag, maar waarom crackers ipv brood? Smaak? Of is het echt gezonder/beter?
die superlekkere hele dunne in zo'n groene folie-verpakking?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:49 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook hele lekkere crackers van de Lidl, alleen, als ik die eet kan ik dus niet meer poepen. En als ik niet of slecht kan, dan voel me nog 10x zo dikgewoon omdat mijn darmen dan vol zitten.
Veel bij drinken werkt niet, misschien moet ik me eens aan de pruimen wagen
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
die superlekkere hele dunne in zo'n groene folie-verpakking?maar daar zitten toch juist heel veel vezels in?
Begrijpelijk en eens!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
das niet waar! Ik denk als jij actiever op lijstjes van anderen gaat letten je zelf ook meer van je eten bewust wordt. Ik wel, in ieder geval.
En ik denk dat iedereen hier moest wennen aan het feit dat jij en marmar gewoon een andere caloriebehoefte hebben. En je bent al beter gaan eten met meer maaltijden, nu nog wat meer groentes!
Foto's?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:52 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik heb vandaag mijnnieuwe spijkerbroek
aan en hij zit zooooooo lekker
![]()
Lekkerder als de andere, die duwt nogal in mijn buik bij het zitten. Maar die ziet er wel heueueueeul hip uit.
iets met een aap en een mouw...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:01 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-in-gevangenis.html
En hij zit er waarschijnlijk nog wel even.
Ik eet er meestal 12, hangt er vanaf of ze allemaal met kaas zijn...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:
)
edit: Totaal is dit lijstje trouwens "maar" 2200 kcal, ongeveer mijn onderhoud volgens mr. Vaaaaizor!
sms nog gehad?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alive and kicking! En optimaal profiteren van het lunchbuffet.
Vandaagquote:
12 pannenkoeken? Ik eet er 1, met moeite 1,5quote:Op woensdag 13 april 2011 13:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet er meestal 12, hangt er vanaf of ze allemaal met kaas zijn...
Hij is zwart, dus moeilijk te fotograferenquote:
Ja het verschilt, ik bak meestal van die dikke.. Van pannenkoeken raak ik nooit verzadigd..quote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
12 pannenkoeken? Ik eet er 1, met moeite 1,5
Hoe groot zijn die 12 dan? Mijn pannenkoek zijn dan wel zo groot als een diepvriespizza, zeg maar.
Ik eet er ook 1.5-2 en dan inderdaad formaat flinke koekepanquote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
12 pannenkoeken? Ik eet er 1, met moeite 1,5
Hoe groot zijn die 12 dan? Mijn pannenkoek zijn dan wel zo groot als een diepvriespizza, zeg maar.
Helaasquote:Op woensdag 13 april 2011 13:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij is zwart, dus moeilijk te fotograferenEn er zit een laagje op, lijkt plastic-ig maar is het niet.
volgens mij niet nee, je kunt wel zeggen 'the gross majority of people'quote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vraagje:
"the gross of the people" --> dat zeg je toch niet zo?Dan zeg je toch majority? Of kan gross ook?*
Ik moet er namelijk een beetje om gniffelen (nu hopen dat ik gniffelgerechtigd ben).
*Ja, ik kan het natuurlijk ook even opzoeken
Dat lijkt me sowieso een goed planquote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
En ik stop met limonade, 6 glazen per dag voegt niets toe en ben ondertussen 3 kilo aangekomen!!
Respect, Prob, respect.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja het verschilt, ik bak meestal van die dikke.. Van pannenkoeken raak ik nooit verzadigd..
Brings back memoriesquote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou majority gebruiken Coco.
En jullie brengen me op ideeen! Ik ga weer eens van die lekkere kleine dikke amerikaanse pannekoekjes bakken.En er dan iedere dag 2 bij het ontbijt eten ofzo.
Ja, ik ga nu een streep zetten door 'gross'. Lekker NL-Engels, "het gros van de mensen"quote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou majority gebruiken Coco.
En jullie brengen me op ideeen! Ik ga weer eens van die lekkere kleine dikke amerikaanse pannekoekjes bakken.En er dan iedere dag 2 bij het ontbijt eten ofzo.
That's just gross!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vraagje:
"the gross of the people" --> dat zeg je toch niet zo?Dan zeg je toch majority? Of kan gross ook?*
Ik moet er namelijk een beetje om gniffelen (nu hopen dat ik gniffelgerechtigd ben).
*Ja, ik kan het natuurlijk ook even opzoeken
Ik doelde op je andere postquote:Op woensdag 13 april 2011 13:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee haha, mijn broertje en ik aten altijd 1 a 2 pakjes samen
quote:
Ja, daarom moest ik zo gniffelenquote:
Is niet mega weinig toch? Gewoon nog binnen de BMIquote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco: ewww grooooss!
[..]
Ik doelde op je andere postVan lunchen met haricot verts, tomaatjes en grapefruit en megaweinig willen wegen enzo
Al is minderen met limo natuurlijk wel een goed plan!
Ik vind het schattig-grappig ^^quote:I steel have some problems with...
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gevonden!
Dit is wel een Spaanse exchange student, dus je moet het met accent lezen, zeg maar.
[..]
Ik vind het schattig-grappig ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Een keer brood per dag vind ik meer dan genoeg, eet liever twee keer warm!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Pizza en friet zou ik dan met de limo als eerste laten staan
Niet het brood.
Ik ben 4 cm langer, wat massiever gebouwd en weeg op het moment nog geen 62. Met 57 kilo zit je niet hoog, maar met jouw bouw kun je het prima hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
Niet verkeerd opvatten: ik wil graag zo weinig mogelijk wegen bij mijn lengte, schijnt namelijk dat door mijn blijkbaar lange lengte alle kg's extra belastend zijn tijdens 't hardlopen. Denk 57-59 kilo dat dat wel OK is.
Ja of 58, of 59. Ik ga maar eens even etenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:37 schreef loveli het volgende:
Sodeknetter,
[..]
Ik ben 4 cm langer, wat massiever gebouwd en weeg op het moment nog geen 62. Met 57 kilo zit je niet hoog, maar met jouw bouw kun je het prima hebben.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ompidompidom.
Werkdilemmaatje!Je zegt het zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scriptie af lijkt me het eerste heel belangrijke doel, en je eigen bedrijfje ook! Inkomsten is natuurlijk fijn, maar je moet het zeker niet doen omdat je ze niet teleur wilt stellen![]()
Om even m'n eerdere post dat ik geen lijstjes lees te ontkrachten, ziet er netjes uit en volgens mij heb je weleens slechter gegeten. Succes met je T.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef neen het volgende:
Lijstjes is idd een goeie, ik post hier eigenlijk alleen onzin dom dus nu maar een lijstje.
O: kom yoghurt
T: appel, 3 koffie
L: 2 gekookte eitjes, 8 volkoren brood, 2 met pindakaas en 2 geroosterd de rest dus met ei, beker melk
T: 2 lemper, wat aardbeien
D: noodles/kip/wokgroente, 300g p/p gekocht
T: poging tot geen bier
Voorzichtig aan met je enkel, liever helemaal laten genezen dan belasten terwijl 'ie nog kapot is. En ja, ik weet waar ik over praat. Als je toch eigenwijs gaat voetballen, tape 'em dan goed in met brede sporttape. Deed ik ook altijd. Bandages helpen totaal niet op het moment dat je het echt nodig hebt.quote:Poging tot voetbal straks, maandag was de poging niet geslaagd. Zo maar even een of ander ding voor m'n enkel halen.
Ik zeg ook nergens dat je 2-3 keer per dag brood moet gaan etenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Een keer brood per dag vind ik meer dan genoeg, eet liever twee keer warm!
Ik weet dat het Nederlands en goedkoop en makkelijk is om 2-3 keer per dag brood te eten, maar ik vind een keer per dag echt genoeg.
ik ook. Ik ging net naar de supermarkt om knackebrod te kopen, maar toendacht ik aan chocola en ben ik het knackebrod vergeten...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
Ik heb zin om nu de stad in te gaan ofzo. Iemand in de buurt (of uit de buurt) die niks te doen heeft? Groningen en Limburg zijn helaas net wat te ver.
Ja is ook zo! *people-pleaser-mode uit* Op dit/dat moment komt het gewoon (nog?) niet zo goed uit denk ik. Wie weet later.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je zegt het zelf
Scriptie af lijkt me het eerste heel belangrijke doel, en je eigen bedrijfje ook! Inkomsten is natuurlijk fijn, maar je moet het zeker niet doen omdat je ze niet teleur wilt stellen
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
Ik heb zin om nu de stad in te gaan ofzo. Iemand in de buurt (of uit de buurt) die niks te doen heeft? Groningen en Limburg zijn helaas net wat te ver.
Jij zit in de buurt van Amsterdam toch? Op zich wel aan te reizen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli, ik wil ook! ZonMaar ik moet werken
Plus ik heb eigenlijk geen idee, zit ik in de buurt bij jou?
Hoger! Alkmaarquote:Op woensdag 13 april 2011 13:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij zit in de buurt van Amsterdam toch? Op zich wel aan te reizen.
Maar je kunt niet
Je weet het zelf ook gewoon heel goed, hihi. Maar ik ken het wel hoor, dat people-pleasen. Heb er ook regelmatig last van ^^quote:Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli, ik wil ook! ZonMaar ik moet werken
Plus ik heb eigenlijk geen idee, zit ik in de buurt bij jou?
[..]
Ja is ook zo! *people-pleaser-mode uit* Op dit/dat moment komt het gewoon (nog?) niet zo goed uit denk ik. Wie weet later.
Mijn laatste foto's zijn van dat ik 62-63 woog. Nu in 1-2 weken woog ik 's avonds 66.6, dus dan weeg ik nu minstens 63.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het ook niet te weinig voor jou hoor Prob. Hoeveel moet je dan afvallen? Succes!
Plus, ik heb af en toe neiging tot lui zijn en dan voel ik me schuldig tov vriendje die fulltime werktquote:Op woensdag 13 april 2011 13:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook gewoon heel goed, hihi. Maar ik ken het wel hoor, dat people-pleasen. Heb er ook regelmatig last van ^^
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Da's net een half uurtje van Utrecht af. Prima te doen!
Ja en ik zei ook niet dat ik GEEN brood meer ga eten, alleen dat ik dat al 'genoeg' brood eet.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je 2-3 keer per dag brood moet gaan eten
Alleen dat je beter geen pizza en friet kunt eten
O. Als ik een rijdende motor had was het haalbaarder. Misschien moet ik dat ff regelen.quote:
Goede motivatie dus! Van het sporten krijg je vast ook weer de strakke buik.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn laatste foto's zijn van dat ik 62-63 woog. Nu in 1-2 weken woog ik 's avonds 66.6, dus dan weeg ik nu minstens 63.
Van de zomer woog ik rond de 61, incluis strakke buik. Nu heb ik dat niet meer, niet heel erg. Maar wel jammer. Ik zie het ook heel erg in mijn gezicht, veel ronder. Ik zie het nu zelfs een beetje aan mijn benen. En aangezien ik maar kleine billen en borsten heb, ziet een klein buikje er al snel raar uit.
Maar de voornaamste reden is dat ik ik die 16 km wil kunnen rennen zonder kapotte knieën
Goed plan! Je bent welkom hoor! Moet ik het alleen wel van tevoren weten zodat ik zorg dat ik die dag niet werkquote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
O. Als ik een rijdende motor had was het haalbaarder. Misschien moet ik dat ff regelen.
Beetje lui zijn soms is niks mis meequote:Op woensdag 13 april 2011 13:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Plus, ik heb af en toe neiging tot lui zijn en dan voel ik me schuldig tov vriendje die fulltime werktMaarja, dat kan ik miv september ook doen
[..]
![]()
Als ik m'n motor rijdend heb/er een motor bij koop ben je de eerste die ik PM!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed plan! Je bent welkom hoor! Moet ik het alleen wel van tevoren weten zodat ik zorg dat ik die dag niet werk![]()
Heb ik meteen weer een reden om op te ruimen, harhar!![]()
Nou na de eerste 4,5 km hardlopen ging prima (zondag)quote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goede motivatie dus! Van het sporten krijg je vast ook weer de strakke buik.
Ben je al begonnen met trainen? Hoe ging het?
Ik zit op mijn werk.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
Yay!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik m'n motor rijdend heb/er een motor bij koop ben je de eerste die ik PM!
Opruimen, zou ik ook moeten doen.
Wat rot dat je weer klachten krijgt! Doe je wel een beetje voorzichtig met je lichaam? Niet teveel van jezelf vragen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou na de eerste 4,5 km hardlopen ging prima (zondag)
Daarna kickboksen (woensdag) (trapte nog zo hard, dat ik door dubbele bescherming een gekneusde voet traptePrecies bovenop, bij dat scharnierende gedeelte. Dus mijn pezen en zo kwamen al snel vast te zitten door de zwelling. Die was na èèn dag weg, maar mijn voet is nog een klein beetje gevoelig en ik durf nu niet meer te trappen
Daarna een klein rondje hardlopen (zaterdag) maar ivm te vroeg na het eten en last van knie na 5 minuten gestopt.....
Dus nu misschien maar sporttape halen voor mijn enkel. Heb de enkelbanden van mijn andere voet al eens gescheurd en die heeft nergens last van dus deze moet zich ook niet zo aanstellen
En mijn knieschijf (waar ik nu last van heb) is geloof ik een keer gebroken of gescheurd geweest dus misschien is ie daarom zo aan het bitchen. Kreeg er vorig jaar opeens weer last van, na 8 jaar.
Dus ik voel mij een beetje een kneusje.
Ik vraag er niet zo veel van, ik stop meteen bij het kleinste pijntje.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat rot dat je weer klachten krijgt! Doe je wel een beetje voorzichtig met je lichaam? Niet teveel van jezelf vragen.
Gelukkig. Wel ontzettend vervelend!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vraag er niet zo veel van, ik stop meteen bij het kleinste pijntje.
Ik was altijd het kneusje met gym dus ik baal welquote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gelukkig. Wel ontzettend vervelend!
Zoek iets anders denk ik, een sportmotor (evt sport-tour) of een gooi-en-smijt ding.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Kost 'ie?
(en wat is een gtr? ff googelen)
Ja ik ga sowieso spelen natuurlijk maar ik begin wel rustig op doelquote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Om even m'n eerdere post dat ik geen lijstjes lees te ontkrachten, ziet er netjes uit en volgens mij heb je weleens slechter gegeten. Succes met je T.
[..]
Voorzichtig aan met je enkel, liever helemaal laten genezen dan belasten terwijl 'ie nog kapot is. En ja, ik weet waar ik over praat. Als je toch eigenwijs gaat voetballen, tape 'em dan goed in met brede sporttape. Deed ik ook altijd. Bandages helpen totaal niet op het moment dat je het echt nodig hebt.
Micro pig deluxequote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef Chicolate het volgende:
Oh haha wat grappig. En de deluxe is extra klein xD.
500 euro is het hoogste bod tot nu toequote:Op woensdag 13 april 2011 14:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoek iets anders denk ik, een sportmotor (evt sport-tour) of een gooi-en-smijt ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |